Astfel, in cazul SSIF Prime Transaction S.A, Consiliul A.S.F. a hotarat adoptarea mai multor masuri, dupa cum urmeaza:
- sanctionarea cu avertisment a societatii pentru deficiente in legatura cu politica de inregistrare a convorbirilor telefonice si a comunicatiilor electronice, asigurarea de inregistrari pentru ordinele transmise telefonic si informarea adecvata a clientilor, anterior prestarii unor servicii;
- sanctionarea cu avertisment a directorului general/ofiterului de conformitate pentru deficiente in legatura cu actualizarea cadrului procedural intern si a atributiilor angajatilor societatii la noile cerinte stipulate de Regulamentul A.S.F. nr. 13/2019;
- impunerea in sarcina societatii a unui plan de masuri de remediere a deficientelor / mitigare a riscurilor identificate (cu termen de implementare 90 de zile);
- atentionarea societatii si a unor persoane din cadrul acesteia pentru unele deficiente minore constatate.
- sanctionarea cu avertisment a societatii pentru deficiente in legatura cu desemnarea persoanei care ocupa functia de ofiter de conformitate;
- sanctionarea cu avertisment a ofiterului de conformitate pentru deficiente in legatura cu actualizarea cadrului procedural intern si a atributiilor angajatilor societatii la noile cerinte stipulate de Regulamentul A.S.F. nr. 13/2019;
- impunerea in sarcina societatii a unui plan de masuri de remediere a deficientelor / mitigare a riscurilor identificate (cu termen de implementare 90 de zile);
- atentionarea societatii si a unei persoane din cadrul acesteia pentru unele deficiente minore constatate.