|
 |
 |
Asigurari |
Font |
Inapoi
| Arhiva
|
 |
 |
Noua legislatie RCA si masinile inmatriculate in Bulgaria
Astazi incheiem seria celor 6 emisiuni Ora de Risc din sezonul de vara, care s-au desfasurat live pe Facebook. Daniela BADALUTA - Presedinte Fondator, RECREX si Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari&Pensii vor discuta despre principalele modificari legislative de pe segmentul RCA, decontarea directa, dar si despre Sistemul Carte Verde, daunele produse de masinile inmatriculate in Bulgaria si alte tari, regularizari de daune si altele.
Astfel, de la ora 16:00 puteti urmari emisiunea Ora de Risc, live, pe pagina de Facebook.
"Succesul in brokerajul de asigurari" este tema principala a celor 6 emisiuni din sezonul de vara, in cadrul carora au fost invitati 6 specialisti din industrie: Nu uitati ca martea viitoare, pe 5 septembrie, emisiunea Ora de Risc va fi reluata la radio RFI Romania, in prime time, de la ora 17.30.
Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Noua legislatie RCA si masinile inmatriculate in Bulgaria).
Autor: Andreea RADU
| Publicat pe 29.08.2017 | 3739 vizualizari
Comenteaza acest articol
1 comentariu
Matei (Anonim) (29.08.2017 15:19) Din pacate cei care sunt in masura sa emita norme nu au nici
o treaba cu piata asigurarilor. Sunt date legi gandite sau
visate peste noapte, fara a cere si o parere din partea
celor implicati in procesul de vanzare si emitere. De ex:
Pastrarea clasei de bonus cea mai avantajoasa pentru toate
politele RCA cu acelasi proprietar persoana fizica. Daca un
asigurat PF are 10 masini, una cu clasa de bonus B8 si
restul de 9 cu malus, fie si M8, conform normei, la
reinnoire, asiguratul beneficiaza pe toate politele de clasa
B8. Au gandit cand au facut asta? Daca se doreste
bonificarea asiguratului, atunci sa se emite rca-ul doar pe
persoana, si nu pe persoana si autoturism. Sa nu uitam ca
cele mai multe masini sunt inmatriculate pe persoane care
nu folesesc aste autovehicule, unele nu au permis de
conducere. Pentru masinile aduse de afara, chiar daca
asiguratul are contract de vanzare cumparare pe numele lui,
polita RCA se poate emite doar dupa ce este luata in
evidenta a circa financiara (cum se deplaseaza asiguratul cu
masina la RAR, unde programarea poate sa dureze si 2..3
luni? Ce face in tot acest timp?). Acum se emit si polite pe
1 luna. S-a dat norma ca asiguratul sa fie anuntat cu minim
30 de zile inainte sa expire polita RCA. Cum procedam? Dupa
ce emit polita pe 1 luna, ii dau si oferta pe 6 si 12 luni?
Sau astept 1 zi si ii trimit pe mail? (asta daca are mail).
Nici macar nu se pot emite oferte RCA cu mai mult de 30 de
zile inainte sa expire polita. Ca sa nu mai zic ca oferta
este valabila minim 10 zile (cu alte cuvinte toti
asiguratorii o sa aibe oferta valabila fix 10 zile). Dupa ce
ii trimit oferta pe mail cu 30 de zile inainte si clientul
vine dupa 20 de zile, si oferta nu mai este aceeasi, cum
procedam? Cine va fi neserios? Ce ar insemna ca toti
proprietarii de autovehicole sa doreasca polite RCA pe 1
luna (aproximativ 7.000.000 de polite rca lunar). Oare
suntem suficienti de multi sa gestionam atatea polite
obigatorii? Oare vom putea face fata cheltuielilor (salarii,
imprimante, telefoane, curent, etc, avand in vedere ca
procesul de emitere va fi multiplicat de cateva ori). Oare
vom fi in stare vreodata sa sa pastram ceea ce este bun
dintr-o norma si sa schimbam doar ceea ce este
rau? Eu nu cred...

|
 |
Arhiva
|
|
|
 |















|