
Vrei sa coordonezi proiectele de inovare si digitalizare ale companiei?
Daca esti o persoana cu idei orginale, auto-motivata (self-management), capabila sa gestioneze simultan multiple proiecte crossfunctionale, te invitam sa aplici pentru pozitia de Manager Proiect in cadrul Directiei Inovare si Transformare Operationala
Cautam persoane dornice sa gandeasca "out of the box" care sa se implice activ in proiectele companiei.
Principalele responsabilitati:
- pregateste noi proiecte si coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele de business, tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati;
- participa in definirea si aprobarea project plan-ului, estimand resursele necesare pentru a se asigura ca acesta este realizabil in termenul agreat;
- participa activ in etapa de analiza a cerintele de business din cadrul proiectului;
- asigura alocarea resurselor pentru a construi corect echipele de proiect si coordoneaza resursele externe in vederea implementarii livrabilelor;
- asigura comunicarea in cadrul proiectului si catre ale departamente din companie, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul in cadrul companiei;
- asigura rezolvarea problemelor aparute pe parcursul proiectului si escaladeaza in timp util situatiile catre echipa de management;
- monitorizeaza in real-time obiectivele asumate in cadrul proiectului;
- monitorizeaza bugetele pe proiectele alocate si propune solutii de eficientizare;
- pregateste raportarile aferente proiectelor gestionate (recurent sau ad-hoc);
- creeaza si mentine actualizata documentatia proiectului pentru a monitoriza statusul acestuia;
- gestioneaza relatia de colaborare cu partenerii, clientii, beneficiarii si sponsorii proiectului;
- face propuneri de imbunatatire a modului de lucru pentru a maximiza rezultatele obtinute;
Cerinte:
- studii superioare;
- experienta in domeniul financiar-bancar, servicii de consultanta IT constituie avantaj;
- certificarile in management de proiect reprezinta un avantaj.
Aptitudini:
- excelente abilitati de planificare, prioritizare, organizare si coordonare;
- abilitati de comunicare eficienta si negociere;
- capacitate de analiza si sinteza, orientare catre solutii, atentie la detalii;
- entuziasm, empatie, initiativa, asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva;
- integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente World Class;
- abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere