Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 877 - 18 martie 2019


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume.

 


Fondul de Garantare a Asiguratilor recruteaza:

Director General Adjunct

Fondul de Garantare a Asiguratilor?s-a constituit ca persoana juridica de drept public conform Legii nr. 213/2015 privind Fondul de Garantare a Asiguratilor. Fondul este o schema de garantare in domeniul asigurarilor si are drept scop protejarea creditorilor de asigurari de consecintele insolventei unui asigurator.

Director General Adjunct 2

Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
  • organizarea, coordonarea, planificarea, verificarea si controlul activitatilor din cadrul directiilor aflate in subordine, respectiv Directia Juridica si Directia Economica, in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite de catre conducerea FGA, precum si aducerea la indeplinire a tuturor cerintelor legale privind activitatea FGA in vederea protejarii asiguratilor, beneficiarilor asigurarilor si tertelor persoane pagubite de consecintele insolventei unui asigurator;
  • organizeaza activitatea Fondului in urma implicarii acestuia in procedurile de faliment ale asiguratorilor, aflate pe rolul instantelor de judecata, in vederea exercitarii atributiilor legale si pentru protejarea drepturilor si intereselor creditorilor de asigurari;
  • asigura colaborarea cu alte scheme de garantare/parti interesate in dezvoltarea protectiei creditorilor de asigurari, pentru a facilita demersurile intreprinse de acestia pentru recuperarea sumelor cuvenite de la fond, urmarind implementarea procedurii de gestionare a acestora si asigurand sustinere pentru finalizarea acestor proiecte directiilor pe care le coordoneaza;
  • organizeaza si coordoneaza activitatea de avizare a dosarelor de dauna de catre directiile subordonate.
Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii si experienta:
  • Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/juridic/tehnic sau, pentru absolventii sistemului Bologna, diploma de licenta trebuie insotita de diploma de master;
  • Studii postuniversitare/ doctorat/(E)MBA sau absolvirea cu diploma a unor cursuri de specialitate in domeniul managementului (nu se iau in considerare cursurile "in-house").
  • experienta manageriala: minimum 5 ani pe posturi de conducere in domeniul financiar bancar/asigurari/pensii private/piata de capital sau in institutii de supraveghere a acestor domenii. Experienta pe pozitii de conducere executiva in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj.
  • experienta de specialitate: minimum 7 ani pe posturi cu studii superioare in domeniul financiar bancar/asigurari/ pensii private/piata de capital sau in institutii de supraveghere a acestor domenii.
  • cunostinte IT la un nivel necesar pentru performarea atributiilor sale (elaborarea documentelor utilizate pentru desfasurarea activitatii, utilizare e-mail, elaborarea si sustinerea de prezentari la conferinte si seminarii); Nivelul compentelelor dobandite va fi mentionat in documentele furnizate in dosarul de candidatura.
  • Limba engleza - nivel avansat. Competentele pot fi dovedite prin certificate de absolvire a unor cursuri de limba engleza sau dovedind utilizarea limbii engleze in cadrul Interviului Socio-Profesional.
Competente organizationale:
  • Orientare catre performanta;
  • Cooperare;
  • Conducerea echipei;
  • Dezvoltarea echipei;
  • Integritate organizationala.
Bibliografie Concurs
  • Legea nr. 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguratilor (publicata in ????Monitorul Oficial nr. 550 din data de 24 iulie 2015);
  • Norma ASF nr. 16/2015?privind Fondul de garantare a asiguratilor (publicata in Monitorul Oficial cu numarul 667 din data de 2 septembrie 2015);
  • Legea nr. 503/2004 privind redresarea financiara, falimentul, dizolvarea si lichidarea voluntara in activitatea de asigurari, republicata cu modificarile ulterioare (republicata in Monitorul Oficial nr. 453 din data de 23 iulie 2013);
  • Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa (publicata in Monitorul Oficial cu numarul 466 din data de 25 iunie 2014), modificata prin OUG nr. 88/2018 (publicata in Monitorul Oficial cu numarul 840 din data de 2 octombrie 2018);
  • Norma ASF nr. 17/2015 privind cotele de contributie datorate de asiguratori Fondului de garantare a asiguratilor (publicata in Monitorul Oficial cu numarul 664 din data de 1 septembrie 2015);
  • Norma 15/2016 privind aprobarea Reglementarilor contabile aferente situatiilor financiare anuale aplicabile Fondului de garantare a asiguratilor (publicata in Monitorul Oficial cu numarul 170 bis din data de 7 martie 2016);
  • Norma ASF 38/2016 privind drepturile, obligatiile, competentele si desemnarea administratorului special (publicata in Monitorul Oficial cu numarul 971 din data de 5 decembrie 2016);
  • Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil republicata cu modificarile ulterioare (republicata in Monitorul Oficial cu numarul 505 din data de 15 iulie 2011) - Capitolul XVI.Contractul de asigurare (de la art. 2199 la art. 2241).
Bibliografia poate fi consultata pe site-ul FGA.

Dosarele de candidatura complete,conform cerintelor care se regasesc pe site-ul FGA la sectiunea Cariere ( https://www.fgaromania.ro/category/cariere/) ?se transmit electronic la adresa resurseumane@fgaromania.ro.

Termen limita de depunere a candidaturilor: 25.03.2019 ora 17.00


PAID Romania recruteaza:

Specialist Reasigurare

Responsabilitati:
  • Intocmeste statistici si analize privind activitatea de reasigurare a societatii;
  • Monitorizeaza in permanenta evolutia portofoliului de riscuri acoperite de societate;
  • Mentine corespondenta specifica activitatii de reasigurare cu partenerii;
  • Asigura suport in procesul de reinnoire a programului de reasigurare;
  • Intocmeste deconturile pentru reasiguratori in functie de tipul de contract de reasigurare;
  • Intocmeste rapoarte catre reasiguratori cu privire la daunele avizate si evolutia acestora;
  • Intocmeste raportarile EWS si Solvency II catre autoritatea de supraveghere aferente compartimentului;
  • Asigura suport in procesul de auditare a activitatii de reasigurare, punand la dispozitie informatiile cerute;
  • Furnizeaza informatiile necesare altor compartimente din cadrul companiei;?
  • Intocmeste situatiile aferente activitatii de reasigurare pentru procesul de inventariere interna.
Cerinte:
  • Studii superioare de specialitate;
  • Experienta minim 3 ani in domeniul de reasigurare;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Bune abilitati de organizare, relationare, comunicare si lucru in echipa;
  • Interes pentru dezvoltare personala si profesionala.
Beneficii:
  • Pachet?salarial atractiv;
  • Oportunitate de cariera pe termen lung intr-un mediu dinamic si in continua dezvoltare in cadrul unei echipe tinere si entuziaste;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala extrem de motivante.
Trimite CV-ul tau la adresa de e-mail?aurora.popescu@paidromania.ro.


GrECo JLT recruteaza:

Specialist Raspunderi Civile & Linii Financiare (denumire interna) / BROKER IN ASIGURARI (denumire conform COR)

Tipul ofertei: Full time

?Nivel cariera: minim 4 ani experienta in asigurari pentru clientii corporate

?Oras(e): Bucuresti

DESCRIEREA COMPANIEI:

Grupul GrECo JLT este un consultant de risc si broker de asigurare independent, lider de piata in regiunea CEE/SEE/CIS. Grupul isi desfasoara activitatea in 54 birouri cu 945 angajati din 17 tari. GrECo JLT furnizeaza solutii individuale in asigurari si risk management pentru companii, asociatii si autoritati.

DESCRIEREA POSTULUI (atributii principale):

- achizitioneaza si administreaza clienti corporate
- dezvolta, negociaza si implementeaza clauze si conditii speciale
- ofera consultanta de specialitate colegilor si clientilor
- plaseaza riscurile in piata si negociaza solutii optime de asigurare pe baza analizei de risc si a analizei daunelor

CERINTE:

- studii superioare
- minim 4 ani experienta in asigurari de Raspunderi Civile si Linii Financiare pentru clienti corporate
- certificat de pregatire profesionala in asigurari, conform cerinte legale
- cunostinte limba engleza - minim nivel intermediar
- negociere si persuasiune
- comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimare
- orientare catre clienti
- orientare catre rezultate si indeplinire deadline-uri
- responsabilitate
- auto-organizare si planificare
- permis auto, categoria B

BENEFICII OFERITE:

- Pachet salarial atractiv
- Bonusuri in functie de performante

CV-urile se pot transmite la adresa de e-mail m.ionescu@ro.greco.eu. Doar candidatii selectati vor fi contactati.


CertAsig recruteaza:

Specialist Subscriere Asigurari de Garantii (Bond Underwriter)

CertAsig Asigurare si Reasigurare este o companie de asigurari non-viata dedicata segmentului de clienti Corporate, ce isi desfasoara activitatea exclusiv prin intermediul companiilor de brokeraj. Cu un pachet majoritar de actiuni detinut de Royalton Capital Investors II, un fond privat european de investitii, CertAsig are sustinerea indirecta? a diverselor institutii financiare europene prestigioase, printre care Alpha Assosciates, Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si Fondul European de Investitii (EIF). CertAsig are o echipa de peste 80 de specialisti in asigurari in sediul central din Bucuresti si cele 3 puncte de lucru regionale din Sofia, Praga si Cluj.

Compania recruteaza:

Specialist Subscriere Asigurari de Garantii (Bond Underwriter)

Responsabilitati:
  • Intocmeste oferte si solutii tehnice de asigurare;
  • Intocmeste documentatia necesara pentru analiza riscului si solicita orice alte documente? necesare finalizarii analizei de risc, conform procedurilor interne;
  • Estimeaza si coteaza riscurile specifice asigurarilor de garantii, cu respectarea limitelor de competenta aprobate de conducerea CertAsig;
  • Verifica corectitudinea completarii garantiilor colaterale conform procedurilor interne si cu respectarea conditiilor de asigurare;
  • Intocmeste acte aditionale, atunci cand apar modificari la contractul de asigurare fata de prevederile initiale;
  • Realizeaza saptamanal activitatea de follow up pe oferte transmise, prin contactarea partenerilor.
Cerinte:
  • Studii ?superioare;
  • Minim 2 ani experienta in subscriere asigurari de garantii;
  • Cunostinte de legislatie, produse (conditii, tarifare), piata/competitori, P&L, managementul portofoliului de produse;
  • Cunostinte avansate Microsoft Office;
  • Cunostinte limba engleza.

Abilitati:
  • Perseverenta, seriozitate, integritate, spirit de observatie, inovatie, gandire structurata, flexibilitate la schimbari;
  • Capacitate de subscriere in mod independent;
  • Orientare catre rezultate;
  • Experienta in relatiile cu firmele de brokeraj;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere.
Candidatii interesati pot trimite CV-urile pe adresa de e-mail hr@certasig.ro pana la data de 31 martie 2019.


Autoritatea de Supraveghere Financiara recruteaza:

Responsabil Actuariat

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - ASF scoate la concurs postul de

RESPONSABIL ACTUARIAT

in cadrul Sectorului Sistemului de Pensii Private, Directia Supraveghere si Control, Serviciul de Evaluare si Actuariat.

ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE PRINCIPALE ALE POSTULUI:
  • Realizeaza calcularea deviatiei standard a ratelor de rentabilitate a fondurilor de pensii private (volatilitatii);
  • Realizeaza analiza riscului de volatilitate aferenta activelor apartinand fondului/fondurilor de pensii aflat/aflate in aria sa de responsabilitate;
  • Realizeaza calcularea valorii garantate a activului personal;
  • Realizeaza calcularea valorii probabile a platilor viitoare asteptate;
  • Realizeaza calcularea valorii viitoare a activului personal al participantului;
  • Realizeaza calcularea valorii viitoare a pensiei;
  • Realizeaza calcularea valorii ratei de inlocuire;
  • Realizeaza calcularea valorii ratei de finantare;
  • Realizeaza verificarea provizionului tehnic al administratorilor fondurilor de pensii administrate privat;
  • Realizeaza elaborarea Raportului Actuarial al A.S.F. - Sectorul Pensii Private;
  • Realizeaza analiza riscului de lichiditate aferent activelor apartinand fondului/fondurilor de pensii aflat/aflate in aria sa de responsabilitate;
  • Realizeaza derularea testelor de stres;
  • Realizeaza realizarea analizelor de senzitivitate aferente activitatii fondului/fondurilor de pensii aflat/aflate in aria sa de responsabilitate;
  • Elaboreaza si/sau conlucreaza la elaborarea de proiecte de legi sau norme propuse spre avizare sau aprobare Consiliului A.S.F., care reglementeaza sau care contin referiri la calcule, analize si evaluari actuariale;
  • Realizeaza calcularea valorii provizionului tehnic pentru administratorii fondurilor de pensii administrate privat;
  • Realizeaza calcularea valorii provizionului tehnic pentru administratorii fondurilor de pensii private;
  • Realizeaza calcularea necesarului Fondului de garantare a drepturilor din sistemul de pensii private;
  • Elaboreaza raportul de evaluare actuariala a fondurilor de pensii administrate privat;
  • Elaboreaza raportul de evaluare actuariala a fondurilor de pensii private;
  • Elaboreaza raportul de evaluare actuariala a necesarului fondului de garantare a drepturilor din sistemul de pensii private;
CERINTE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:

Studii si experienta:
  • Studii superioare in domeniul economic/in matematici, absolvite cu diploma de licenta;
  • Studii de master/postuniversitare in domeniul actuarial sau in matematici;
  • Membru al Asociatiei Romane de Actuariat;
  • Experienta profesionala de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare in actuariat;
  • Cunostinte la nivel avansat de MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • Cunostinte la nivel avansat de limba engleza.
Competente organizationale:
  • Orientare catre rezultate;
  • Munca in echipa;
  • Creativitate si inovatie;
  • Etica si integritate;
  • Intelegere si tact organizational.
TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE:

Tematica:
  1. Reglementarea organizarii si functionarii Autoritatii de Supraveghere Financiara;
  2. Cadrul legal al activitatii de supraveghere si control in materia supravegherii si controlului pensiilor private.
Bibliografie:

Dosarele de candidatura complete (conform cerintelor regasite pe site-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara la sectiunea Cariere), se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro? printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf, iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.

Termen limita de depunere a candidaturilor: 07.04.2019

Stiri

Cat au castigat salariatii din asigurari si pensii private, in ianuarie

In domeniul asigurarilor si pensiilor private, nivelul castigului salarial mediu net a crescut usor (+2,9%) in prima luna a anului 2019 comparativ cu luna precedenta, conform informatiilor publicate de Institutul National de Statistica (INS).

Continuare

A XIX-a editie a Galei Premiilor Pietei Asigurarilor are loc pe 3 aprilie. Rezervati-va locul!

Evenimentul de traditie care aduce recunoastere industriei de asigurari din Romania - Gala Premiilor Pietei Asigurarilor, ajunsa la editia a XIX-a - se va desfasura pe 3 aprilie 2019, in Bucuresti.

Continuare


Vino la "IIF 2019 - PROPERTY INSURANCE - the 2 CAT Cs: climate and cyber"!

Riscurile climatice au produs dintotdeauna evenimente cu impact devastator, ce au ramas in memoria colectiva din cauza victimelor si a daunelor materiale lasate in urma. Pe de alta parte, riscurile cibernetice sunt de abia la inceput, dar demonstreaza deja un potential impact catastrofic ce trebuie sa fie mai bine inteles si evaluat.

Continuare

Ti-ai rezervat locul la "IIF 2019 - MOTOR INSURANCE - the innovation challenge"?

Asigurarile auto nu sunt doar una dintre principalele linii de business ale companiilor de profil, ci si principalul punct de interactiune cu domeniul asigurarilor pentru o foarte mare parte dintre consumatori. In multiple piete, reputatia industriei de asigurari depinde in mare masura de "prima impresie" produsa asupra celui mai mare grup de clienti: posesorii de autovehicule.

Continuare

PAID Romania a marcat 10 ani de activitate in cadrul Conferintei "Building the future"

PAID Romania - Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale a marcat implinirea a 10 ani de activitate cu prilejul celei de-a doua editii a Conferintei "Building the future", ce a avut loc pe 7 martie a.c. in Bucuresti. Evenimentul a reunit partenerii internationali si din tara ai companiei si a adus in dezbatere o serie de teme de actualitate privind asigurarile obligatorii de locuinta, precum si riscurile catastrofale.

Continuare

PRBAR Academy: A 2-a editie a evenimentului "De vorba cu..." i-a avut ca mentori pe Mihai TECAU si Costi STRATNIC

A doua editie a workshop-ului PRBAR Academy, denumit "De vorba cu...", i-a adus fata in fata pe mentorati cu doi mentori ai Programului de Mentorat lansat anul trecut, care au discutat, printre altele, despre succesul in industria de asigurari, cariera si valorile dupa care trebuie sa se ghideze.

Continuare

Inovatia in serviciile financiare, dezbatuta la Conferinta Europeana a Serviciilor Financiare (ECFS)

Daca 2018 a insemnat anul implementarii in Romania a noilor reglementari europene cu impact in mai multe ramuri ale serviciilor financiare, anul 2019 este cel al primelor bilanturi in domeniu.

Continuare

Asigurarile de viata si sanatate - in top 10 beneficii pe care angajatii si le doresc in 2019

Asigurarile de viata si cele medicale, inclusiv pentru familie, se numara printre primele 10 beneficii pe care angajatii romani si le doresc mai mult in 2019 de la companiile pentru care lucreaza, potrivit unui studiu recent realizat de o platforma dedicata angajatilor din Romania.

Continuare

Criza fortei de munca: In 5 ani va fi nevoie de peste jumatate de milion de persoane in plus pe piata muncii

Confederatia Patronala Concordia, impreuna cu KPMG si Institutul National de Cercetari Economice (INCE) al Academiei Romane, a lansat studiul "Analiza cantitativa si calitativa a pietei muncii in Romania" ca parte a unui efort de a contribui la intelegerea schimbarilor iminente si ingrijoratoare de pe piata muncii, care afecteaza si vor afecta intreaga economie si societate.

Continuare

Cursuri ISF

Cursuri IBR

MARTIE

I. Programe de scurta durata

  1. Managementul si implementarea investitiilor finantate din fonduri europene in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale PNDR 2014 – 2020 si FEGA, 21 – 22 martie 2019, orele 9:30 – 16:30, lector: George Turtoi
  2. Impactul INCOTERMS 2010 asupra contractelor comerciale, 22 martie 2019, orele 10:00 – 17:00, lector: Dr. Gabriela Hartescu
  3. Sanctiuni internationale – cu aplicabilitate in industria serviciilor financiare, 22 martie 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Maria Magdalena Calangiu, MBA,ICA, ACAMS
  4. Evaluarea si managementul expunerilor neperformante conform noilor standarde internationale: perspectiva integrata asupra cadrului prudential si contabil (COREP versus FINREP), 27 – 28 martie 2019, orele 10:00 – 18:00, lector: Dr. Cristina Morar Triandafil
  5. Managementul lichiditatii din perspectiva cadrului european de reglementare, 29 – 30 martie 2019, orele 10:00 – 18:00, lector: Dr. Cristina Morar Triandafil
  6. Cunoasterea clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism (KYC & AML/CFT) – abordare practica, 29 martie 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Dr. Andreea Antoaneta Neagu
  7. Auditul activitatii de creditare corporate – de la program de audit la plan de actiune, 30 martie 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Gabriela Andrei
  8. Corporate Credit Risk Management, TBA, 3 sesiuni de pregatire la clasa (sambata), lector: Tiberiu Mihai
III. Programe in sistem “blended learning”(invatamant la distanta si consultatii la clasa)
  1. Business intelligence – proces cheie in negociere, martie – aprilie 2019, orele 18:00 – 20:00, lectori: Dr. Sergiu Medar, Dr. Adriean Parlog, Drd. Ionut Corduneanu
  2. Strategiile antifrauda pentru prevenirea si gestionarea activitatilor frauduloase in industria serviciilor financiare, martie – aprilie 2019, orele 18:00 – 20:00, lector: Daniel Nita, ACFE
  3. Audit si control intern in activitatea financiar – bancara, martie - iunie 2019, orele 18:00 – 20:00, lector: Gabriela Andrei, CAFR, CECCAR
 


Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici