UNIQA Asigurari, Sucursala Colentina, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

UNIQA Asigurari, Sucursala Colentina, Bucuresti


Cornel AFTODIE
Director Sucursala
Adresa: Sos. Colentina nr. 3B, Bl. 33B, sector 2
Localitate (Sector): sector 2
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.242.16.47/48/49/50/51
Fax: 021.242.16.25

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Cornel AFTODIE: Estimam ca impactul crizei economice a fost mai mic in industria asigurarilor fata de alte domenii si consideram ca societatile de asigurare au reusit sa se adapteze crizei economice din 2009.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
C.A.: Consideram ca anul 2010 va fi cel putin la fel de greu ca si anul 2009, desi exista premise ca impactul crizei economice sa fie mai mare in anul 2010.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
C.A.: Desi toate societatile de asigurari se confrunta cu aceleasi probleme, exista societati care practica tarife de prima mult sub tarifele celorlalte societati, fara a tine cont de daunalitate si in consecinta cu impact asupra serviciilor oferite clientilor.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
C.A.: Majoritatea clientilor care nu au avut daune anterioare sunt multumiti de faptul ca primesc un bonus si sunt motivati in a-si pastra un comportament preventiv si civilizat in trafic. Credem ca introducerea sistemului bonus-malus este benefica pentru industria asigurarilor si va contribui la reducerea ratei de dauna si la un sistem corect de tarifare a asiguratilor.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
C.A.: Daca se vor respecta termenele de aplicare a legii se va putea atenua impactul crizei economice si implicit vor creste subscrierile aferente acestei clase de asigurari.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
C.A.: La segmentul corporate a fost evidenta tendinta de a renegocia cotele de prima si de a reduce sumele asigurate in incercarea de a reduce aceste costuri si au fost si situatii in care anumiti asigurati, care au fost mai afectati de criza (ex. transportatorii) au renuntat la asigurari. In cazul segmentului de retail, asiguratii au inceput sa fie mai atenti la primele de asigurare platite si solicita mai multe oferte inainte de a decide, de multe ori alegand oferta cea mai ieftina (mai ales la politele obligatorii: RCA, malpraxis).

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
C.A.: Pe piata din Bucuresti, consideram ca este o concurenta acerba, deoarece asiguratorii au deschis multe agentii si sucursale si aici sunt prezenti si sunt activi cei mai multi brokeri. Tendinta in acest moment este de restrangere a numarului de brokeri, urmand a ramane pe piata numai brokerii seriosi si care nu sunt axati numai pe o anumita forma de asigurare (RCA).

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
C.A.: In acest moment este oportuna dezvoltarea unei retele de agenti PF, deoarece, portofoliul acestora este mult mai stabil, costurile sunt mai mici si exista piata de unde pot fi recrutati acesti agenti, insa pe piata din Bucuresti societatile de asigurari se lovesc de concurenta realizata de brokeri care recruteaza si ei agenti, oferindu-le posibilitatea de a lucra cu mai multe societati.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea companiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
C.A.: Dezvoltarea volumului de prime brute subscrise aferente produselor non-auto, ca urmare a dezvoltarii de produse noi cu tarife competitive (asigurari de locuinte pentru PF - "Locuinta & Protectie",  asigurari pentru IMM- "Optim & Eficient", asigurari de accidente - "Integritate & Protectie" si in viitor asigurari de viata si sanatate).

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
C.A.: Structura portofoliului sucursalei noastre este in continuare preponderent auto (85%), dar se remarca tendita de crestere  a produselor non-auto (property si raspunderi civile), care in prezent au o pondere de 15%.
 
XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de companie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
C.A.: Sucursala noastra a fost infiintata in anul 2009, deci nu putem face o comparatie cu anul 2008, dar la nivel de companie se remarca inbunatatirea rezultatului financiar fata de anul 2008.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru compania dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
C.A.: La nivelul sucursalei noastre ne propunem cresterea ponderii produselor non-auto la 20% din totalul portofoliului, imbunatatirea rezultatului financiar si fidelizarea clientilor.


Publicat pe 16.02.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM