Inapoi la www.1asig.ro



Unde Ma Asigur?
  by
Media XPRIMM
INSURANCE PROFILE
   Buletin Informativ de Asigurari
Nr. 25, 30 septembrie 2008

BUCURESTI

Programul
"Unde Ma Asigur
?"

Parteneri Oficiali

ASIBAN


BCR Asigurari

EUROINS


Parteneri Media

1asig.ro

XPRIMM Newsletters

Revista PRIMM Asigurari&Pensii
Revista PRIMM Asigurari&Pensii

Revista de Specialitate Insurance PROFILE
Insurance PROFILE


ALLIANZ-TIRIAC


Millenium Insurance Broker


Safety Credit

Safety Broker

Municipiul
Bucuresti




Arcul de Triumf


Piata locala a asigurarilor in anul 2006 (Bucuresti+Ilfov)


>Numar de unitati locale : 171 (2005)
>Prime brute subscrise: 3,06 miliarde lei
>Numarul mediu de salariati permanenti in asigurari: 5.080
>Cheltuieli cu remuneratiile personalului: 183,10 milioane lei
>Densitatea asigurarilor: 1.389,33 lei/locuitor
>Raportul salariatilor in asigurari la total locuitori: 1/434

Click pe poze pentru a le mari!

ASIROM

ASIROM, "compania traditionala" a romanilor, activeaza pe piata nationala a asigurarilor de mai bine de 17 ani. "Traditia si reteaua de distributie sunt principalele atuuri ale ASIROM", a mentionat Gheorghita VILCU, Director, Sucursala Oltenitei, ASIROM.
Anul 2007 s-a dovedit a fi un an de schimbari majore, care au adus beneficii de imagine pentru ASIROM, marcand momentul istoric in care compania de asigurari s-a alaturat familiei VIENNA Insurance Group.

"Putem afirma ca unul dintre cele mai importante atuuri ASIROM este brandul cu radacini romanesti ce ofera clientilor siguranta si confort. Raspandirea sa teritoriala este un alt avantaj si, nu in ultimul rand, experienta celei mai puternice societati de asigurari din AUSTRIA, respectiv VIENNA Insurance Group, care detine peste 180 ani de traditie in business-ul sigurantei", a precizat Petre COTRUTA, Director, Sucursala Ion Ghica. "Fata de anul precedent, activitatea Sucursalei s-a imbunatatit mai ales datorita rebranding-ului", este de parere Simona TANASE, Director, Sucursala Mihai Bravu.

Dan BARBU, Director Adjunct, Sucursala Dorobanti, este de parere ca, in cazul adoptarii proiectului de lege privind asigurarea obligatorie a locuintelor - care va acoperi trei riscuri de baza specifice Romaniei: cutremur, inundatii si alunecari de teren -, punerea acesteia in aplicare "va deschide drumul asigurarilor facultative mai complexe, care sa acopere mai multe riscuri, intrucat, in prezent, romanul isi incheie o astfel de polita doar cand a inregistrat anterior o dauna majora sau cand este obligat de o societate de leasing".

"Cel mai mare potential de crestere pentru urmatoarea perioada la nivelul Bucurestilor consideram ca il reprezinta asigurarile de cladiri si bunuri", este de parere si Gabriel Dan MIHUT, Director, Sucursala 13 Septembrie.
In pofida pierderii unei importante cote de piata in favoarea provinciei, piata asigurarilor din capitala ofera in continuare un potential de crestere: "Piata bucuresteana nu este o piata 'saturata', atata vreme cat asigurarea obligatorie RCA nu este realizata in proportie de 100%, asigurarea locuintelor se situeaza in jurul a 10% din numarul locuintelor, iar asigurarile de viata au o pondere nesemnificativa in totalul subscrierilor", a declarat Gabriel Dan MIHUT.

"In urmatoarea perioada ponderea Bucurestiului in totalul subscrierilor la nivelul tarii va creste, unul din motive fiind societatile comerciale mari cu sediul in capitala, care isi desfasoara activitatea in mai multe judete si care subscriu centralizat la sediul social", considera Petre COTRUTA.
Totodata, "dupa parerea noastra exista o diferenta, din punct de vedere al subscrierilor, intre sectoarele Bucurestiului, determinata in principal de structura populatiei, de nivelul de pregatire si de educatie, de veniturile populatiei si de puterea de cumparare care difera la nivelul fiecarei unitati administrative", a adaugat Gabriel Dan MIHUT.

Compania de asigurari ASIROM a realizat, in semestrul I al anului in curs, un volum de subscrieri de 401,89 mil. lei (109,48 mil. EUR), in crestere in EUR cu 8,20% fata de primele sase luni ale lui 2007. Principalele clase de asigurari din portofoliul companiei sunt: asigurari auto (CASCO+RCA) - 72,05%, asigurari de viata - 12,10%, si asigurari property - 11,61%.

ASIROM se plasa, dupa primele sase luni din 2008, pe pozitia a treia in clasamentul companiilor de asigurare din Romania.

De asemenea, in exercitiul financiar 2007 s-a realizat o cifra de afaceri bruta totala de 590,23 mil. lei si o cifra de afaceri neta de 539.246.762 lei. Rezultatul brut al perioadei ianuarie - decembrie 2007 reprezinta o pierdere in suma de 31,77 mil. lei.
La sfarsitul anului societatea detinea o cota globala estimata de piata de 8,7% astfel: 9,29% din piata asigurarilor generale, respectiv 6,37 % din piata asigurarilor de viata. Modificarile substantiale aduse conditiilor de asigurare auto casco (majorarea tarifelor de prima, introducerea de fransize obligatorii etc.), oprirea de la subscriere a
asigurarilor de risc financiar, precum si continuarii politicii de acordare a unor comisioane reduse pentru brokerii care incheie exclusiv asigurari obligatorii de raspundere civila auto au avut ca efect diminuarea cotei de piata a societatii.
Coeficientul de lichiditate a fost pe tot parcursul anului 2007 peste limita minima revazuta de normele legale.
La 31.12.2007, valoarea coeficientului de lichiditate era de 6,07 la asigurari de viata, respectiv 1,05 la asigurari generale.
Marja de solvabilitate minima la 31 decembrie 2007 era de 9.771.306,7 lei la asigurari de viata, respectiv de 74.783.879,8 lei la asigurari generale. Marja de solvabilitate disponibila la 31.12.2007, era de 40.418.593,9 lei la asigurari de viata, respectiv 80.178.452,8 lei la asigurari generale.

In scopul stabilirii cu partenerii de afaceri de relatii pe termen lung, bazate pe incredere si respect reciproc, strategia de dezvoltare a societatii in anul 2008 vizeaza extinderea si diversificarea continua a portofoliului de asigurari, flexibilizarea sistemului de contractare, permanenta adaptare la dinamica pietei asigurarilor si la
conditiile specifice economiei romanesti.
Pentru aceasta, pe linie de vanzari si marketing, o prioritate o constituie orientarea catre client, realizarea unei cresteri "sanatoase" prin marirea ponderii produselor cu profitabilitate ridicata, stoparea anularilor, o eficienta marita a fortei de vanzare, redefinirea relatiei cu brokerii, adaptare la tendintele pietii. Strategia de dezvoltare a
societatii se bazeaza, in continuare, pe dezvoltarea fortei proprii de vanzari, in special agenti persoane fizice, carora li se ofera un plan de cariera, cei cu rezultate foarte bune si care doresc sa se implice exclusiv in asigurari oferindu-li-se posibilitatea de angajare ca inspectori de asigurare.

In S1/2008, ASIROM a demarat un proces de rebranding prin care sa se ateste apartenenta companiei la grupul austriac VIENNA Insurance.

La finalul acestui program, brandul ASIROM va pastra traditia celor peste 17 ani de cand este compania de incredere a romanilor, dar, in acelasi timp, va fi perceputa drept un brand modern si activ, care tine pasul cu piata si cu publicul sau.

Implementarea procesului va dura doua luni si va consta atat in programe de publicitate clasica (TV, presa scrisa), dar si in programe atipice de brand engagement. De asemenea, se vor desfasura programe la cele mai importante puncte de contact cu clientii.
"Nu in ultimul rand, am demarat deja un program de comunicare interna, prin care echipa ASIROM din intreaga tara sa constientizeze ca suntem o familie mare si puternica si ca ASIROM impreuna cu VIG vor stabili tendintele in domeniul asigurarilor, prin intermediul produselor si serviciilor propuse clientilor", a declarat Boris SCHNEIDER, Director General, ASIROM.

Click aici pentru continuare!


Petre COTRUTA

Director Sucursala

ASIROM
Sucursala Ion Ghica
Str. Ion Ghica nr. 7
Tel.: 021.312.87.45
Fax: 021.312.87.46


Dan BARBU

Director Adjunct

ASIROM
Sucursala Dorobanti
Calea Dorobanti nr. 240
Tel.: 021.203.80.62
Fax: 021.203.80.59


Simona TANASE

Director Sucursala

ASIROM
Sucursala Mihai Bravu
Bd. Ferdinand I nr. 146
Tel.: 021.253.17.98
Fax: 021.253.16.15


Gabriel Dan MIHUT

Director Sucursala

ASIROM
Sucursala 13 Septembrie
Calea 13 Septembrie nr. 63
Tel.: 021.411.39.66
Fax: 021.411.38.51


Gheorghita VILCU

Director Sucursala

ASIROM
Sucursala Oltenitei
Str. Imparatul Traian nr. 32
Tel.: 021.332.37.36
Fax: 021.332.19.15
AVIVA


AVIVA Asigurari de Viata si-a inceput oficial activitatea in 11 octombrie 2000, sub numele de COMMERCIAL UNION Asigurari de Viata, cu 7 agentii situate in orasele Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Timisoara si Oradea. In prezent, compania are o forta de vanzari de peste 1.000 de consultanti si manageri, iar reteaua cuprinde 19 agentii (Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti - 3 agentii, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu-Valcea, Satu-Mare, Sibiu, Tg. Mures, Timisoara) si 4 centre de dezvoltare (Baia Mare, Buzau, Slatina, Suceava).

In momentul de fata, AVIVA Romania are un capital social de 132.505 mii lei, compania fiind printre asiguratorii cu una dintre cele mai bune capitalizari din piata.
La nivel national, AVIVA a subscris, in 2008, un volum de prime de 24,94 mil. EUR (83,23 mil. lei), in crestere, in moneda europeana, cu peste 370% fata de rezultatele din 2007. De asemenea, valoarea activelor in administrare pentru asigurarile de viata s-a majorat cu 38%, pana la 186 mil. lei.

"In Bucuresti piata asigurarilor este mult mai concentrata si cu un potential economic mai mare. Anul 2007 a fost un an foarte bun, am inregistrat o crestere de 66,5% a primelor brute subscrise, comparativ cu anul 2006. Aceasta crestere s-a datorat atat maririi volumului de vazari life, cat si demararii pensiilor facultative - Pilonul III. De asemenea, am avut o evolutie foarte buna si pe Pilonul II", a declarat Mihaela LUNGU, Branch Manager, Agentia Bucuresti 1.

Click aici pentru continuare!


Mihaela LUNGU

Director Agentie

AVIVA
Agentia Bucuresti 1
Str. Atanasie Simu nr. 1, et. 2
Tel.: 021.313.89.00
Fax: 021.313.89.79
BT Asigurari

Asiguratorul a fost fondat in 1994, sub numele initial de SAR Transilvania, pentru ca in anul 2004 compania sa isi schimbe denumirea in BT Asigurari Transilvania, pentru a sublinia apartenenta la Grupul Financiar Banca TRANSILVANIA, care activeaza in domeniile bancar, de investitii, leasing si al valorilor mobiliare.

In decembrie 2007 compania este preluata de catre Grupul francez GROUPAMA, companie prezenta in Europa si Asia. GROUPAMA devine astfel actionarul unic al societatii, prin achizitia intregului pachet de actiuni detinut pana la acea data de catre Banca TRANSILVANIA, actionarii romani si straini.

"Datorita acestei tranzactii, vom avea acces la produse noi menite sa contribuie la dezvoltarea portofoliului. Totodata, datorita fuziunii si procesului de rebranding, vom deveni un jucator mult mai important in piata de profil", a declarat Alexandru NEFEROIU, Director, Agentia 3 Floreasca.
Sediul central al companiei este in Cluj-Napoca, al doilea centru financiar al tarii.

In Bucuresti, pe langa Reprezentanta Corporate si Centrul de administrare a daunelor, BT Asigurari opereaza printr-un numar de 12 reprezentante: Reprezentanta Bucuresti si Sud, Bucuresti 1 Timpuri Noi, Bucuresti 2 Unirii, Bucuresti 3 Floreasca, Bucuresti 5 O.Goga, Bucuresti 7 M.Bravu, Bucuresti 8 Marriott, Bucuresti 9 Berceni, Bucuresti 13 Averescu, Bucuresti 15 Decebal, Bucuresti 17 V.Lascar si Bucuresti 20 Panduri.

"In Bucuresti, ca de altfel in toata tara, trendul pietei asigurarilor este unul crescator. Capitala Romaniei se bucura de cel mai mare potential de evolutie a pietei, datorita mediului economic in continua expansiune, ca urmare a investitiilor masive realizate in toate domeniile. Astfel, potentialul este si va ramane mare", a precizat Gabriel ILIESCU, Director Dezvoltare Bucuresti si Sud. Pentru a profita de cererea de pe piata, in toamna acestui an, BT Asigurari va demara campania de rebranding si va aborda o noua strategie. Printre obiectivele acesteia se numara implementarea unui sistem informatic mai eficient, pregatirea profesionala a personalului, introducerea pe piata a unor noi tipuri de polite, printre care si cele agricole, precum si lansarea unui nou sistem de lucru, BT Asist.

De asemenea, "printre obiectivele stabilite pentru perioada urmatoare se numara diminuarea cheltuielilor operationale si echilibrarea portofoliului prin promovarea produselor non-auto si cresterea implicita a vanzarilor din acest sector. De asemenea, ne preocupa permanent starea clientilor nostri si fidelizarea acestora prin pachete de asigurare moderne, adaptate nevoilor si exigentelor lor", a opinat Giorgiana SOGOR, Director, Agentia 1 Timpuri Noi.

BT Asigurari a consemnat pentru prima jumatate a anului o crestere de 16,9% a venitului din subscrieri, pana la 44 mil. EUR. In ceea ce priveste profitabilitatea, asiguratorul a incheiat primul semestru cu o pierdere de 5,7 mil. EUR. Subscrierile inregistrate de BT Asigurari pe segmentul non-viata au crescut cu 18,7% la 43 mil. EUR, reflectand o buna performanta a clasei asigurarilor auto, in timp ce veniturile obtinute din asigurari de viata au fost de 1 mil. EUR, fata de 1,38 mil. EUR, cat s-a subscris in S1/2007.

"Consider ca in Bucuresti la momentul actual asigurarile auto sunt cele mai solicitate. Din cauza frecventei daunelor, a infrastructurii subdimensionate, a lipsei locurilor de parcare, tot mai multi utilizatori de autovehicule incheie asigurari facultative CASCO. Desi sunt de parere ca tot asigurarile auto vor fi motorul cresterii pietei locale, consider ca potentialul inca neexploatat indeajuns se regaseste in asigurarile de bunuri si locuinte", a mentionat Dan DUMITRESCU, Director Corporate, BT Asigurari.

Compania urmareste o dezvoltare atat a segmentului de corporate, cat si a celui de retail. Pentru a eficientiza cat mai mult procesul de subscriere, atat in Bucuresti , cat si la nivelul tarii au fost infiintate centre regionale.
De asemenea, in cadrul sucursalei Bucuresti Corporate se coordoneaza activitatea din Moldova si Muntenia.
"Pentru a avea succes in acest domeniu, o persoana trebuie sa posede foarte bune calitati de organizare si negociere, cat si sa prezinte o flexibilitate sporita, incat sa vina in intampinarea oricaror cerinte ale clientilor. Totusi, nu trebuie omis criteriul de profitabilitate pe care compania il urmareste si, de aceea, analiza potentialilor clienti trebuie facuta cu mare atentie. Respectul intre parteneri este un element esential in buna desfasurare a afacerilor", considera Dan DUMITRESCU, Director Corporate, BT Asigurari.

In anul 2007, BT Asigurari si-a mentinut pozitia a 10-a in topul companiilor de asigurare din Romania, aferenta unei cote de piata de 3,8%. Volumul de prime brute subscrise s-a ridicat la valoarea de 273,70 mil. lei, ceea ce reprezinta, fata de anul 2006, o crestere de 30 puncte procentuale, in vreme ce valoarea daunelor platite din asigurari generale, a fost de circa 159 mil. lei.

Click aici pentru continuare!


Dan DUMITRESCU
Director Corporate

BT Asigurari
Agentia Bucuresti Corporate
Str. George Calinescu nr. 8
Tel.: 021.230.20.39
Fax: 021.230.20.41

Gabriel ILIESCU
Director

BT Asigurari
Reprezentanta Bucuresti si Sud
Str. Dr. Lister nr. 23
Tel.: 021.411.92.30
Fax: 021.411.92.32

Georgiana SOGOR
Director Agentie

BT Asigurari
Agentia Bucuresti 1 Timpuri Noi
Str. V. V. Stanciu nr. 9, bl. 69A, parter
Tel.: 021.330.55.10
Fax: 021.330.55.25

Alexandru NEFEROIU
Director Agentie

BT Asigurari
Agentia Bucuresti 3 Floreasca
Str. Glinka M. Ivanovici nr. 7
Tel.: 021.233.80.42
Fax: 021.233.80.43
OTP Garancia


OTP Garancia Asigurari este denumirea sub care functioneaza, pe piata romaneasca de asigurari, cea de-a cincea filiala de asigurari a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrala si de Est. OTP Group a patruns pe piata romaneasca de asigurari la sfarsitul anului 2005, prin achizitionarea a peste 99% din actiunile societatii CECCAR-ROMAS. In capitala, OTP Garancia isi desfasoara activitatea printr-un numar de 4 agentii.

"Piata asigurarilor este diferita in Bucuresti si in orasele mari fata de restul tarii. Nevoile clientilor sunt diferite, iar gradul de informare este ridicat, acest lucru conducand la intelegerea rolului si necesitatii incheierii unei asigurari. Nu in ultimul rand, trebuie luat in considerare nivelul veniturilor, factor care contribuie in mod pozitiv la dezvoltarea acestui segment", a precizat Bogdan CONSTANTINESCU, Director, Agentia 2 Bucuresti.

La inceputul anului, asiguratorul francez GROUPAMA a castigat licitatia pentru preluarea diviziei de asigurari a OTP Bank din Ungaria, GARANCIA, tranzactia cifrandu-se la suma de aproximativ 3 mil. EUR, in acest sens, echipa Agentiei 2 Bucuresti a OTP asteptand stategia de dezvoltare a noului proprietar: "In momentul de fata mai mult de 65% din volumul total al primelor brute subscrise de Agentia noastra este realizat prin intermediul brokerilor, in pofida faptului ca vanzarea prin intermediul acestora presupune plata unor comisioane si, implicit, profitul se diminueaza. Preferam mentinerea acestui canal alternativ de vanzare, intrucat suntem in plin proces de fuziune si in asteptarea planurilor noului proprietar. Astfel, formarea unor echipe de agenti stabile si de incredere ar fi complicata in acest moment", a mentionat Bogdan CONSTANTINESCU.

Click aici pentru continuare!


Bogdan CONSTANTINESCU
Director Agentie

OTP Garancia
Agentia Bucuresti 2
Str. Armand Calinescu nr.25, et. 2, Sector 2
Tel.: 021.202.67.21
Fax: 021.202.67.22
FINANCE Broker de Asigurare

Societatea de brokeraj in asigurari FINANCE a intermediat, pe parcursul primului semestru al anului 2008, un volum de prime de aproximativ 4,39 mil. EUR (16,10 mil. lei), depasind cu 4,65% rezultatele aferente S1/2007, cand brokerul a intermediat prime in valoare de 4,19 mil. EUR (13,97 mil. lei).
Portofoliul brokerului este dominat de asigurarile auto (RCA si CASCO), cu 83,26% din totalul intermedierilor (3,65 mil. EUR), dintre acestea asigurarile de tip CASCO detinand o pondere majoritara, de peste 72%. "O clasa reprezentativa pentru Bucuresti este clasa asigurarilor auto, incluzand aici asigurarile CASCO si RCA.

Trendul ascendent al acestei clase de asigurari se datoreaza in primul rand cresterii vanzarilor de autovehicule noi, faptului ca principalii importatori de autovehicule au reprezentante de vanzari la nivelul Bucurestilor", a precizat Cristina OTET, Director General, mentionand ca la cresterea acestei clase de asigurari au mai contribuit si "marirea volumului de vanzari al companiilor financiar-bancare care isi desfasoara activitatea, in principal, prin intermediul sucursalelor amplasate in Bucuresti, cat si sporirii gradului de constientizare la nivelul populatiei in ceea ce priveste necesitatea incheierii unei asigurari auto, pe de o parte datorita costurilor implicate de reparatia unui autoturism si, pe de alta parte, ca urmare a produselor si serviciilor avantajoase oferite de principalele companii de asigurare".

Click aici pentru continuare!


Cristina OTET
General Manager

FINANCE Broker de Asigurare
Bd. Timisoara nr. 26 Z, Anchor Plaza, bl. C, et 7, Sector 6
Tel: 021.308.56.30
Fax: 021.308.56.31
VBL Broker


"Ceea ce este specific pietei asigurarilor la nivelul Municipiului Bucuresti este potentialul foarte mare pe care il are aceasta piata, precum si concentrarea locala a celor mai multe sedii, sucursale si agentii ale celor mai mari si importante companii de asigurari si de brokeraj. Aici piata de asigurari s-a dezvoltat in ultimii ani mai mult decat in provincie, cei care au nevoie de produse de asigurare sunt informati, stiu ce sa ceara si au acces la un numar mare de companii de brokeraj", a declarat Ruxandra Laura CHESA, Director General, VBL Broker de Asigurare.

Compania de brokeraj in asigurari VBL a intermediat, pe parcursul anului financiar 2007, un volum de prime de aproximativ 22,57 mil. EUR (75,32 mil. lei), depasind cu 80,89% rezultatele aferente anului 2006, cand societatea a intermediat prime in valoare de 12,48 mil. EUR (43,98 mil. lei). Brokerul a obtinut, in perioada analizata, comisioane de peste 12,32 mil. lei.

Totodata, "VBL Broker de Asigurare a avut un volum de prime intermediate in primul semestru al anului 2008 de 49,09 mil. lei, ceea ce reprezinta o crestere in moneda nationala de 45% fata de perioada similara a anului 2007. VBL Broker isi propune pentru finalul anului 2008 atingerea unui volum de prime intermediate in jurul valorii de 105 mil. lei. Obiectivele principale ale companiei noastre sunt dezvoltarea portofoliului de clienti non-leasing si mentinerea companiei in topul primilor 5 jucatori ai pietei de brokeraj din Romania", a adaugat Ruxandra Laura CHESA.

Click aici pentru continuare!

Vlad BOLDIJAR


Ruxandra Laura CHESA
General Manager

VBL Broker
Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 17 - 21, et. 2, camera 118, Sector 1
Tel: 021.204.44.44
Fax: 021.204.44.24
 
 

Unde Ma Asigur? - Buletin Informativ de Asigurari

Redactor Sef XPRIMM Newsletters: Mihaela CIRCU

Editor Coordonator: Vlad PANCIU
Coordonator Ziua Asigurarilor: Lidia POP

Editor: Vlad BOLDIJAR

Echipa Programului Unde Ma Asigur?: Vlad PANCIU, Oleg DORONCEANU, Mihai CRACEA, Vlad BOLDIJAR, Andreea STATE

Responsabil Web: Costi BORODA

IT Department: Octavian GRIGOR, Dorin PALADE

E-mail:   media@mxp.ro


PRELUAREA INFORMATIILOR
Cu toate ca informatiile continute in prezentul Buletin Informativ de Asigurari sunt proprietatea exclusiva a SC Media XPRIMM SRL, oricare dintre ele pot fi preluate complet sau partial cu conditia expresa a publicarii lor impreuna cu mentiunea "Conform portalului specializat www.1asig.ro".
ACURATETEA INFORMATIILOR
Cu toate ca SC Media XPRIMM SRL a facut toate eforturile posibile pentru a asigura acuratetea informatiilor publicate in prezentul Buletin Informativ de Asigurari este posibila aparitia unor erori sau omisiuni.
RASPUNDEREA EDITORULUI
Nici SC Media XPRIMM SRL si nici angajatii sai nu pot fi considerati raspunzatori, sub nici o forma, pentru urmarile unor erori sau omisiuni aparute in forma si/sau continutul prezentului Buletin Informativ de Asigurari si nici pentru opiniile, sugestiile sau punctele de vedere formulate in cadrul lui sau pentru urmarile sau consecintele actiunilor sau deciziilor luate de terti pe baza acestora sau a continutului lui. Redactia isi declina raspunderea pentru autenticitatea sau acuratetea informatiilor preluate din terte surse. Pentru toate materialele unde sunt specificate sursele de informare responsabilitatea revine in totalitate acestora. Raspunderea pentru celelalte materiale publicate revine autorului sau sursei de informare specificate. Redactia isi rezerva dreptul de a prezenta in maniera proprie datele si informatiile difuzate. Titlurile apartin, daca nu se specifica altfel, redactiei.
POLITICA ANTI-SPAM
Acest mesaj, avand mentionate datele noastre de identificare si instructiunile de dezabonare, nu poate fi catalogat ca mesaj nesolicitat (spam). Daca el ajunge totusi la Dumneavoastra si nu doriti sa mai primiti alte mesaje cu un continut similar, este suficient sa ne trimiteti un e-mail, mentionand "Unsubscribe" sau "Dezabonare" in campul "Subject" sau "Subiect".
Copyright©2008 Media XPRIMM


Buletinul Informativ de Asigurari Unde Ma Asigur? este optimizat pentru a fi vizualizat cu o conexiune activa la Internet.
Daca doriti sa primiti GRATUIT acest Buletin Informativ de Asigurari, apasati aici

Daca doriti sa nu mai primiti acest Buletin Informativ de Asigurari, apasati aici
Pentru a va abona selectati optiunile dorite. Pentru a va dezabona deselectati toate optiunile.