SIGNAL IDUNA, Agentia Bucuresti1 - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

SIGNAL IDUNA, Agentia Bucuresti1


Mihaela ENACHE
Director Agentie
Adresa: Splaiul Unirii, nr.16, etaj 4, camera 412, sector 4, Bucuresti
Localitate (Sector): sector 4
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.387.34.33; 021.387.34.31
Fax: 021.387.34.32
Email: bucuresti1@signal-iduna.ro

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de companie in anul 2009?
Mihaela ENACHE: Anul 2009 a fost un an foarte interesant pentru business-ul nostru - agentia pe care o conduc a traversat primul an de activitate, an in care am oferit clientilor nostri solutii complete de asigurari de sanatate, asigurari de viata si accidente. Din nefericire, situatia economica din ultimul an a adus o schimbare semnificativa la nivelul perceptiei clientului in ceea ce priveste rolul unei asigurari; motivul din spatele acestei reticente este reprezentat in principal de faptul ca romanii nu sunt educati in privinta necesitatii unei asigurari in special pentru momentele dificile ale vietii.

XPRIMM: Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
M.E.: In piata, impreuna cu consultantii mei, am observat faptul ca acum clientii sunt mult mai deschisi in a primi consultanta profesionista in ceea ce priveste viitorul lor financiar; in anul 2009, principala noastra directie ca si agentie, a fost reprezentata de asigurari private de sanatate, segment care a generat majoritatea primelor subscrise de catre noi la nivel de branch. Oferim, prin intermediul produselor noastre, SIGNAL KLAR, SIGNAL KLASSIK si SIGNAL KOMPLETT, un sistem complex de ingrijire a sanatatii adresat tuturor romanilor care doresc sa evite toate nemultumirile asociate cu accesarea serviciilor medicale in sistemul de stat.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea companiei/sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
M.E.: Calitatea excelenta a serviciilor medicale oferite, diversitatea specialitatilor medicale acoperite prin produsele noastre, accesul nelimitat la serviciile incluse in asigurare, call-center-ul profesionist, pretul corect pentru un nivel de acoperire ridicat, acestea sunt principalele beneficii pe care le percep clientii SIGNAL IDUNA; vom continua sa promovam aceste beneficii deoarece sunt convinsa ca misiunea noastra ca si oameni de vanzari in asigurari este aceea de a le face clientilor nostri viata mai usoara si mai sigura.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru compania/sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
M.E.: Pentru anul 2010, care va fi cu siguranta un an dificil, obiectivul nostru este sa ne dezvoltam ca si branch, in linie cu strategia companiei; planuim sa ne crestem activitatea atat in ceea ce priveste numarul de vanzari noi cat si volumul de prime brute subscrise si in acelasi timp sa oferim agentilor nostri programe de instruire continue astfel incat acestia sa poata oferi clientilor nostri cele mai potrivite solutii de asigurare.


Publicat pe 06.05.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM