1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Paul SWOBODA: Trebuie sa ne dorim clienti care inteleg importanta unei asigurari

Mai sunt doar 10 zile pana la incheierea campaniei "Octombrie: Luna Asigurarilor de Locuinte", proiect national desfasurat de cele mai importante autoritati si institutii de profil si sustinut de asiguratorii care activeaza in piata locala, avand ca scop cresterea gradului de informare a romanilor cu privire la asigurarile de locuinte.

"Noi, cei de la GRAWE, consideram ca educarea publicului larg din Romania cu privire la necesitatea asigurarilor de locuinta este esentiala. Orice asigurator isi doreste un portofoliu cat mai mare de clienti, dar in primul rand trebuie sa ne dorim clienti care vor o asigurare stiind ce inseamna aceasta", a declarat Paul SWOBODA, Director General, GRAWE Romania.

"Clientii trebuie sa aiba ocazia de a primi informatii si explicatii relevante pentru a-si identifica necesitatile, pentru a intelege care sunt riscurile si cum pot sa le acopere. Asadar, atunci cand ne-a fost propusa o noua colaborare pentru acest proiect, ne-a fost foarte simplu sa raspundem afirmativ", a adaugat Paul SWOBODA.

Pe intreaga durata de desfasurare a campaniei, jumatate de milion de brosuri informative sunt distribuite in intreaga tara, in principalele centre comerciale si intersectii din Bucuresti si din marile orase.

Distributia materialelor este dublata si de o ampla campanie de comunicare in mediul online si pe retelele de socializare. Astfel, Casa Morocanoasa, mascota campaniei, ursuza pentru ca este neasigurata si pentru ca anunta dezastrele naturale si alte catastrofe care s-au petrecut, de-a lungul istoriei, in luna octombrie, reaminteste tuturor celor care o urmaresc pe Facebook, sa-si asigure locuinta.

De asemenea, in cadrul campaniei, utilizatorii sunt invitati sa participe si la un concurs, prin intermediul carora pot sa descopere daca si casa lor este morocanoasa. Pornind de la necesitatea cresterii gradului de constientizare al romanilor cu privire la protectia locuintei, concursul "Casa ta este morocanoasa?" invita utilizatorii sa raspunda la un set de intrebari privind gradul actual de protectie al locuintei lor. Pe baza raspunsurilor, va fi realizat un "profil" al casei fiecarui participant la sondaj, pe care acesta poate alege sa-l "share-uiasca" pe propria pagina de Facebook, pentru a se inscrie in concurs, putand castiga, prin tragere la sorti, o Trusa de supravietuire in caz de cutremur.

Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe www.asigurarealocuintelor.ro, precum si pe pagina de Facebook www.facebook.com/AsiguraTe.