1asig.ro

Personalizarea serviciilor - cheia catre consumatorul de astazi si de maine

86% dintre consumatori spun ca personalizarea joaca un rol decisiv in achizitionarea brandurilor, arata datele unui studiu citat de Simona PANAIT, Marketing Director Romania & Bulgaria, Samsung Electronics.

PROMO


De asemenea, 62% dintre ei ar fi dispusi sa plateasca chiar mai mult daca brandul le-ar oferi in schimb o experienta personalizata, a subliniat aceasta cu prilejul Zilei de Media si Marketing de la evenimentul "Zilele Biz". Nu in ultimul rand, 46% dintre consumatorii romani au declarat ca ar fi mai atenti la mesajele brandului daca acesta ar transmite informatii relevante.

Personalizarea modului de comunicare, dar si a produselor si a serviciilor reprezinta o tendinta despre care se discuta din ce in ce mai mult si la nivelul companiilor de asigurare, mai ales in contextul volumului din ce in ce mai mare de date despre asigurati pe care asiguratorii il pot avea la dispozitie cu acordul acestora. Un exemplu este reprezentat de solutiile telematice, care permit personalizarea primei de asigurare pentru polita auto in functie de modul de condus al soferului.

Un alt subiect analizat cu prilejul evenimentului "Zilele Biz" a fost reprezentat de rolul tehnologiei in comunicare. Conform Simonei PANAIT, in momentul actual, tehnologia emergenta este disruptiva si afecteaza din ce in ce mai multe sectoare, ajungand inclusiv in tara noastra. AR (realitatea augmentata) si VR (realitatea virtuala) sunt folosite deja in sectorul medical din Romania, in sectorul imobiliar si nu numai. De asemenea, in tara noastra exista deja peste 330 de proiecte care au legatura cu IoT - Internet of Things.

Ziua de Media si Marketing din cadrul evenimentului Zilelor Biz a reunit unele dintre cele mai mari si importante branduri si agentii care au dezbatut ce va mai fi relevant, pe viitor, in marketing, media si comunicare, dar si cum poate fi branding-ul dus la un nou nivel.

255 accesari
Sondaj

Ai o asigurare medicala privata (produs care iti acopera o varietate de servicii medicale, la o multitudine de furnizori)?

- Da, de la serviciu
- Da, mi-am cumparat-o eu
- Nu, dar doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni
- Nu, si nu doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni


PROMO