Profilul clientului de leasing operational din Romania - Piete financiare - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
11
1 EUR = 4.5802 RON
1 USD = 3.8939 RON
















RFI

Piete financiare

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Profilul clientului de leasing operational din Romania


Printre motivele pentru care companiile aleg leasingul operational se numara mobilitatea completa, economisirea si reducerea costurilor, predictibilitatea si posibilitatea bugetarii unor costuri lunare fixe.

De asemenea, firmele incheie contracte de leasing operational datorita faptul ca nu trebuie sa achite un avans sau eliminarea riscului de revanzare a masinii la terminarea contractului, preluat de catre compania de leasing operational. In plus, regulile internationale ale companiilor multinationale se aplica si filialelor din Romania, impunand contractarea serviciilor de leasing operational, se arata in studiul realizat de ALD Automotive si NIELSEN, care exploreaza atitudinile si parerile managerilor in legatura cu serviciile de leasing operational.

Cercetarea include mai mult de 400 de companii care opereaza pe piata din Romania si a fost realizat in prima jumatate a anului 2014.

Doar 5% dintre autovehiculele din flotele actuale au fost achizitionate prin leasing operational, in comparatie cu peste 45% din intreaga flota, procurate prin achizitie directa.

Datele arata ca leasingul operational este preferat de clientii cu peste 50 de masini si este utilizat in general pentru automobile cu vechime intre 1 si 3 ani.

De asemenea, 10% dintre respondenti si-au exprimat intentia clara si au mentionat ca este probabil sa achizitioneze masini prin leasing operational in urmatoarele 12 luni, in timp ce 27% dintre respondenti nu luasera inca o decizie in acest sens.

Cercetarea a evidentiat si sursele de informatie utilizate de clienti atunci cand se documenteaza cu privire la serviciile de leasing operational. 53% dintre acestia declara ca se informeaza direct de la furnizorii de leasing operational, 34% folosesc internetul, iar 27% urmeaza recomandarile partenerilor de afaceri. Pe locurile urmatoare se afla recomandarile de la prieteni si cunostinte si informatiile de la televizor si din reviste.

Participantii la studiu au raspuns de asemenea la intrebari referitoare la tipul si vechimea masinilor pe care le au in flota. Astfel, 33% dintre companii detin masini de peste 6 ani, in timp ce 32% folosesc masini de 3 pana la 6 ani. 24% dintre companii au autovehicule cu vechimi cuprinse intre 1 si 3 ani si doar 11% dintre companii au cumparat masini noi cu mai putin de un an in urma.

Marcile preferate, sunt, in ordinea distribuirii lor in flotele auto: DACIA, RENAULT, FORD, OPEL, VOLKSWAGEN, SKODA si altele.

Cercetarea a presupus doua etape si a fost centrata pe trei arii de interes: nevoile clientilor, comportamenul clientilor si valoarea perceputa a clientului. Etapa calitativa a inclus 12 interviuri in profunzime cu manageri de companii care folosesc serviciile de leasing operational sau sunt interesati de acestea. Sectiunea cantitativa a constat in 400 de interviuri cu responsabilii de achizitiile sau managementul flotelor auto din cadrul companiilor in care lucreaza. In studiu au fost incluse numai companiile cu cel putin 15 autovehicule cu masa sub 3.5 tone.

Cea mai mare parte a companiilor intervievate lucreaza in transport (29%), distributie si retail (18%), industria alimentara (8%), industria lemnului si mobilei (5%) si constructii (4%).

73% dintre cei intervievati reprezinta companii locale fara birouri in alte orase si 23% sunt companii locale care au birouri si in alte orase. 4% dintre participantii la studiu sunt subsidiare ale unor companii internationale. Mai mult de 65% dintre companii au mai putin de 50 de angajati in Romania, iar 64% dintre companii au inregistrat o cifra de afaceri de mai putin de 50 milioane euro.

Nielsen este o companie de informatii globale si masurare, cu o pozitie de lider in marketing si informatii despre consumatori, televiziune si alte masuratori media. Compania Nielsen este prezenta in aproximativ 100 de tari, iar in Romania, departamentul de Consumer Research a fost infiintat in anul 1993.

Operationala in Romania din 2005, ALD Automotive este filiala BRD - Groupe Societe Generale si a Grupului ALD Automotive. Compania ofera leasing operational full service asigurand finantarea si o gama completa de servicii de administrare pentru flotele de autovehicule.

Grupul opereaza in 37 de tari, are 4.500 de angajati si administra peste 1 milion de autovehicule la 30 iunie 2014.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Profilul clientului de leasing operational din Romania).






Autor: Andreea RADU | Publicat pe 18.09.2014 | 1959 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM