1asig.ro
1asig.ro

WTW si Liberty, parteneriat pentru a oferi, la nivel global, acoperire prin asigurare pentru crize reputationale

5 min. / 1.540 cuvinte
Willis Towers Watson si Liberty Specialty Markets au lansat Reputational Crisis Insurance - o solutie care ajuta organizatiile sa transfere riscul financiar asociat cu anumite tipuri de crize reputationale, informeaza Global [RE]Insurance.

PROMO


Analiza in timp real a datelor si informatiilor despre reputatie, controlata de clienti, este furnizata de Polecat Intelligence Limited. Asigurarea este disponibila la nivel global si, initial, pentru clientii ce activeaza in sectoarele agrement si ospitalitate, productie, comert cu amanuntul si transporturi.

"Natura increderii publice in autoritate, indiferent daca este vorba de sectorul privat sau cel de stat, s-a schimbat radical in ultimii cinci ani. Echilibrul puterii, in contextul influentarii perceptiei publice, s-a mutat din sedintele de board, in mainile generatiei smartphone. Organizatiile, chiar si in Asia, se afla intr-un mediu reputational volatil si periculos, confruntandu-se cu forte semnificative si abstracte. WTW se bucura sa se afle in fruntea unei miscari care sa mute conversatia de la plansa de board, la livrarea unui mecanism tangibil de sprijin fiduciar pentru clienti", arata Barbara FABBRI - Head of Casualty, Corporate Risk and Broking Asia, WTW.

"Expunerea crescuta a clientilor atat la mass-media traditionale, cat si la social media a dus la o crestere a pierderilor reputationale la nivel global. In prezent, cele mai multe produse reputationale raspund doar taxelor de comunicare de criza suportate in urma unei crize reputationale. Acest nou produs este unul din putinele care ofera acoperire pentru pierderea profitului brut al unei organizatii in urma unui astfel de eveniment, oferind protectie financiara, dar si instrumentele de care clientii au nevoie pentru a-si proteja reputatia. Capacitatea de a actiona rapid si transparent poate avea un impact extrem de pozitiv asupra rezultatului unei crize", puncteaza si Lewis EDWARDS - Head of Underwriting, Specialty Binders, Liberty Specialty Markets.

"In timp ce lumea se confrunta cu pandemia COVID-19, importanta de a mentine impulsul inovatiei este si ramane clara. Amenintari emergente continua sa apara, iar companiile au nevoie de solutii modernizate de transfer de riscuri si solutii de atenuare. Pentru organizatiile de toate tipurile, intr-o lume in schimbare, gestionarea holistica a riscurilor emergente, cum ar fi fake news, social engineering si manipularea perceptiei, va fi esentiala pentru mentinerea valorii", a completat Barbara FABBRI.

1.172 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO