1asig.ro
1asig.ro
AEGON: Pandemia i-a determinat pe ...

AEGON: Pandemia i-a determinat pe romani sa ia in considerare asigurarile, fie pentru sanatate, fie de viata cu economisire

5 min. / 1.540 cuvinte
In contextul actual, romanii au devenit mai preocupati de sanatatea lor si de modalitati de a se proteja si a se asigura de faptul ca primesc un diagnostic medical corect. Cercetarile AEGON arata ca pandemia de COVID-19 si-a pus amprenta asupra modului in care gandesc romanii, i-a determinat sa ia in considerare asigurarile, fie pentru sanatate, fie de viata cu economisire pentru a avea un sprijin in situatiile neprevazute.

PROMO


Conform unui studiu realizat de AEGON Romania, 31% dintre romani sustin ca ar achizitiona un serviciu de a doua opinie medicala pentru copil, 24% pentru ei insisi, in timp ce 17% ar face acest lucru pentru parinti si 11% pentru partenerul de viata. Restul ar face un astfel de gest pentru bunici, frati sau pentru alt fel de rude sau inca nu au luat o decizie in acest sens. In plus, 74% dintre cei intervievati au declarat ca ar fi interesati de un angajator care ar oferi printre beneficii o asigurare care contine componenta de a doua opinie medicala.

"Rezultatele acestei cercetari arata faptul ca, desi romanii s-au mai obisnuit cu situatia prin care trecem, ei sunt in continuare tematori, iar una dintre preocuparile principale este sanatatea lor si a celor dragi. Un lucru natural, avand in vedere experienta ultimelor luni. Tocmai de aceea, am luat decizia de a ne adapta produsele la nevoile lor actuale. Astfel, am hotarat ca AEGON Diagnose.me, serviciul de a doua opinie medicala, sa poata fi achizitionat de catre clientii partenerului nostru Alpha Bank atat pentru ei, iar varsta maxima pe care o pot avea in momentul incheierii asigurarii este de 80 de ani, cat si pentru copiii lor, fiind disponibil pentru cei cu varsta de peste 1 an", a declarat Sinziana MAIOREANU, Director General al AEGON Romania.

"Cercetarile pe care le-am realizat de la debutul pandemiei COVID-19 pana acum arata faptul ca experienta acestui an si-a pus amprenta asupra modului in care gandesc romanii, i-a determinat sa ia in considerare asigurarile, fie pentru sanatate, fie de viata cu economisire, tocmai pentru a avea un sprijin in situatiile neprevazute. Pana la urma, asigurarile au fost create exact in acest scop, de a fi un sprijin in situatiile dificile, de a facilita accesul cat mai multor oameni la servicii medicale de buna calitate si de a ii ajuta sa isi construiasca, pas cu pas, o anumita stabilitate financiara. Cred ca aceasta criza ne-a maturizat, iar efectele vor incepe sa se vada si mai mult din a doua jumatate a anului 2021, cel mai probabil", a adaugat Sinziana MAIOREANU.

"Parteneriatul cu AEGON, demarat in anul 2015, a avut ca scop principal distributia unor produse de asigurare inovatoare, care sa raspunda nevoilor prezente si viitoare ale clientilor nostri. In toata aceasta perioada, produsele oferite au fost imbunatatite continuu, adaptate sugestiilor primite direct din partea beneficiarilor. AEGON Diagnose.me acopera acum intreaga familie, crescand nivelul de siguranta al acesteia intr-o perioada in care grija pentru sanatatea celor apropiati este mai accentuata ca niciodata", a afirmat Cristian Daniel DRAGOS - Vicepresedinte Executiv Retail, Alpha Bank.

Serviciul de a doua opinie medicala AEGON Diagnose.me a fost lansat la finele lui 2017 in colaborare cu platforma Diagnose.me si pune la dispozitia romanilor accesul la o echipa de peste 150 medici din 35 de tari din Europa si SUA. Domeniile acoperite sunt oncologie, neurologie, cardiologie, ortopedie, medicina interna, pediatrie, imagistica, pneumologie etc. Totul se desfasoara online. Pacientul primeste un raport de la medicul ales de pe platforma Diagnose.me in 7 zile lucratoare de la trimiterea documentelor medicale, iar raportul primit va fi in limba romana. Pachetul Standard al AEGON Diagnose.me costa 120 lei/an, iar Pachetul Expert costa 360 lei/an.

Studiul efectuat in randul a peste 1.000 de respondenti din categorii foarte variate a reliefat si dorinta oamenilor de a beneficia de servicii medicale cat mai bune si de posibilitatea de a verifica diagnosticele, prin intermediul unei a doua opinii medicale. Astfel, 6 din 10 respondenti au declarat ca au apelat la opinia unui alt medic pentru a fi siguri ca diagnosticul primit initial era corect sau pentru a li se confirma deciziile legate de un anumit tratament, o procedura sau interventie. Categoriile care au apelat cel mai des la servicii de a doua opinie medicala sunt familiile moderne cu copii, in proportie de 69% si tinerii profesionisti, in procent de 63%.

Categoriile analizate in cadrul acestui studiu au fost impartite in functie de varsta, statut familial sau relational, copii, studii si venituri, dupa cum urmeaza: (1) 10% dintre respondenti sunt mileniali (18 - 30 ani) fara parteneri, (2) 12% sunt tineri profesionisti (25 - 35 ani) fara copii, cu educatie superioara si venituri medii si mari; (3) 28% reprezinta familiile moderne (25 - 44 ani) cu copii pana in 14 ani, studii medii sau superioare si venituri medii-mari; (5) 22% constituie familii traditionale (30 - 54 ani), care au copii sub 18 ani, studii primare si medii si venituri mici sau medii; (6) 9% sunt persoane mature (35 - 55 ani) si fara partener, eterogene ca nivel de educatie si venit; si (7) 19% sunt seniori pensionari (peste 55 ani), casatoriti, care au copii independenti si care nu mai locuiesc cu ei si au venituri si niveluri de educatie diverse.

AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin compania de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, AEGON are in Romania peste 1 milion de clienti si 150 de angajati.

Piata asigurarilor din Romania a ajuns, in primele 9 luni ale acestui an, la un volum al primelor brute subscrise de peste 8,5 miliarde lei, in crestere cu aproximativ 4,8% fata de valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului anterior. Pe segmentul asigurarilor generale, valoarea primelor brute subscrise a ajuns, in intervalul ianuarie - septembrie 2020, la 6,87 miliarde lei, in crestere cu 6,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In acelasi timp, primele brute subscrise aferente asigurarilor de viata au scazut usor, cu 1,3% in intervalul de referinta, pana la valoarea de 1,64 miliarde lei.

Asigurarile de sanatate au cumulat, in primele 9 luni ale anului 2020, prime brute subscrise in valoare de aproximativ 351 milioane de lei, in crestere cu aproximativ 18% fata de aceeasi perioada a anului 2019, se arata in raportul ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara.

1.257 accesari