1asig.ro
1asig.ro

SUA: Femeile si cei din generatia X au nevoie de mai multa educatie cu privire la beneficiile unei asigurari de viata

5 min. / 1.540 cuvinte
Cei mai multi dintre americani (83%) au o buna intelegere a nevoilor primare de a include o asigurare de viata in strategia financiara - mai ales prin prisma faptului ca, dupa moartea persoanei asigurate, sumele ajung catre rudele acesteia -, dar femeile si cei din generatia X nu constientizeaza beneficiile aditionale pe care le poate oferi o asigurare permanenta de viata.

PROMO


Concluzia reiese in urma studiului "2019 Life Insurance Needs Study", realizat de ALLIANZ Life Insurance Company of North America (ALLIANZ Life), care subliniaza, printre altele, ca femeile nu sunt familiarizate cu mai multe beneficii importante oferite de o asigurare permanenta de viata, beneficii care ar putea oferi o flexibilitate suplimentara a portofoliului financiar.

Potrivit studiului, doar 34% dintre femei cred ca sumele oferite de o asigurare permanenta de viata pot fi investite in educatie, pensie sau in orice alte nevoi financiare, comparativ cu 51% dintre barbati. In plus, doar aproximativ un sfert dintre femei (27%) stiu ca beneficiile financiare ale unei asigurari permanente de viata nu sunt supuse impozitarii, comparativ cu 38% dintre barbati.

"Femeile joaca un rol important in ecuatia financiara a unei familii, asa ca e crucial ca ele sa detina toate informatiile despre modurile care le pot ajuta sa construiasca un viitor financiar mai bun pentru ele, dar si pentru cei dragi. Acest lucru este valabil si pentru cei din generatia X, care pot folosi, la randul lor, aceste produse pentru mai multe strategii financiare, dar, pur si simplu, n-au o buna intelegere a optiunilor care-i pot ajuta sa-si atinga obiectivele financiare", precizeaza Jason WELLMANN - Senior Vice President of Life Insurance Sales, ALLIANZ Life.

Acest deficit de cunoastere a beneficiilor oferite de o asigurare permanenta de viata este amplificat si in randul celor din generatia X. Astfel, doar 31% dintre acestia inteleg ca beneficiile nu sunt impozitabile, comparativ cu 38% dintre cei din generatia Baby Boomers. De asemenea, aproape jumatate (47%) din respondentii mai in varsta stiu ca asigurarea de viata poate fi folosita pentru suplimentarea pensiei, in comparatie cu 41% dintre cei din generatia X.

Aceste pareri gresite exista in ciuda faptului ca, per total, consumatorii pun pret pe produsele financiare care pot oferi aceleasi beneficii. Cand au fost intrebati care este cel mai important aspect al unui produs financiar, 83% au declarat ca "ofera, la pensie, o sursa de venit care nu este supusa impozitarii", 76% au spus ca "in cazul decesului, le ofera celor dragi un beneficiu neimpozitabil", iar 57% dintre cei care sunt si parinti au precizat ca "ofera posibilitatea de a folosi fondurile pentru a plati facultatea."

"Este cat se poate de clar ca, potrivit rezultatelor studiului, comunitatea de planificare financiara are o oportunitate excelenta de a educa, in randul consumatorilor, femeile si pe cei din generatia X cu privire la beneficiile unei asigurari permanente de viata. Oferirea acestor informatii poate demonstra o mult mai buna intelegere a nevoilor clientilor si a potentialelor solutii disponibile", mai arata Jason WELLMANN.

1.103 accesari
Sondaj

Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?

- Aproape de fiecare data cand circul cu masina
- Din cand in cand, in functie de conditiile de trafic
- Destul de rar
- Nu ma enervez niciodata cand conduc


PROMO