1asig.ro Printeaza acest articol

LEMONADE intra pe piata de asigurari din Germania


LEMONADE, companie americana renumita in domeniul InsurTech, urmeaza sa intre pe piata asigurarilor din Germania, aceasta fiind prima sa miscare in afara Statelor Unite. Acest pas face parte din strategia companiei de extindere la nivel european.

LEMONADE a inceput activitatea in septembrie 2016 prin vanzarea de asigurari de locuinte pentru chiriasii din New York, dar de atunci s-a extins in SUA, iar acum este gata sa se lanseze in Germania.

"[In Germania] Exista o baza de consumatori tineri care au multe in comun cu oamenii din New York", a declarat Daniel SCHREIBER, Directorul Executiv al LEMONADE, citat de Financial Times. "Ei folosesc Airbnb pentru calatorii si Spotify pentru muzica, asa ca de ce nu LEMONADE pentru asigurare?", a adaugat el.

Daniel SCHREIBER a explicat ca asigurarea de bunuri si de raspundere pe care compania o lanseaza in Germania este similara cu cea a chiriasilor din SUA. Totusi, el a adaugat ca este prima data cand compania foloseste ceea ce numeste "Policy 2.0" - o polita de asigurare cu o dimensiune mai mica a documentului si cu un limbaj mai simplu.

"Aspiratiile noastre trebuie sa fie paneuropene. Odata ce ai o licenta... esti liber sa vinzi in toate cele 28 de tari membre UE ", a mai spus seful LEMONADE.

In plus, LEMONADE a incheiar un acord de reasigurare cu AXA.

Compania, cu sediul in New York si Tel Aviv si cu o valoare de peste 2 miliarde de dolari, intentioneaza sa se lanseze in alte tari in viitor, dupa ce si-a infiintat baza europeana la Amsterdam.

LEMONADE are peste 300.000 de clienti si a inregistrat vanzari in valoare de 57 milioane dolari americani in 2018.