Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 796 - 29 mai 2017


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Intrebarea nu este cine imi va permite sa fac ceva, ci cine ma va opri din a face acel ceva.

Pastila de ... well being
Gallup: "Surprinzator sau nu, dar unul din doi angajati pleaca din cauza sefului"


Un studiu recent, realizat pe 7.200 de angajati de catre Gallup, evidentiaza faptul ca pentru 50% dintre ei principalul motiv al renuntarii la un anume job a fost ... managerul direct. continuare


GENERALI Romania recruteaza:

Actuar Asigurari de viata

Responsabilitati:
- Elaborarea, respectiv actualizarea documentatiilor tehnice actuariale pentru produsele de asigurari de viata;
- Analiza si raportarea indicatorilor pentru portofoliul de asigurari de viata, conform standardelor de raportare ale grupului;
- Implicarea in dezvoltarea de noi produse de asigurari de viata;
- Aplicarea modelelor de asigurari de viata in software-ul actuarial.

Cerintele postului:
- Studii superioare de specialitate constituie un avantaj;
- Experienta in actuariat asigurari de viata constituie un avantaj;
- Limbi straine - engleza: nivel avansat (citit, scris, vorbit);
- Cunostinte foarte bune MS Office (Excel, Word);
- Cunostinte MS Access constituie un avantaj.

Abilitati si competente:
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati organizatorice si spirit de echipa;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Atitudine orientata catre rezultate.

CV-urile se transmit pe adresa gabriela.binzar@generali.com.

ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiara recruteaza:

Specialist Reglementari Contabile

Atributiile si responsabilitatile principale ale postului:
- Transpune in legislatia nationala directivele Uniunii Europene din domeniul asigurarilor / reasigurarilor si participa la procesul de notificare catre institutiile de resort cu privire la masurile luate pentru transpunerea acestora, in special cele privind reglementarile contabile;
- Elaboreaza sau contribuie la elaborarea de ghiduri, monografii contabile, proceduri si recomandari conform prevederilor legale si le avizeaza, dupa caz;
- Analizeaza si avizeaza proiectele de acte normative initiate de alte structuri organizatorice si elaboreaza propuneri de modificare si/sau completare a acestora privind aspecte care intra in aria de reglementare a domeniului asigurarilor-reasigurarilor, in special cele privind reglementarile contabile;
- Participa prin desemnare la sedintele Comisiilor tehnice ale Consiliului Contabilitatii si Raportarilor Financiare (C.C.R.F.), inclusiv ale celor care au ca subiect de dezbatere tratamente/principii rezultate din IFRS pentru situatiile financiare in domeniul financiar si alte domenii si la dezbateri organizate de institutii cu atributii de reglementare in legatura cu domeniul auditului statutar si al profesiei contabile;
- Participa impreuna cu alte structuri organizatorice din cadrul A.S.F. la verificarea criteriilor de aprobare a firmelor de audit care solicita aprobarea A.S.F. pentru auditarea situatiilor financiare ale societatilor de asigurare/reasigurare.

Cerinte pentru ocuparea postului

Studii si experienta:
- Studii superioare economice absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master/postuniversitare sau absolvirea unor cursuri in domeniul financiar-bancar;
- Experienta de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare in domeniul financiar-bancar/piata asigurarilor/contabilitate;
- Cunostinte nivel mediu de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte nivel mediu de limba engleza.

Competente comportamentale (organizationale):

- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Continutul dosarului de candidatura:
- CV in format Europass;
- Fisa personala candidat care poate fi descarcata de aici;
- Copie a actului de identitate al candidatului;
- Scrisoare de motivatie.

Reguli de transmitere a dosarelor de candidatura:
Dosarele de candidatura se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf,  iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.

Aspecte generale privind derularea procesului de recrutare:
Dosarele de candidatura incomplete sau care au fost transmise dupa data limita de depunere a candidaturilor nu vor fi luate in considerare.
Simpla transmitere a dosarelor de candidatura nu presupune acceptarea automata a candidaturii. Candidatii care se califica sa participe in urmatoarea etapa a procesului de recrutare vor fi informati in termen de 10 zile lucratoare de la incheierea etapei de depunere a dosarelor de candidatura. Cadrul normativ aferent desfasurarii proceselor de recrutare si selectie este Politica de recrutare si selectie a personalului in ASF.

Stiri


ISF organizeaza seminarul "Raspunderea Consiliului Director in contextul Directivei 2014/95/UE aplicabile din 2018"

Incepand cu anul 2018, Directiva 2014/95/UE obliga companiile sa analizeze si sa raporteze impactul activitatii lor asupra mediului, sa aiba in vedere aspectele sociale cu accent pe angajati, respectul pentru drepturile omului, lupta impotriva coruptiei si a mitei, cat si transparenta boardului de conducere.

Continuare


ISF lanseaza 4 programe de coaching in aceasta vara

Institutul de Studii Financiare - ISF lanseaza 4 programe structurate modular, o combinatie intre training la sala si webinarii, in cadrul carora vor fi abordate urmatoarele teme: comunicare, management, leadership, imagine si atitudine.

Continuare


Stiati ca faptului ca astazi numele lui Sylvester STALLONE este recunoscut la nivel mondial, mai ales pentru faimoasele aparitii ale actorului in pelicule precum "Rocky", "Rambo" si "Expendables", acesta nu s-a bucurat de o viata tocmai usoara. La inceputurile carierei sale, acesta a avut mari probleme cu banii, ajungand, in cele din urma, sa vanda bijuteriile sotiei sale pentru a putea plati chiria, sa doarma pe strazi si sa isi vanda propriul caine pentru numai 25 de dolari. La doar doua saptamani de la aceasta intamplare, Sylvester STALLONE a participat la un meci de box dintre Mohammed ALI si Chuck WEPNER, meci care, de altfel, i-a dat inspiratia necesara pentru a scrie scenariul "Rocky". Tanarul STALLONE a primit la scurt timp si o oferta pentru respectivul scenariu, viitorul actor fiind de acord sa-l vanda cu o singura conditie: el sa fie actorul principal. Regizorii l-au refuzat in repetate randuri, pana cand, in final, i-au oferit o suma mai mica si i-au permis si sa-l joace pe Rocky. Filmul a fost un real succes, STALLONE fiind si nominalizat pentru mai multe premii de cel mai bun actor si, mai tarziu, si la premiile Oscar. Primul lucru pe care acesta l-a facut cu banii primiti pe scenariu a fost sa-si cumpere inapoi cainele.

Cursuri


Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici