Pentru OMNIASIG Vienna Insurance Group clientii reprezinta o preocupare constanta, astfel ca numarul acestora a crescut cu 17% in 2018, la peste 721.500, potrivit datelor publicate de companie intr-un raport.
"Prin urmare, in activitatea noastra de zi cu zi ne concentram asupra nevoilor si asteptarilor acestora. Ne motiveaza faptul ca numarul clientilor nostri a crescut considerabil - cu 17% in anul 2018, ajungand la o valoare absoluta de 721.504. Pentru asigurarea satisfactiei acestora, ne ghidam dupa standarde inalte de calitate si actionam transparent si eficient, prin actiuni proactive. Ca atare, OMNIASIG a stabilit canale eficiente de comunicare prin intermediul formularelor existente pe website-ul www.omniasig.ro si prin intermediul retelelor sociale. Referitor la serviciile de despagubire, OMNIASIG are un sistem de gestionare a daunelor performant si un program de relatii cu publicul prin intermediul numarului de call-center 021.9669", mentioneaza compania in raport.
Mentinerea in 2018 a tendintei pozitive de evolutie a cifrei de afaceri, precum si preocuparea permanenta pentru imbunatatirea rezultatelor portofoliului auto, au condus la consolidarea rezultatelor:
- Primele Brute Subscrise in 2018 au fost de 1,172 miliarde de lei, comparativ cu 1,058 miliarde lei in 2017, inregistrand o crestere de 113,5 milioane lei (10,7% crestere) comparativ cu anul precedent;
- In acelasi timp, daunele brute platite in 2018 au fost in valoare de 648,2 milioane de lei, comparativ cu 626,1 milioane lei in 2017, reprezentand cu 22,14 milioane lei mai mult decat in anul precedent (3,54% crestere).
In ceea ce priveste liniile strategice pentru 2019, OMNIASIG isi propune un plan strategic ambitios pentru anul 2019, in ceea ce priveste activitatea sa de baza. La fel ca in anii anteriori, compania precizeaza ca va investi toate resursele in vederea indeplinirii strategiilor propuse.
"OMNIASIG se va concentra asupra dezvoltarii unor servicii inovatoare, modelate in functie de diversitatea nevoilor, dorintelor si asteptarilor clientilor. Ca atare, isi propune monitorizarea dinamica a pietei si luarea masurilor adecvate privind extinderea sau revizuirea portofoliului de produse. Mai exact, dezvoltarea produselor si serviciilor specifice si personalizabile pe fiecare tip de client va fi directionata catre elemente inovatoare, ce vor adauga valoare, menite sa mentina Compania in topul preferintelor clientilor", se precizeaza in documentul citat.
"OMNIASIG pune pe primul loc cresterea calitatii serviciilor oferite, urmarind consolidarea relatiilor durabile cu clientii si partenerii. Mai mult, actiunile planificate in procesul de digitalizare vor contribui la popularitatea companiei in randul potentialilor clienti. Compania garanteaza protectia intereselor clientilor acesteia, prin intermediul programelor optime de reasigurare - incheiate cu reasiguratori redutabili - marii jucatori de pe piata internationala", mai scriu oficialii asiguratorului in raport.
De asemenea, OMNIASIG va continua sa aplice un plan de strategie prudent de subscriere a riscurilor si va monitoriza permanent indicatorii financiari de lichiditate si solvabilitate, mentinandu-i, astfel, la un nivel ridicat si sigur.
OMNIASIG VIG a avut cu 17% mai multi clienti in 2018
Din aceeasi categorie
Cele mai citite