1asig.ro

Un serviciu de tip service auto door to door a fost implementat de OMNIASIG pentru a limita deplasarea asiguratilor

5 min. / 1.540 cuvinte
In contextul pandemiei COVID-19, OMNIASIG Vienna Insurance Group vine in sprijinul asiguratilor sai Casco de data aceasta cu un serviciu complet nou, adaptat situatiei actuale, denumit generic Valet Service. Este vorba de un serviciu de tip service auto door to door, disponibil pentru moment in Bucuresti, ce isi propune sa reduca la zero expunerea clientilor in spatii publice in urmatoarea perioada. Serviciul este gratuit, cheltuielile fiind acoperite integral de catre companie.

PROMO


Astfel, incepand de luni, 23 martie 2020, compania ofera clientilor sai un nou serviciu ce poate fi realizat integral de la domiciliu. Valet Service le permite clientilor Casco ai companiei sa isi repare autovehiculele fara a se deplasa si fara a se expune unui posibil pericol.

Procedura este simpla, facila si poate fi accesata astfel:
  • Asiguratul Casco avizeaza dauna printr-un apel la Call Center-ul OMNIASIG, 021.9669, sau prin mijloacele digitale, disponibile pe www.omniasig.ro;
  • Efectueaza constatarea daunei video, prin intermediul unui telefon de tip smartphone;
  • Este asistat de la distanta, primeste instructiuni live, iar documentatia (procesul verbal de constatare si alte documente) sunt transmise pe email;
Autovehiculul avariat va fi preluat de la domiciliul asiguratului si transportat pe o platforma in service-ul autorizat partener OMNIASIG. Dupa finalizarea reparatiei, clientul va primi autovehiculul acasa, spalat, complet igienizat si dezinfectat. Preluarea si predarea autovehiculului va fi realizata in conditii de maxima igiena, personalul fiind echipat cu echipament de protectie specific (manusi, masca etc.).

De acest serviciu beneficiaza si pagubitii pe polite RCA de la OMNIASIG. Daca pagubitul doreste sa beneficieze de serviciul Valet Service al OMNIASIG, el va trebui sa specifice acest lucru la call-center, in momentul in care avizeaza dauna si, ulterior, sa urmeze pasii descrisi mai sus.

Pentru moment, Valet Service este disponibil doar in Bucuresti, urmand a fi extins in functie de solicitari si in alte orase din tara.

OMNIASIG tine cont de recomandarea autoritatilor de a limita expunerea in aceasta perioada si implementeaza solutii rapide, inovatoare, pentru a veni in sprijinul clientilor sai. Noul serviciu este valabil incepand cu 23 martie 2020, insa perioada de functionare va depinde de restrictiile autoritatilor, daca va fi cazul.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
OMNIASIG implementeaza un plan pentru continuitatea activitatii in contextul pandemiei COVID-19
Despagubirile platite de OMNIASIG au crescut cu 27% in 2019. TOP cele mai mari cazuri

3.071 accesari