1asig.ro
1asig.ro
Nu ai aflat cat de politicos esti ...

Nu ai aflat cat de politicos esti la volan? Fa-ti testul si afla!

5 min. / 1.540 cuvinte
In cadrul editiei a V-a a campaniei FII TREAZ LA VOLAN!, desfasurata sub sloganul FII CALM LA VOLAN!, a fost lansat un sondaj menit sa le arate tuturor soferilor cat de usor fac fata agresivitatii la volan. In functie de raspunsurile la intrebari, testul isi propune sa le transmita tuturor conducatorilor auto, dar si pietonilor, sa aiba o atitudine cat mai politicoasa si calma atunci cand se afla in trafic, evitand, astfel, accidentele rutiere generate de un comportament agresiv in trafic.

PROMO


Raspunde si tu la intrebari si vezi ce punctaj obtii! Totodata, pentru a contribui activ la constientzarea unei atitudini responsabile la volan, care ar putea avea ca efect diminiuarea accidentelor rutiere in randul participantilor la trafic, distribuie rezultatul pe care il obtii pe retelele de socializare si roaga-ti prietenii sa participe la test!

Despre FII CALM LA VOLAN!

Desi reprezinta un risc greu cuantificabil in cifre, agresivitatea la volan creste semnificativ riscul producerii de accidente rutiere, alaturi de factori precum oboseala, neatentie, alcool sau lipsa de experienta. Tocmai de aceea, in 2020, campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! a devenit FII CALM LA VOLAN!, avand ca obiective sa atraga atentia asupra pericolului agresivitatii la volan si sa contribuie la reducerea agresivitatii din trafic. Aceasta se desfasoara in perioada 15 iulie - 30 septembrie a.c.

Demersul "FII CALM LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania, ISF - Institutul de Studii Financiare si FGA - Fondul de Garantare a Asiguratilor.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, UNIQA Asigurari, OMNIASIG VIG, GRAWE Romania, DESTINE Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, FUNK Broker, MIB - Millenium Insurance Broker, GARANTA Asigurari, GLOBASIG Broker, DAUNE Expert, LION Broker, AON Romania, DAW Management, OTTO Broker, GT MOTIVE, PRESTIGE Broker si HOBBIT Broker.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Asociatiei motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting, 5 to go si autopia.ro. Partenerii Stiintifici ai campaniei sunt PsihoTrafiQ - Asociatia de Psihologie si Siguranta Rutiera si Asociatia Respiro.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, ProMotor.ro, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro si AutoNapoca.ro.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro, Facebook.com/treazlavolan si Instagram.com/treazlavolan.

322 accesari