Inapoi la www.1asig.ro



Unde Ma Asigur?
  by
Media XPRIMM
INSURANCE PROFILE
ZIUA ASIGURARILOR PITESTI
   Buletin Informativ de Asigurari
Nr. 15, 20 noiembrie 2007
BRASOV

Programul
"Unde Ma Asigur
?"

Parteneri Oficiali

ASIBAN
ASIBAN

BCR Asigurari
BCR Asigurari

Partener

BT Asigurari
BT Asigurari


Parteneri Media

1asig.ro

XPRIMM Newsletters

Revista PRIMM Asigurari&Pensii
Revista PRIMM Asigurari&Pensii

Revista de Specialitate Insurance PROFILE
Insurance PROFILE

Judetul
BRASOV




Judetul BRASOV




>Resedinta de judet: Brasov
>Suprafata: 5.363 km2
>Populatia: 595.777
>Numar salariati: 163.752 (2007)
>Rata somajului: 5,2% (2007)
>Castig salarial mediu brut: 1076 lei/pers (2007)

Piata locala a asigurarilor



>Numar de unitati locale: 43 (2005)
>Prime brute subscrise: 139.78 mil. lei (2006)
>Numarul mediu de salariati permanenti in asigurari: 346 (2005)
>Cheltuieli cu remuneratiile personalului: 6,40 mil. lei
>Densitatea asigurarilor: 234,61 lei/locuitor
>Raportul salariatilor in asigurari la total locuitori: 1/1.722


Situat la intersectia drumurilor comerciale care leaga, in mod traditional, Balcanii de restul Europei, judetul Brasov, precum si resedinta sa administrativa ce poarta acelasi nume, a reprezentat inca din vechime un nod de comunicatii important, o zona de inflorire privilegiata pentru comert, turism si dezvoltarea breslelor, o oaza de cultura... pe scurt, un punct de referinta pentru spiritualitatea si economia Romaniei. In constiinta publica, "brandul" Brasov este sinonim cu traseele montane, partiile de schi si, poate, scena imensa care, o data pe an, umple noptile localnicilor de muzica festivalului "Cerbul de Aur". Intr-un cuvant, turism.


Biserica Neagra

Economia locala inseamna insa mult mai mult decat turism, chiar daca acesta repreprezinta una dintre putinele elemente constante ale acesteia, iar definirea starii ei actuale se poate face sintetic, folosind un singur cuvant: tranzitie. Industrii care pana in urma cu un deceniu erau asociate in mod traditional judetului Brasov - constructia de autocamioane si tractoare sau productia de rulmenti -, se afla intr-un vizibil declin. In schimb, dezvoltarea serviciilor, a industriei alimentare, chimice, metalurgice, a echipamentelor optice si electrice sau a cea de prelucrare a lemnului, precum si a afacerilor cu recuperarea si reciclarea deseurilor sunt deja certitudini care indica ferm o schimbare sensibila a caracterului economiei locale. Cu alte cuvinte, si aici, ca si in multe alte locuri din tara, industria "grea", de stat, cedeaza locul antreprenoriatului privat, cu firme de mai mici dimensiuni, dar cu eficienta si dinamica net superioare. O ilustrare a acestui fapt este structura investitiilor: 72,7% din cele 1,16 mld. lei investite in economia judetului Brasov, in anul 2006, apartin sectorului privat. De remarcat, de asemenea, ca 45% din investitii au fost realizate in constructii, in timp ce un alt procent important, 36%, a mers catre tehnologizare.

Turismul, care a ramas permanent un factor de baza in economia judetului, se afla in plina relansare. Cel mai vizibil aspect consta in cresterea substantiala a capacitatii de cazare. Astfel, numai in ultimii ani, 340 de pensiuni turistice urbane si rurale au imbogatit paleta de optiuni la dispozitia clientilor. Ca urmare, dupa declinul din perioada anilor 2001 - 2003, numarul turistilor este din nou in crestere si, desi in medie capacitatea de cazare este inca slab utilizata (cca. 24%), a devenit deja de notorietate faptul ca exista perioade ale anului in care populatia Brasovului aproape ca se dubleaza sub presiunea valurilor de turisti.

Relieful montan, un "activ" esential in economia judetului in momentul in care vorbim despre potentialul turistic, limiteaza la mai bine de jumatate din total suprafata agricola a judetului. Ca urmare, Brasovul detine unul dintre cele mai ridicate grade de urbanism din tara, peste 76 % din populatie locuind in orase, astfel ca cei 636.000 locuitori traiesc in unele dintre cele mai dens populate zone ale Romaniei (120 locuitori/km2).


Opera din Brasov


Ce inseamna concret, in cifre, economia brasoveana? O cifra de afaceri, in 2006, la nivelul judetului, de peste 22 miliarde lei, concretizata intr-o contributie la constituirea Produsului Intern Brut al Romaniei de 4,9 mld. EUR, reprezentand circa 5%. Prin comparatie, piata de asigurari brasoveana a generat circa 2,5% din totalul primelor subscrise in Romania anului 2006. Daca tinem cont insa ca limitele de competenta impuse sucursalelor regionale de catre companiile de asigurari fac ca o buna parte din politele de asigurare corporate, de valori mari, sa se subscrie si, implicit, sa se raporteze la sediile centrale ale acestora, cu siguranta ca volumul de afaceri in asigurari generat pe plan local trebuie socotit ca fiind sensibil mai mare. Chiar si asa, intr-un posibil top teritorial, exclusiv Bucuresti, judetul Brasov ocupa locul cinci dupa criteriul primelor subscrise in 2006.

INFLUENTE



"In contextul in care platforma industriala nu s-a putut adapta la noile conditii economice, intreprinzatorii locali au fost nevoiti sa se reorienteze catre turism si servicii. Aceasta noua tendinta a avut, bineinteles, impact asupra pietei locale de asigurari", considera Eugenia NEMETH, Director OMNIASIG Life Brasov.

In ce fel s-a manifestat acest impact? Asiguratorii brasoveni cu care am discutat in cadrul vizitelor prilejuite de Programul "Unde Ma Asigur?" au pus in evidenta atat oportunitatile aduse de modificarea mediului economic, cat si dificultatile nascute de aceasta.


Varful muntelui Tampa


Astfel, in urma reorientarii activitatii economice locale, piata asigurarilor de viata s-a aflat printre domeniile influentate pozitiv. "Investitori importanti au creat noi locuri de munca si au imprimat o mentalitate deschisa, occidentala, mediului social-economic din oras. Pe aceasta reorientare mizam si noi in activitatea de promovare si vanzare a asigurarilor de viata", a declarat Maricel GAVRILA, Directorul Sucursalei BCR Asigurari de Viata. Au existat totusi si cateva consecinte mai putin favorabile.

Eugenia NEMETH explica: "Daca ne referim la mediul local, este clara influenta acestuia asupra vanzarilor de asigurari de viata. Brasov, asemeni celorlalte orase industriale ale Romaniei, a suferit o serie de transformari prin inchiderea intreprinderilor si reorientarea personalului muncitor catre alte domenii". Se stie ca, in asigurarile de viata, primordiala este existenta surselor constante de venit pentru plata primelor in decursul derularii contractului. In acest context, nesiguranta si instabilitatea locului de munca, la care contribuie si modul "ardelenesc" de acceptare a noului, creeaza o oarecare reticenta la vanzarea acestor produse. Totusi, vanzarea de asigurari de viata a inregistrat o crestere si, cu siguranta ca, in urmatorii ani, ritmul va fi tot mai alert. De altfel, nu exista confirmare mai buna pentru optimismul interlocutorilor nostri decat rata inalta de crestere (aproximativ 54% crestere reala) inregistrata in asigurarile de viata de catre companiile pe care le-am vizitat si, implicit, cresterea ponderii acestui tip de asigurari in portofoliul judetean generat de rezultatele acestor societati, de la 6,75% in septembrie 2006, la aproape 10% la finele primelor trei trimestre din 2007.

ASIGURARILE DE VIATA - SAU VANZAREA PRIN EDUCARE


"In demersul nostru, incercam sa-i facem pe oameni sa constientizeze ca necesitatea incheierii unei asigurari de viata este determinata, pe de o parte, de nevoia absoluta a fiecaruia de a oferi protectie financiara celor dragi, iar pe de alta parte, de nevoia de economisire - investire pentru a-si suplimenta veniturile in perioada activa sau la varsta pensionarii", ne-a precizat Directorul Sucursalei BCR Asigurari de Viata.

Astfel, chiar daca brasovenii par a se numara printre romanii cu un nivel de venituri mai ridicat, in vanzarea de asigurari de viata este nevoie de multa rabdare, empatie si... o forta de vanzari pe masura. "In opinia mea, asigurarile de viata nu se vand, ele se cumpara. Astfel, rolul esential aici il are consultantul care trebuie sa il ajute pe client sa-si constientizeze bine nevoile", a subliniat Mircea DRAGOS, Director INTERAMERICAN Brasov.

Totusi, sucursalele locale ale companiilor specializate in asigurari de viata vizitate in cadrul Programului "Unde Ma Asigur?" dispun de echipe care, prin comparatie cu cele ale companiilor compozite sau de asigurari generale, par mai degraba modeste. Nu putem ignora insa adevaratele forte de vanzare gestionate de acestea pentru campania de distribuire a pensiilor administrate privat de Pilon II.

De altfel, desi aceasta campanie pare sa deturneze oarecum atentia asiguratorilor de viata de la obiectivele lor traditionale, judecand lucrurile intr-o perspectiva mai indelungata se poate concluziona ca este vorba numai despre o aparenta: departe de a-si neglija afacerea principala, operatorii se straduiesc sa fructifice campania de Pilon II pentru educarea publicului si promovarea produselor "life".

"Piata asigurarilor de viata se va schimba dupa finalizarea adeziunilor la Pilonul II, in sensul unei mai bune constientizari a nevoii de a fi asigurat", a declarat Septimiu POP, Director AVIVA Brasov, in timp ce Nicoleta ILIE, Director ING Asigurari de Viata, a subliniat: "Chiar daca potentialul client nu este, in acest moment, interesat de achizitionarea unei asigurari, suntem convinsi ca pana si o vanzare neincheiata contribuie la educarea pietei".

AUTO, DAR NU NUMAI ...


Sectorul asigurarilor generale a beneficiat, de asemenea, de tendinta actuala de dezvoltare a bazei turistice, mai ales in ceea ce priveste micile pensiuni. "Proprietarii de pensiuni isi protejeaza investitiile prin asigurari, ceea ce pentru noi inseamna oportunitatea de a dezvolta subscrierile pe linia asigurarilor de proprietate", a precizat Iulia Emilia TIPLIC, Director ASIROM Brasov.

Desigur, acesta este numai unul dintre posibilele exemple in acest sens, cresterea reala, de peste 14%, inregistrata pentru asigurarile de incendiu si calamitati naturale aflandu-si originea in dezvoltarea generala a sectorului imobiliar. De remarcat ca, pe acest segment, rezultatele tehnice ale asiguratorilor sunt foarte bune, rata daunei scazand, pentru companiile vizitate, de la circa 15% in perioada ianuarie-septembrie 2006, la mai putin de 7% in perioada similara a anului 2007.
Statisticile judetene oficiale consemneaza, si ele, o tendinta constanta de crestere a veniturilor populatiei, salariul mediu ajungand, in 2006, la o valoare de circa 220 euro. De acest context pozitiv s-au folosit si companiile care s-au orientat catre produse de retail din clase considerate pana nu demult de nisa, dar care au un mare potential de dezvoltare.

"Am inregistrat in acest an o crestere semnificativa pe segmentul asigurarilor de sanatate, de nu mai putin de 300%. In cadrul strategiei noastre, mizam pe aceasta clasa de asigurari si vrem sa ajungem numarul unu in asigurarile de sanatate, atat la nivel regional, cat si national", a declarat Mircea DRAGOS.
Clasa "daunelor la proprietati", desi detine o pondere extrem de redusa in portofoliu, se afla in atentia asiguratorilor, GENERALI si ARDAF fiind principalii competitori pe aceasta piata. "Promovam in acest moment asigurarile agricole, clasa care a ajuns in ultima perioada sa ocupe 20% din portofoliul agentiei noastre", a afirmat Simona PANAITE, Director Agentie, GENERALI Brasov 2.

Totusi, principalul beneficiar al prosperitatii crescute a populatiei si a dezvoltarii logistice a firmelor din judet raman asigurarile auto CASCO. Datele furnizate de Camera de Comert si Industrie Brasov arata ca cifra de afaceri pentru anul 2006 in domeniul vanzarilor de autoturisme, piese de schimb si accesorii a fost de circa 300 mil. EUR. In realitatea cotidiana, aceasta se traduce printr-o "explozie" a pietei auto concretizata, pentru domeniul asigurarilor, intr-o crestere reala, pentru asigurarile CASCO, de 44% in 2006, fata de 2005, sau de circa 33% in primele noua luni ale lui 2007 fata de perioada corespunzatoare din 2006.
"Noi consideram aceasta clasa drept "o poarta de intrare" pentru vanzarea altor tipuri de asigurari", subliniaza Tibor CSABAI, Director Sucursala UNITA, observand ca, desi daunalitatea in Brasov depaseste 70% pe segmentul auto, acest tip de asigurari reprezinta inca motorul pietei.


DAUNE, DAUNE ...


Daca este adevarat ca nu se poate vorbi despre o piata de asigurari ignorand segmentul asigurarilor auto, tot atat de adevarat este ca nici despre acestea din urma nu se poate vorbi fara a lua in considerare si "problema daunelor". Daunalitatea ridicata, caracteristica claselor auto, a devenit deja "un loc comun" care descrie o realitate de neocolit. Brasovul, unul dintre cele mai importante orase din centrul tarii si geografic amplasat intr-una dintre cele mai favorabile cai de traversare a Carpatilor, este si un nod important de circulatie rutiera. Aglomeratia caracteristica unei astfel de metropole are efecte clare asupra frecventei si dimensiunii daunelor cu care se confrunta asiguratorii locali. In acest sens, un parametru expresiv este cel al numarului de accidente cu gravitate medie si ridicata. Potrivit datelor furnizate de Politia Rutiera, in perioada 1999 - 2006, in judetul Brasov s-au produs 3.477 de evenimente din categoria mentionata, ceea ce plaseaza judetul pe locul 4 la nivelul tarii, dupa Bucuresti, Prahova si Constanta. "Brasovul reprezinta si unul dintre cele mai aglomerate orase din centrul tarii. Statistica ne spunea in urma cu ceva timp ca ne situam, la nivel national, printre judetele cu cel mai mare numar de accidente rutiere grave", a declarat Iulia Emilia TIPLIC. "Faptul ca partea veche a orasului nu este adaptata noilor conditii de trafic induce o frecventa a accidentelor auto intr-o continua crestere", a precizat si Alexandru ERDELYI, Director Sucursala ASIBAN Brasov.

Daunele reprezinta pentru orice asigurator un capitol vital al activitatii, dar care, pentru cei brasoveni, are un plus de insemnatate. "Departamentul nostru de daune are intotdeauna mult de lucru, acest lucru datorandu-se si faptului ca suntem intr-o zona turistica si rezolvam aceste probleme pentru asigurati din toata tara", a declarat Tibor CSABAI.

De remarcat totusi ca, desi in volumul total de daune platite, cele aferente segmentului auto au de departe cea mai mare pondere, "vedetele" clasamentelui celor mai importante despagubiri per eveniment in judet provin din alte clase de asigurare:

  • ASIBAN: Cea mai mare dauna inregistrata in 2006 s-a ridicat la valoarea de 70.000 lei si s-a produs in urma unui furt dintr-un bancomat asigurat de noi;
  • GENERALI: O clasa a carei daunalitate a crescut in ultima perioada este cea a asigurarilor de calatorie. Aici putem raporta si cea mai mare dauna inregistrata de noi, in valoare de 40.000 EUR;
  • UNITA: Pe clasa auto avem multe daune, dar cea mai mare, ca valoare, am inregistrat-o pe segmentul de bunuri, unde un incendiu la un imobil a provocat o dauna de aproape 190.000 lei;
  • ARDAF: Dauna vedeta a sucursalei noastre se ridica la 150.000 euro pentru o asigurare CARGO in urma scufundarii unui transport de cherestea;
  • BT Asigurari: Am rezolvat o dauna faimoasa in 2006, incendiul de la Cabana Vanatorilor. Despagubirea s-a ridicat la 1,3 mil. lei".

UN TOP 3 SURPRINZATOR


Ierarhia pietei de asigurari din judetul Brasov este diferita de cea consemnata de catre clasamentul companiilor dupa volumul subscrierilor existent la nivelul tarii. Mai exact, liderul pietei brasovene de profil nu este nici unul dintre principalii candidati la acest titlu pe plan national, ci sucursala UNITA. Pe plan local, aceasta situatie nu este chiar atat de neasteptata, UNITA plasandu-se de cativa ani buni pe una dintre primele trei pozitii ale topului judetean. Astfel, cu un volum al subscrierilor de peste 16,5 milioane lei inregistrate in primele noua luni ale anului curent, compania membra a grupului VIENNA Insurance se afla pe o pozitie ierarhica net superioara celei pe care compania o detine la nivel national (n. red.: locul 7 pe piata romaneasca de asigurari, dupa volumul primelor brute subscrise).

UNITA este urmata in top de ASIROM, care a subscris, in primele trei trimestre ale anului 2007, un volum de 14,8 milioane lei. In acelasi timp, cel de-al treilea loc pe piata brasoveana de profil a fost adjudecat de catre ALLIANZ-TIRIAC, cu un volum de prime de 11,2 mil. lei. "Rezultatele noastre, pe care unii le pot considera chiar surprinzatoare, se datoreaza in primul rand unei colaborari excelente cu societatile de intermediere in asigurari. In primele noua luni ale anului, am subscris prin brokerii de asigurare nu mai putin de 60% din volumul total inregistrat, a declarat Tibor CSABAI.
Astfel, realitatea existenta in judetul Brasov intareste principiul conform caruia "omul sfinteste locul", tenacitatea, perseverenta, echipa de lucru si implicarea personala a liderilor companiilor de profil fiind elementele cheie care asigura rezultate performante.


Brokerii de la poalele Tampei


In Brasov, companiile de brokeraj in asigurari care au o cifra de afaceri considerabila sunt reprezentante ale unor societati nationale de profil. Acestea au drept clienti preponderent persoane juridice, iar portofoliile lor sunt destul de echilibrate, intrucat investitorii brasoveni au preferat sa-si asigure mai multe riscuri. "Clientii nostri si-au acoperit riscurile la care sunt expusi, asa ca nu as putea spune ca exista o clasa de asigurari care ne domina portofoliul", a precizat Simona VLAD, Branch Manager ASIGEST.

In afara acestor reprezentante, exista si brokeri locali, astfel incat putem afirma ca numarul brokerilor autorizati este satisfacator. Cu toate acestea, volumul subscrierilor intermediate este departe de a egala potentialul pietei brasovene de asigurari. Relatia dintre brokeri si asiguratori, desi nu este una perfecta, se afla intr-o continua imbunatatire si, asa cum a subliniat Elena TESLARU, Area Manager AON, "se poate observa deja o schimbare clara a atitudinii asiguratorilor fata de brokeri". De altfel, aceasta este si concluzia echipelor Programului "Unde Ma Asigur?" in urma intalnirilor avute cu principalii brokeri de asigurari din Brasov.
Totusi, care sunt factorii principali de care depinde buna conlucrare?
"Relatia noastra cu asiguratorii depinde, in principal, de persoana care se ocupa de relatia cu societatile de intermediere si de personalul de la daune, iar daca cei din urma pot provoca neplaceri clientilor nostri, atunci si imaginea noastra este afectata", a declarat Simona VLAD. Rezolvarea dosarelor de dauna a fost semnalata, ca o componenta determinanta a relatiei asiguratori-brokeri si de catre Lucian DINU, Director EUROBROKERS Brasov: "De multe ori, clientii ne cer ajutorul la daune, unde presiunea noastra face ca procesul de rezolvare a acestora sa mearga mult mai bine".
In acelasi timp, schimbarea de atitudine a asiguratorilor reiese, aproape fara exceptie, din declaratiile acestora. "In momentul de fata subscriem doar 22% din totalul primelor prin brokeri locali, dar ne dorim ca acest procent sa creasca in perioada urmatoare", a punctat Mircea IONESCU, Director Sucursala BCR Asigurari.

BRASOV - O NOUA CALE SPRE PERFORMANTA


"Piata asigurarilor din Brasov este foarte activa si intr-o permanenta dezvoltare. De asemenea, se poate remarca usor caracterul ei dinamic: unele companii pierd, in timp ce altele se ridica", a declarat Traian Alexandru DARLAU, Director OMNIASIG Brasov. O opinie similara a exprimat si Roxana MINJINA, Director ASTRA-UNIQA: "Piata brasoveana de profil este foarte competitiva si intr-o permanenta schimbare. In acest context, pentru a ne pastra clientii traditionali trebuie sa raspundem asteptarilor lor, pentru ca acestia sa nu fie atrasi de catre ceilalti asiguratori".

Intr-un posibil top al pietei locale de asigurari, alcatuit dupa datele furnizate de catre companiile vizitate, reprezentantele brasovene situate pe primele cinci locuri detin o cota de piata cumulata de peste 70%. O piata concentrata si competitiva, cu ambitiile si controversele inerente. De altfel, liderii sucursalelor locale reuniti, la invitatia echipelor Media XPRIMM, sub auspiciile "ZILEI ASIGURARILOR la Brasov", si-au recunoscut preocuparea permanenta pentru ocuparea unui loc cat mai bun, atat in ierarhia locala, cat si in cea a propriilor companii. De altfel, putine din sucursalele brasovene nu se numara in primele zece pozitii in cadrul competitiei interne a asiguratorilor romani.

In pofida opiniilor, de multe ori diferite, privind politica de pret, conditiile colaborarii cu service-urile auto si cu brokerii de asigurari, asiguratorii locali sunt de acord asupra principiului esential al activitatii lor: in centrul atentiei sta CLIENTUL, iar pentru a-i oferi acestuia servicii cat mai bune si beneficii sustenabile, profesionistilor din piata nu le ramane decat sa abordeze concurenta ca pe un factor de stimulare a performantei.


Daniela GHETU




Click aici pentru a vedea rezultatele companiilor de asigurari din Brasov!
ALLIANZ-TIRIAC

Marius COSTE
Director Sucursala

ALLIANZ-TIRIAC
Piata Sfatului nr. 4
Tel.: 0268.410.129
Fax: 0268.476.943


ARDAF

Radu MARIN
Director Sucursala

ARDAF
Bd. 15 Noiembrie nr. 86
Tel.: 0268.319.323
Fax: 0268.319.328


ASIBAN

Alexandru ERDELYI
Director Sucursala

ASIBAN
Str. Nicolae Iorga nr. 32, et. 2
Tel.: 0268.414.078
Fax: 0268.470.830

ASIROM

Iulia Emilia TIPLIC
Director Sucursala

ASIROM
Str. M. Kogalniceanu nr. 11
Tel.: 0268.547.609
Fax: 0268.547.612


ASTRA - UNIQA

Roxana MINJINA
Director Sucursala

ASTRA-UNIQA
Str. Vlad Tepes nr. 8
Tel.: 0268.418.017
Fax: 0268.475.030


AVIVA

Septimiu POP
Director Agentie

AVIVA
Str. Branduselor nr. 84
Tel.: 0268.320.745
Fax: 0268.320.707


BCR Asigurari

Mircea IONESCU

Director Sucursala

BCR Asigurari
Str. M. Kogalniceanu nr. 15
Tel.: 0268.417.262
Fax: 0268.415.276

BCR Asigurari de Viata

Maricel GAVRILA
Director Agentie

BCR Asigurari de Viata
Piata Sfatului nr. 14
Tel.: 0268.333.619
Fax: 0268.411.577

BT Asigurari

Cristian DUMITRACHE
Director Zona Centru


Cornelia ZAHARIA
Director Agentie

BT Asigurari
Bd. Eroilor nr. 5
Tel.: 0268.415.391
Fax: 0268.415.393

GENERALI

Simona PANAITE
Director Agentie

GENERALI Agentia 2
Bd. Calea Bucuresti nr. 9, bl. 43, sc. B, ap. 3
Tel.: 0268.313.410
Fax: 0268.313.408

ING Asigurari de Viata

Nicoleta ILIE
Director Agentie


ING Asigurari de Viata
Bd. Eroilor nr. 3
Tel.: 0268.475.807
Fax: 0268.416.242

INTERAMERICAN

Mircea DRAGOS
Director Agentie


INTERAMERICAN
Bd. Grivitei nr. 65
Tel.: 0268.426.600
Fax: 0268.421.142

OMNIASIG

Traian Alexandru DARLAU
Director Sucursala

OMNIASIG
Str. Nicolae Iorga nr. 2, et. 2
Tel.: 0268.410.410
Fax: 0268.406.811

OMNIASIG Life

Eugenia NEMETH

Director Agentie

OMNIASIG Life
Bd. M. Kogalniceanu nr. 17, bl. C4, et. 2, cam. 4
Tel.: 0268.547.770
Fax: 0268.547.770

UNITA

Tibor CSABAI
Director Sucursala

UNITA

Bd. M. Kogalniceanu nr. 17, bl. C4
Tel.: 0268.547.841
Fax: 0268.547.844

ASIGEST

Simona VLAD
Branch Manager

ASIGEST

Str. Alexandru Vlahuta nr. 10
Tel.: 0268.310.590
Fax: 0268.310.590

AON Romania

Elena TESLARU
Area Manager

AON Romania
Bd. M. Kogalniceanu nr. 19, bl. C5, et. 4, ap. 2
Tel.: 0268.322.770
Fax: 0268.322.770

EUROBROKERS Group

Lucian DINU
Director

EUROBROKERS Group
Str. Herman Oberth Nr. 39
Tel.: 0268.443.047
Fax: 0268.443.047




 

Unde Ma Asigur? - Buletin Informativ de Asigurari

General Director: Sergiu COSTACHE Executive Director: Adriana PANCIU

Program Coordinators: Vlad PANCIU, Georgiana OPREA

Senior Editor: Costi BORODA

Editors: Oleg DORONCEANU, Liviu HULUTA, Mirabela POSTOLACHE

IT Department: Octavian GRIGOR, Dorin PALADE

Edition Responsible: Costi BORODA
E-mail:   media@mxp.ro


PRELUAREA INFORMATIILOR
Cu toate ca informatiile continute in prezentul Buletin Informativ de Asigurari sunt proprietatea exclusiva a SC Media XPRIMM SRL, oricare dintre ele pot fi preluate complet sau partial cu conditia expresa a publicarii lor impreuna cu mentiunea "Conform portalului specializat www.1asig.ro".
ACURATETEA INFORMATIILOR
Cu toate ca SC Media XPRIMM SRL a facut toate eforturile posibile pentru a asigura acuratetea informatiilor publicate in prezentul Buletin Informativ de Asigurari este posibila aparitia unor erori sau omisiuni.
RASPUNDEREA EDITORULUI
Nici SC Media XPRIMM SRL si nici angajatii sai nu pot fi considerati raspunzatori, sub nici o forma, pentru urmarile unor erori sau omisiuni aparute in forma si/sau continutul prezentului Buletin Informativ de Asigurari si nici pentru opiniile, sugestiile sau punctele de vedere formulate in cadrul lui sau pentru urmarile sau consecintele actiunilor sau deciziilor luate de terti pe baza acestora sau a continutului lui. Redactia isi declina raspunderea pentru autenticitatea sau acuratetea informatiilor preluate din terte surse. Pentru toate materialele unde sunt specificate sursele de informare responsabilitatea revine in totalitate acestora. Raspunderea pentru celelalte materiale publicate revine autorului sau sursei de informare specificate. Redactia isi rezerva dreptul de a prezenta in maniera proprie datele si informatiile difuzate. Titlurile apartin, daca nu se specifica altfel, redactiei.
POLITICA ANTI-SPAM
Acest mesaj, avand mentionate datele noastre de identificare si instructiunile de dezabonare, nu poate fi catalogat ca mesaj nesolicitat (spam). Daca el ajunge totusi la Dumneavoastra si nu doriti sa mai primiti alte mesaje cu un continut similar, este suficient sa ne trimiteti un e-mail, mentionand "Unsubscribe" sau "Dezabonare" in campul "Subject" sau "Subiect".
Copyright©2007 Media XPRIMM


Buletinul Informativ de Asigurari Unde Ma Asigur? este optimizat pentru a fi vizualizat cu o conexiune activa la Internet.
Daca doriti sa primiti GRATUIT acest Buletin Informativ de Asigurari, apasati aici

Daca doriti sa nu mai primiti acest Buletin Informativ de Asigurari, apasati aici
Pentru a va abona selectati optiunile dorite. Pentru a va dezabona deselectati toate optiunile.