1asig.ro

Virgil SONCUTEAN, ALLIANZ-TIRIAC: Pentru 2019 vizam un avans de peste 5% al subscrierilor

"Pentru 2019 ne dorim sa fim mai buni decat anul trecut. Probabil ca vorbim de o crestere a subscrierilor de minim 5%, a declarat, luni, Virgil SONCUTEAN, Directorul General al ALLIANZ-TIRIAC.

PROMO


"Ritmul pe care noi il planificam pentru acest an este ca profitabilitatea sa creasca mai repede decat vanzarile", a spus acesta, precizand ca se asteapta la un efect negativ in zona de profitabilitate din cauza OUG 114, care are un impact semnificativ in compania de pensii, la care ALLIANZ-TIRIAC este actionar majoritar.

"Pentru acest an, compania se concentraza pe zona simplificarii produselor. "Dupa simplificarea produsul de auto, urmeaza si cel de locuinte si de sanatate. Practic, tot portofoliul de produse retail va fi revizuit. Dar vor fi schimbari si in zona de daune, de operatiuni, fluxurilor interne in vederea simplificarii", a explicat Virgil SONCUTEAN.

Conform acestuia, in 2018, vanzarile ALLIANZ-TIRIAC s-au majorat cu peste 7%, iar profitabilitatea a crescut cu aproape 4% fata de anul anterior. "Ritmul de crestere a profitului a incetinit pentru ca a trebuit absorbit si provizionul pentru Consiliul Concurentei". Sanctiunea ALLIANZ-TIRIAC a fost de 43,44 milioane de lei.

Daca in 2017, afacerile ALLIANZ-TIRIAC ai depasit 1,2 miliarde de lei, astfel ca in 2018 acestea au depasit 1,3 miliarde de lei. Profitul operational a fost de 130 milioane de lei in 2017 si a ajuns la peste 135 milioane de lei in 2018, conform calculelor 1asig.ro.

Virgil SONCUTEAN a precizat ca anul trecut compania a inregistrat cel mai mare nivel al profitabilitatii din istoria sa. Amintim ca si grupul a anuntat un profit record.

De asemenea, in 2018, compania a raportat o crestere a bazei de clienti de 14%, aceasta evolutie fiind sustinuta de asigurarile de sanatate, asigurarile de locuinte si din RCA, dar si de segmentul asigurarilor de viata, care au avansat cu 8%. "Cam toate liniile au crescut peste piata. Pe sanatate am avut o crestere"double digit", in ritmul celei din 2017. Desi numarul clientilor persoane fizice a crescut cu 250% pe sanatate, in continuare portofoliul de persoane juridice ramane peste 90% din total", a mai spus CEO-ul ALLIANZ.

In ceea ce priveste daunalitatea pe segmentul asigurarilor de sanatate, Virgil SONCUTEAN a spus ca este o linie care a inregistrat multi ani piederi, iar 2018 a fost al doilea an in care compania a reusit sa incheie cu rata combinata sub 100%.

Iar pe segmentul RCA, asiguratorul a avut o crestere de aproape 5% ca volum de prime, in 2018, peste piata, avand mai multi clienti, atat persoane fizice, cat si juridice.
CITITI PE ACEEASI TEMA:
ALLIANZ-TIRIAC lanseaza o noua asigurare auto, care imbina RCA si CASCO

970 accesari
Intrebarea saptamanii

Ai o asigurare medicala privata (produs care iti acopera o varietate de servicii medicale, la o multitudine de furnizori)?

- Da, de la serviciu
- Da, mi-am cumparat-o eu
- Nu, dar doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni
- Nu, si nu doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni


PROMO