1asig.ro
1asig.ro

Ar fi justificat ca o parte din primele RCA sa finanteze sistemul medical de urgenta?

- Da 35.3%
- Nu 64.7%
In aceasta saptamana, rubrica va este oferita de catre

Total voturi: 221




Comentarii

adaugat de Viorel la 03.10.2013 08:57
Da, caz in care spitalele nu pot, sau nu mai trebuie, sa se mai indrepte impotriva Asigurartgorilor pentru recuperarea cheltuielilor ocazionate de tratamentul victimelor accidentelor de circulatie. Ceea ce se intampla acum este un abuz din partea spitalelor deoarece practica preturi diferentiate pentru urgente clasice, mai mici, fata de cele ca urmare accidentelor de circulatie, mult prea "umflate" , motivatia fiind aceea ca platesc firmele de asigurari deoarece "au bani".
 
adaugat de Viorel la 03.10.2013 08:56
Da, caz in care spitalele nu pot, sau nu mai trebuie, sa se mai indrepte impotriva Asigurartgorilor pentru recuperarea cheltuielilor ocazionate de tratamentul victimelor accidentelor de circulatie. Ceea ce se intampla acum este un abuz din partea spitalelor deoarece practica preturi diferentiate pentru urgente clasice, mai mici, fata de cele ca urmare accidentelor de circulatie, mult prea "umflate" , motivatia fiind aceea ca platesc firmele de asigurari deoarece "au bani".
 
adaugat de Viorel la 03.10.2013 08:56
Da, caz in care spitalele nu pot, sau nu mai trebuie, sa se mai indrepte impotriva Asigurartgorilor pentru recuperarea cheltuielilor ocazionate de tratamentul victimelor accidentelor de circulatie. Ceea ce se intampla acum este un abuz din partea spitalelor deoarece practica preturi diferentiate pentru urgente clasice, mai mici, fata de cele ca urmare accidentelor de circulatie, mult prea "umflate" , motivatia fiind aceea ca platesc firmele de asigurari deoarece "au bani".
 
adaugat de A la 01.10.2013 16:58
@Am Dauna: Nu juristii spitalelor sunt incompetenti, ci est elegea stramba; adica: URGENTELE SE TRATEAZA GRATUIT (chiar si pentru persoane care nu au cotizat la CAS o zi). Asadar, pe ce temei legal se poate indrepta un spital sa ceara bani unei companii de asigurari? Studiu de caz: Pentru orice urgenta, casa de asig. de sanatate plateste o suma medie (undeva in jur de 1.600 lei). Pentru urgentele ieftine, spitalele ramane cu ceva bani in plus, insa pentru un accident auto cu victme, unde putem discuta si de o transfuzie de sange + cateva analize ajungem usor la 6.000 lei, din care casa de asig. de sanatate da doar acea suma medie. Cine iese pe minus? SPITALUL care trateaza bolnavii. Se poate indrepta impotriva soc. de asig. care a emis polita RCA vinovatului? NU. Poate ca nu e normal sa fie schimbata legea in felul acesta. Daca urgentele nu ar mai fi gratuite pentru cei neasigurati am scapa si de pirandele care umplu spitalele degeaba. Dar asta ar presupune sa avem si asigurari de sanatate private. Care sunt sansele ca acea lege sa fie impecabila la cat de varza sunt cele de acum?
 
adaugat de Liviu Dorel SOLEA la 30.09.2013 20:33
Nu vad de ce trebuie ca o parte din bani sa plece la sanatate urgente medicale.Trebuie sa ne faca mai constienti, sa conducem mai responsabili,sa fim atenti la detalii sa fim,sa fim, sa fim deci haideti oameni buni,numai dam de pomana din cota noastra.
 
adaugat de marian la 30.09.2013 16:46
Mi se pare absolut corect, in conditiile in care cea mai mare parte a bugetului de la urgente este cheltuita datorita accidentelor rutiere! tot asa se duc si catre BAAR si FPVS alte sume din RCA! Un proiect bun!
 
adaugat de Am Dauna la 30.09.2013 10:24
Este foarte adevarat faptul ca spitalele au cheltuieli cu victimile accidentelor rutiere dar nu impiedica nimeni pe managerii acestor spitale sa solicite asiguratorilor decontarea acestor cheltuieli. O fi din cauza faptului ca juristii angajati in spitale sunt niste incompetenti angajati pe baza de relatii ? In concluzie nu consider ca este corect sa se solicite cota din prima RCA pentru bugetul sanatatii doar in cazul in care prin crearea acestui fond asiguratorul ar fi scutit de despagubirea cheltuielilor medicale in dosarele de dauna. In caz contrar s-ar putea considera ca se primeste dubla despagubire !
 
adaugat de Moraru la 29.09.2013 18:09
Ar trebui sa nu uitam primul principiu pe care se bazeaza sistemul de asigurari, solidaritatea. Si in prezent sunt institutii care primesc procente din incasarile din RCA , sunt societati care cedeaza procente din incasari in scop caritabil, si este trist, ca devenim ostili cand semenii care ingrijesc victime, ce pot fi si ale noastre, au posibilitatea sa-si mareasca veniturile. Daca politicienii au o vina, este ca nu au limitat influenta unor asiguratori a caror practici au creat astazi aceasta opinie vis-a-vis de drepturile victiei si a celor care cer remuneratie pentru serviciile aduse victimelor. Daca suntem deranjati ca se cauta solutii pentru cresterea veniturilor medicilor rezidenti, care sunt mai prost platiti decat politistii sau pompierii, insa de care poate depinde insasi viata noastra, ce urmeaza, sa fim revoltati pe Service-urile ca-si cer banii pentru reparatiile efectuate si astfel ne-ar creste noua RCA-ul? Pretul RCA-ului va fi atat de mare cat vom putea suporta si nu in cate directi va fi distribuit. Poate ar fi timpul sa nu ne mai credem imuni la accidente rutiere, caci la noi decesul unuia dintre soti destabilizeaza rau familia din punct de vedere financiar si cu influenta asiguratorlor, nici justitia nu-ti mai repara pierderea, de parca viata unui om este conditionata de capacitatea asiguratorilor de a gestiona niste riscuri.
 
adaugat de Jorovlea Pavel la 29.09.2013 12:17
Este o ineptie la care ma astept de numitul Nicolaescu. C si in alte cazuri amesteca CAPRA cu VARZA ,la dansul tot ce este amestecat merge si poate trece neobservat
 
adaugat de Florin TALOS la 29.09.2013 11:45
Inca o aberatie a unui ministru aberant !!! Solutia e simpla pentru asigurarori, vor majora tarifele cu procentul care trebuie cedat, adica tariful RCA + % taxa Nicolaescu. In rest nu mai am de comentat ca am inceput sa ma scarbesc de atatea aberatii a unor politicieni oportunisti !!!
 
1 | 2 |  >



Arhiva

Sondajul curent

17.09.2020 Locuinta ta este protejata prin asigurare?

01.09.2020 Cum preferati sa pastrati polita RCA?

30.06.2020 Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?

24.03.2020 Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19?

13.02.2020 Ce tipuri de asigurari anticipati ca vor creste cel mai mult in 2020?

06.01.2020 Cum va evolua piata de asigurari in 2020?

20.11.2019 Ai o asigurare medicala privata (produs care iti acopera o varietate de servicii medicale, la o multitudine de furnizori)?

04.10.2019 Casa ta este protejata prin asigurare?

11.09.2019 Cat de periculos crezi ca este sa conduci obosit?

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |  >