Studiu: Asigurarile nu tin pasul cu digitalizarea si raman in urma altor industrii - Stiri...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
11
1 EUR = 4.7559 RON
1 USD = 4.1941 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Studiu: Asigurarile nu tin pasul cu digitalizarea si raman in urma altor industrii


Companiile din intreaga lume incearca sa se adapteze la procesele de transformare digitala, dar industria de asigurari, arata un studiu realizat de o companie IT, pare sa fie singura care nu reuseste, in momentul de fata, sa tina pasul cu celelalte industrii, in ciuda unor investitii financiare importante in segmentul digital, noteaza Insurance Business America, in editia electronica.

Potrivit unui studiu realizat de Capgemini - companie de consultanta in IT recunoscuta la nivel global -, doar o mica parte dintre companiile care activeaza in industria de asigurari considera ca se pot adapta cu succes la digitalizare: 39% dintre companii cred ca au capacitatea digitala necesara, in vreme ce doar 35% dintre companii cred ca au un leadership care sa le permita adaptarea cu succes la digitalizare.

In aceste conditii, sustine Capgemini, industria de asigurari nu tine pasul cu celelalte industrii, fiind in urma unor industrii precum telecomunicatii, auto sau banking.

Raportul realizat de Capgemini a analizat peste 1.300 de lideri din mai bine de 750 de organizatii si a comparat rezultatele obtinute in 2018 cu cele care au fost inregistrate in urma unui studiu similar realizat in 2012.

"Noul studiu arata ca, in ciuda unor investitii uriase in initiative de transformare digitala - care, pana in 2021, vor depasi 2 trilioane de dolari -, organizatiile simt ca astazi sunt mai putin pregatite decat erau cu 6 ani in urma", noteaza Capgemini. In 2012, 45% dintre organizatiile analizate se simteau pregatite sa faca fata digitalizarii, prag care, in 2018, potrivit Capgemini, a scazut la numai 35%.

Companiile au facut progrese in ceea ce priveste experientele digitale oferite clientilor, arata Capgemini, 43% dintre acestea folosind canale mobile pentru comercializarea de produse si servicii - in 2012, pragul era de 23% -, dar numai 36% dintre organizatiile analizate de catre Capgemini precizand ca exceleaza in capacitatile de operare digitala si, implicit, de adaptare la digitalizare.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Studiu: Asigurarile nu tin pasul cu digitalizarea si raman in urma altor industrii).

Noutati 1asig.ro
» Profitul net al SCOR a crescut cu 13% in 2018
» ALLIANZ X primeste finantare de 1 miliard euro pentru investitii globale in tehnologie
» VIG se extinde in Polonia
» 71% din muzeele din Marea Britanie, neasigurate in fata atacurilor cibernetice
» SCOR Global Life a incheiat un parteneriat cu Garmin Health pentru optimizarea Modelului de Varsta Biologica
» Marea Britanie: Cainii din rasa Marele Danez, de cel putin doua ori mai scumpi de asigurat decat un BMW X5
» Google si Amazon, printre gigantii acuzati de practici digitale neloiale
» KPMG: Cu mai putin de 40 de zile inainte de Brexit, companiile britanice isi testeaza "airbag-urile"
» Profitul ALLIANZ a ajuns in 2018 la cel mai mare nivel din istoria grupului
» Gen Re: Aplicatie cu recunoastere faciala pentru clientii companiei




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 05.07.2018 | 408 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM