1asig.ro

Viata proceselor in si dupa pandemie

5 min. / 1.540 cuvinte
Multe companii au fost nevoite sa se adapteze situatiei create de criza COVID-19, sa apeleze la digitalizare si automatizare pentru a-si mentine afacerile. Este o schimbare importanta, care s-a produs intr-un timp foarte scurt. Si jucatorii pietei de asigurari s-au adaptat rapid si au facut investitii serioase in digitalizare in ultimele luni.

PROMO


Asadar, in prezent se acorda o atentie sporita digitalizarii proceselor, aceasta fiind si tema webinar-ului sustinut, recent, de Business Future Solutions, denumit "Viata proceselor in si dupa pandemie. Lean Six Sigma si RPA (Robotic Process Automation) ca factori de revitalizare".

Principalele aspecte discutate in cadrul webinar-ului au fost:
- Cele opt etape ale strategiei de implementare cu succes a RPA
- Ce este RPA? Ce NU este RPA.
- Masurarea performantei RPA
- Capcane de evitat.

Robotic Process Automation - RPA este o forma avansata de automatizare a proceselor de afaceri, capabila sa inregistreze sarcini fara intenventie umana. In esenta este un robot virtual, fiind utilizat tot mai des si in industria asigurarilor

"Industria asigurarilor a devenit un hot-spot de inovatie digitala. Ca raspuns, asiguratorii trebuie sa adopte schimbari si sa regandeasca modelele de afaceri pentru a se indrepta catre un model de operare compatibil cu cerintele actuale ale clientilor, indreptate catre mediul online", a declarat, pentru 1asig.ro, Aurelian Dorin IUSCU, Managing Partner, Business Future Solutions (BFS).

Conform acestuia, noile instrumente si capabilitati digitale RPA (Robotic Process Automation) ajuta atat la optimizarea proceselor suport cat si a proceselor principale de business.

In video-ul de mai jos puteti urmari intregul webinar:


Totodata, Alin NITA, General Manager, FivePlus Solutions, a subliniat ca transformarea digitala este un proces cheie in aceasta perioada de schimbare, de la procesele interne, la valorificarea mediului online.

"Aplicarea notiunilor mentionate in cadrul emisiunii in industria asigurarilor - inovatie, adoptarea rapida a tehnologiei, obiceiuri pe care sa le schimbam - mentin si imbunatateasc performantele, dar si competitivitatea. Ne implicam in aceasta industrie prin competentele si abilitatile detinute, atat prin optimizarea proceselor de lucru cat si prin alegerea strategiilor potrivite de atragere clienti. Analizele facute la nivelul brokerilor, de exemplu, arata ca pentru a avea succes si performanta in online, trebuie eliminate din barierele care ne incetinesc sau opresc actiunile", a adaugat Alin NITA.

"Pentru a spriji cat mai multi parteneri din aceasta industrie, prelungim termenul campaniei pentru serviciile de audit, pana pe 15 iulie 2020, cu un discount special de 25%", a spus Alin NITA, Astfel, solicitarile adresate prin XPRIMM sau la office@fiveplus.ro, cu mesajul "XPRIMMvreauAUDIT" vor beneficia de reducere.



490 accesari