Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna octombrie...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
2
1 EUR = 4.6480 RON
1 USD = 4.0896 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna octombrie


NN Asigurari a fost, in luna octombrie a acestui an, liderul "Topului asiguratorilor de pe Facebook" realizat de ZeList, compania fiind urmata, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, de MILLENIUM Insurance Broker - MIB si ASIROM VIG.

Pe locurile patru si cinci s-au clasat GENERALI Romania si ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: NN - 25.049 interactiuni si un share of voice de peste 38%, MIB - 8.713 interactiuni si un share of voice de peste 13%, ASIROM VIG - 7.510 interactiuni si un share of voice de 11,5%, GENERALI Romania - 7.159 interactiuni si un share of voice de aproape 11%, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - 5.529 interactiuni si un share of voice de 8,5%.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in octombrie 2018, un total de 2.285 de aparitii (in crestere cu 20%), impartite intre presa online (1.691 de aparitii, +17,4% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (130 de aparitii, +22,6%) si retele sociale (464 de aparitii+29,6%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in octombrie 2018, OMNIASIG VIG ocupa primul loc, cu 235 de aparitii in 92 de surse si un viewership de 370.437.

Topul este completat de ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari si ASTRA Asigurari.



Mai multe topuri din alte industrii pot fi accesate aici.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna octombrie).

Noutati 1asig.ro
» Asteptam recomandarile voastre pentru "XPRIMM Hall of Fame" si lista celor "100 de profesionisti care construiesc viitorul asigurarilor"!
» Mai multe portiuni din tavanul clubului Control s-au prabusit. Reprezentantii clubului: "Au cazut doar bucati de tencuiala si placi decorative"
» Gazele de sera au ajuns la un nivel intalnit ultima oara acum 3-5 milioane de ani
» Bloc evacuat in timpul noptii ca urmare a unui incendiu. O persoana a murit, alte trei au fost intoxicate cu fum
» Anita NITULESCU, Eurolife ERB Asigurari: Millennials ar fi dispusi sa aloce un buget mediu lunar de pana la 100 de lei pentru asigurari
» 3 din 4 barbati solicita consiliere financiara profesionala, in vreme ce doar 1 din 4 femei este preocupata de viitorul financiar
» VIDEO: Ti-ai imaginat vreodata cum vor arata vizitele tale la supermarket cand vei iesi la pensie?
» Politistii au dat amenzi de 32.000 lei taximetristilor. 15 autovehicule, gasite cu deficiente tehnice majore
» Revista PRIMM: Pe cine ati vedea in "XPRIMM Hall of Fame" si in lista celor "100 de profesionisti care construiesc viitorul asigurarilor"?
» Majoritatea entitatilor sanctionate de Consiliul Concurentei a anuntat ca vor ataca decizia sau analizeaza aceasta posibilitate




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 29.11.2018 | 885 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM