Studiu: 1 din 5 clienti considera ca asiguratorii nu apreciaza valoarea propriului business - Stiri...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7249 RON
1 USD = 4.2241 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Studiu: 1 din 5 clienti considera ca asiguratorii nu apreciaza valoarea propriului business


Un studiu realizat realizat in Marea Britanie arata ca 1 din 5 clienti considera ca asiguratorii nu apreciaza valoarea propriului business, iar 4 din 5 clienti cred ca loialitatea lor nu este apreciata de companiile de asigurari, arata Insurance Business Mag, in editia electronica. Potrivit sursei citate, loialitatea clientilor e pusa in pericol mai ales prin prisma faptului ca asiguratorii nu le ofera acestora experiente personalizate.

Astfel, doar 1 din 5 clienti (19%) spune ca se simte apreciat de catre asiguratori, 35% sustin ca au primit bonusuri de loialitate pe care nu le-ar folosi, iar 34% dintre clienti sustin ca au primit mult prea multe comunicari inutile din partea companiilor de asigurari. Mai mult, 31% spun ca nu au primit comunicari personalizate, iar 76% arata ca asiguratorii nu i-au tratat ca pe niste persoane, ci ca pe simple numere.

Mai mult decat atat, mai arata Insurance Business Mag, citand studiul realizat de compania COLLINSON, 21% dintre cei care au participat la acest studiu s-au gandit cel putin o data sa renunte la compania de asigurari cu care colaboreaza pentru ca nu s-au simtit apreciati, in vreme ce alti 15% au luat in calcul cel putin o data schimbarea companiei de asigurari pentru ca nu s-au bucurat de experiente personalizate.

"Intr-o industrie cu un grad ridicat de inertie traditionala a consumatorilor, aceste cifre sunt semnificative. Consumatorii sunt inteligenti si au mai multe optiuni, ceea ce a inclinat balanta in favoarea lor. Stiu care e propria lor valoare si, astfel, se asteapta ca loialitatea lor sa fie recompensata prin experiente relevante si personalizate. O singura experienta negativa poate avea impact asupra increderii consumatorului. Cei ce nu inteleg ce conteaza cu adevarat pentru consumatori si-i trateaza ca pe niste numere, nu persoane, isi trimit clientii direct in bratele competitiei", explica Steve GROUT - Director of Loyalty, COLLINSON.

Un studiu realizat de FORRESTER Consulting, la solicitarea COLLINSON, care a analizat oamenii cheie din companiile financiare cu venituri de peste 300 de milioane de dolari, arata ca un sfert dintre acestia nu au nici cea mai mica idee de ce clientii le sunt loiali. Potrivit aceluiasi studiu, doua treimi au ca prioritatate O pentru anul urmator optimizarea loialitatii clientilor, aceasta fiind o nevoie cruciala de business.

Mai mult decat atat, studiul realizat de FORRESTER Consulting arata ca doar 45% dintre cei intervievati au declarat ca urmaresc si analizeaza comportamentul celor mai loiali clienti, astfel incat sa tina cont de recomandarile acestora in conceperea de produse si servicii financiare personalizate. Intre timp, alti 53% nu colecteaza suficiente informatii care sa-i ajute sa isi inteleaga mai bine clientii si nevoile acestora.

"Avand in vedere profunzimea informatiilor despre consumatori si proliferarea instrumentelor de analiza a acestor date, este dezamagitor ca sunt foarte multi asiguratori care, in 2018, opteaza pentru o abordare care nu pune accentul pe loialitate. Companiile de asigurari trebuie sa ridice stacheta in ceea ce priveste loialitatea consumatorilor si abordarea acestui aspect. Intr-o lume in care clientii au mai multa putere, dar si alegeri si asteptari mai mari ca oricand, prea multi asiguratori intarzie sa deschida ochii", explica Steve GROUT - Director of Loyalty, COLLINSON.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Studiu: 1 din 5 clienti considera ca asiguratorii nu apreciaza valoarea propriului business).

Noutati 1asig.ro
» Australia: Asigurarea auto care iti protejeaza masina in cazul unui accident cu un... cangur
» Swiss Re: Abordarea impactului schimbarilor climatice, cruciala pentru a limita efectele asupra re/asiguratorilor de viata
» Poate schimba tehnologia video mobila industria de asigurari de locuinte?
» PwC: Re/asiguratorii considera ca schimbarile climatice reprezinta o amenintare tot mai mare
» ALLIANZ Partners: Ce ne aduce viitorul in materie de asistenta medicala?
» Marea Britanie: Ce tertipuri folosesc soferii pentru a cumpara asigurari auto mai ieftine sau pentru a obtine despagubiri de la asiguratori
» LEMONADE intra pe piata de asigurari din Germania
» SUA, 2008 - 2018: 991 de catastrofe naturale, care au provocat 3.928 de decese si pierderi economice de 723,9 mld. $
» SUA: 7,3 milioane de locuinte, amenintate de uragane. Costurile de reconstructie, estimate la 1,8 trilioane de dolari
» Marea Britanie: Perceptia publica, principalul obstacol in folosirea dronelor in afaceri




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 17.12.2018 | 480 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM