Sapte banci, in topul celor mai puternice branduri in social media in 2018. Samsung, Coca-Cola...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
19
1 EUR = 4.6618 RON
1 USD = 4.0162 RON










RFI

Piete financiare

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Sapte banci, in topul celor mai puternice branduri in social media in 2018. Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele pozitii


Sapte banci din Romania au intrat in topul celor mai puternice branduri in social media in 2018, realizat de Biz Agency. Clasamentul, aflat la a zecea editie, reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului.

Astfel, Banca Transilvania (locul 7, +2 pozitii fata de editia anterioara), UniCredit Bank (locul 16, -5), GARANTI Bank (locul 27, +11), RAIFFEISEN Bank (locul 29, -16), ING Bank (locul 32, -7), BRD (locul 33, +25) si BCR (locul 44, -17) se numara printre companiile care s-au remarcat prin strategiile si campaniile de social media.

Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2018, ele fiind urmate in Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds si Orange.

Samsung si Coca-Cola, brandurile aflate pe primele locuri ale clasamentului, sunt cele care au reusit sa comunice coerent si eficient pe toate canalele care conteaza in randul audientelor lor.

Rezultatele studiului au fost anuntate marti, 5 iunie a.c., in cadrul conferintei Top Social Brands. Cea mai spectaculoasa crestere din top 10 a avut-o in acest an KFC, care a urcat 14 locuri fata de editia precedenta.

"Peisajul digital se schimba rapid si ce functioneaza azi poate sa nu mai functioneze maine. Din acest motiv, brandurile care vor sa faca performanta in online trebuie sa fie la curent cu toate instrumentele, dar mai mult decat atat trebuie sa inteleaga ca puterea strategiei de digital marketing sta in adaptabilitate. Top Social Brands ne arata care sunt brandurile care au inteles acest lucru in 2017", a declarat Marta USURELU, Managing Partner, Biz Agency.

Clasamentul celor 75 de branduri poate fi accesat aici. Studiul poate fi citit integral si in Revista Biz.

Metodologia studiului

Top Social Brands 2018 este realizat de Biz Market View, divizia de market research a Biz Agency si reprezinta rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 25 aprilie 2017 - 25 aprilie 2018.

In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri (bannere, postari, teste, blogger ambasadors, endorsement pe bloguri, proiecte speciale cu bloggeri); campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicatii Facebook; grupuri de Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Instagram; activitati de brand (promovare, interactiune, customer care) in noi retele sociale (Snapchat, WhatsApp, Telegram); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebritati; campanii de advertising (paid media) in retele de socializare de nisa si aplicatii mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video (continut dedicat pentru YouTube sau Facebook sau transmisiuni live pe website-uri, parte din campanii de promovare); site cu user generated content; initiator / sponsor la evenimente dedicate blogosferei sau promovarii prin social media; customer care / customer relationship in social media (pe Facebook, forumuri, cautari pro-active pe forumuri); activitati de recrutare prin social media; monitorizare activa a social media (mentionarea instrumentelor folosite); alte conturi de social media (Pinterest, Snapchat, Tumblr etc.) sau alte activitati in afara celor mentionate mai sus.

Inscrierile pentru includerea in Top Social Brands au fost deschise timp de doua luni pentru companiile si agentiile care au dorit sa participe la acest studiu. Brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse in mod automat in analiza din 2018. Nu au fost incluse in analiza branduri de media sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.

Top Social Brands 2018 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in doua clasamente preliminare: topul ZeList bazat pe aparitii si viewership* (40%) si topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii si a cercetarii proprii asupra peisajului social media din Romania (60%).

* Viewership-ul masoara numarul de vizitatori potentiali care parcurg un anumit mesaj.




Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Sapte banci, in topul celor mai puternice branduri in social media in 2018. Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele pozitii).

Noutati 1asig.ro
» Bursa de Valori Bucuresti se mentine pe plus dupa primele cinci luni din 2018
» Cat au cheltuit turistii sositi in Romania in primul trimestru?
» Adoptarea tehnologiilor si angajarea de talente, printre prioritatile companiilor de dimensiuni medii
» COFACE: Aproape jumatate dintre companiile de constructii au un risc de insolventa peste medie
» Mastercard: Pragul de 50.000 de euro anuleaza impactul benefic al legii cash-back
» Deficit de peste 2 miliarde euro la contul curent al balantei de plati, in primele patru luni
» Rata anuala a inflatiei a urcat in mai 2018 la cel mai mare nivel din ultimii 5 ani
» Industria romaneasca a accelerat in aprilie
» Deficitul balantei comerciale s-a adancit in primele 4 luni
» Studiu: Comertul conversational este urmatoarea frontiera digitala




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 06.06.2018 | 367 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM