1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Studiu: Reducerile asociate asigurarilor de viata pot motiva un comportament sanatos

Ce rol joaca stimulentele de asigurare pentru a inspira clientii sa aleaga un stil de viata mai sanatos? Pot companiile de asigurari sa isi indrepte consumatorii spre un comportament mai bun? Si, daca da, cum? Un studiu realizat recent de Global Atlantic a dezvaluit raspunsurile la aceste intrebari, si nu numai, dar si alte informatii interesante despre relatia dintre sanatate si obiceiurile de asigurare.

Realizat de Echo Research, studiul arata ca, in mod clar, cei mai multi dintre consumatori ar fi motivati sa isi mentina nivelul de greutate si sa efectueze analize medicale periodice, daca ar beneficia de stimulente oferite de companiile de asigurari (reduceri la prima anuala de asigurare etc.). Altfel spus, consumatorii vor sa fie rasplatiti pentru ca iau decizii sanatoase, care au un impact pozitiv asupra calitatii vietii.

Alte concluzii ale studiului:
  • 9 din 10 consumatori (92%) ar fi motivati sa mentina un anumit nivel de greutate daca ar primi, in schimb, o reducere a primei de asigurare. Un stimulent oferit de companiile de asigurari ar convinge si 4 din 5 consumatori (81%) sa efectueze analize medicale periodice;
  • Stimulentele sunt mai atragatoare pentru tinerii din generatia Millennials decat pentru persoanele in varsta: 85% comparativ cu 79% ar opta pentru analize medicale periodice, iar 95% vs. 90% ar mentine un anumit nivel de greutate, daca ar fi recompensati de compania de asigurari;
  • Persoanele cu venituri anuale de cel putin 50.000 de dolari sunt mai usor de motivat decat cele cu venituri anuale reduse sa efectueze analize medicale periodice (87% vs. 75%) sau sa mentina un anumit nivel de greutate (95% vs. 90%).