1asig.ro
1asig.ro
Nicolae TROFIN: Clientii de ...

Nicolae TROFIN: Clientii de asigurari de sanatate au avut nevoie de beneficii suplimentare

5 min. / 1.540 cuvinte
In contextul creat de pandemia de COVID-19, numarul clientilor noi pe segmentul asigurarilor de sanatate a fost in crestere, in timp ce clientii existenti au avut nevoie de beneficii suplimentare, precum telemedicina, potrivit declaratiilor facute, pentru Publicatiile XPRIMM, de Nicolae TROFIN - membru in Directoratul SIGNAL IDUNA Romania.

PROMO


"Cu siguranta, contextul actual in care ne regasim va modifica profilul clientului de asigurari de sanatate, deoarece aceasta situatie neprevazuta ne face sa constientizam ca ea devine o realitate pentru noi toti. Si atunci, aflandu-ne in aceasta realitate care devine o obisnuinta, interesul clientilor incepe sa creasca, mai ales pentru asigurarile de sanatate", a afirmat Nicolae TROFIN in cadrul emisiunii XPRIMM Time for Business "Cum raspunde piata asigurarilor preferintelor schimbate ale consumatorilor?"

"Observam un interes mai mare pe partea de clienti noi - ei intra pe site-ul nostru sau merg la brokeri si cer oferte -, iar in ceea ce priveste clientii existenti observam o cerere de beneficii suplimentare. Noi avem o crestere a numarului de clienti de circa 64% in primul semestru din acest an fata de perioada similara a anului trecut, ceea ce ne arata ca atat interesul clientilor pentru asigurarile de sanatate, cat si eforturile pe care SIGNAL IDUNA le face impreuna cu colaboratorii sai brokerii incep sa aiba efect in piata in aceasta perioada de pandemie.

Conform acestuia, chiar daca lucreaza mai mult de acasa, angajatii corporate au nevoie de beneficii suplimentare - instrumente foarte usoare ca sa acceseze asigurarea de sanatate si instrumente adaptate contextului actual, precum telemedicina.

"Interesul clientilor pentru asigurarile de sanatate creste, iar ca efect secundar creste si increderea. Increderea clientilor exista si pana la momentul actual in asiguratorii de sanatate, si implicit in SIGNAL IDUNA Romania, incredere ce creste datorita masurilor cu care am venit in piata, precum ghiduri trimise catre angajatori, cum sa aplici masurile de igiena, despre cum sa pastrezi distanta sociala, pana la masuri mai complexe, precum telemedicina. Acestea au sporit increderea clientiilor nostri", a spus el.

In ceea ce priveste beneficiile suplimentare pentru clienti, Nicolae TROFIN a precizat: "Cand am intrat in pandemie, in martie, noi am reusit in cateva saptamani sa lansam serviciul de telemedicina, care a fost extrem de apreciat de catre angajatii corporate. Faptul ca poti sta acasa intr-un fotoliu si poti sa ai un apel video sau un apel telefonic cu un medic care iti poate da o recomandare este ceva extraordinar si nu neaparat intr-o directie in care telemedicina rezolva toate problemele medicale, dar intr-o directie in care ai acest confort ca ai o opinie medicala la momentul la care ai nevoie. Tot in zona de servicii suplimentare solicitate de angajatori a fost si accesul la serviciile medicale din clinici - noi avem un numar mare de clinici cu care avem colaborare directa, dar nu poti cuprinde toate clinicile din tara. Si atunci ce am facut? Am pus la dispozitia clientilor un instrument care se numeste Easy Pay, care este un card de debit, pe care asiguratul il foloseste atunci cand se duce in afara retelei de clinici partenere SIGNAL IDUNA - noi viram pe card suma de bani de care clientul are nevoie si merge in clinica respectiva sa utilizeze asigurarea medicala".

Intreaga emisiunea poate fi urmarita pe contul de YouTube al XPRIMM!


320 accesari