1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
OMNIASIG implementeaza un plan ...

OMNIASIG implementeaza un plan pentru continuitatea activitatii in contextul pandemiei COVID-19

In contextul pandemiei COVID-19 (Coronavirus), OMNIASIG Vienna Insurance Group a anuntat ca a luat toate masurile de preventie necesare si implementeaza un plan bine structurat atat la nivel intern, cat si in relatia cu clientii si partenerii, pentru a asigura continuitatea activitatii in conditii optime.

In vederea asigurarii continuitatii activitatii companiei si pentru a putea raspunde prompt si eficient clientilor si partenerilor in urmatoarea perioada, OMNIASIG pune la dispozitia acestora o serie de instrumente care permit parcurgerea cu succes a tuturor serviciilor, de acasa:
  • Incheierea sau reinnoirea unei polite se poate realiza prin telefon si e-mail, inclusiv prin mijloace electronice;
  • Inspectia de risc aferenta incheierii unei polite Casco poate fi realizata de la distanta, cu ajutorul unui telefon de tip smartphone, in doar cateva minute, fara a fi necesara deplasarea la o locatie anume;
  • Pentru realizarea de la distanta a serviciilor de DAUNE, asiguratii si pagubitii pot apela Call Center-ul OMNIASIG la 021.9669 sau pot utiliza mijloacele digitale, disponibile pe website-ul www.omniasig.ro. Accesand serviciile de daune de pe website si beneficiind de asistenta din partea unui reprezentant OMNIASIG, acestia pot deschide si instrumenta un dosar de dauna ONLINE pentru Casco, RCA si Bunuri.
"In astfel de momente dificile pentru noi toti, trebuie sa raspundem pozitiv recomandarilor autoritatilor privind prevenirea raspandirii virusului COVID-19. Protectia personalului, a clientilor si partenerilor nostri este prioritara. De aceea, OMNIASIG a luat toate masurile de preventie necesare pentru a asigura continuitatea activitatii intr-un mediu optim si cat mai sigur", a declarat Mihai TECAU (foto), Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.

OMNIASIG Vienna Insurance Group plaseaza pe primul loc protectia angajatilor, a clientilor si partenerilor sai. De aceea, compania a dezvoltat un plan bine structurat prin care sa se asigure de bunastarea acestora.

La nivel intern, planul include o serie de masuri clare, dintre care amintim:
  • stabilirea unor programe de lucru individualizate;
  • pentru pozitiile ale caror atributii de serviciu nu presupun prezenta fizica obligatorie la locul de munca, OMNIASIG a oferit posibilitatea de a lucra de acasa;
  • informarea angajatilor cu privire la prevenirea contaminarii si punerea la dispozitia intregului personal de dispozitive de dezinfectare;
  • amanarea deplasarilor in interes de serviciu daca acestea nu sunt necesare in mod imperativ sau inlocuirea lor prin utilizarea email-ului si a teleconferintelor, pentru a reduce contactele fizice;
  • monitorizarea constanta a starii de sanatate a angajatilor si informarea frecventa cu privire la normele de igiena necesare.
In ceea ce priveste relatia cu publicul care viziteaza unitatile OMNIASIG, compania asigura ca:
  • Unitatile sunt dezinfectate conform unui grafic prestabilit;
  • Personalul este informat si respecta normele de igiena corespunzatoare;
  • Clientii pot folosi dispozitive cu dezinfectant puse la dispozitie in locatiile OMNIASIG.
Compania recomanda in aceasta perioada utilizarea a cat mai multor mijloace electronice de plata, in locul celor ce presupun plati in numerar.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
In lupta cu Coronavirus, asiguratorii si brokerii iau masuri fara precedent pentru protectia angajatilor si consumatorilor