1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
NN a platit peste 446 mil. euro ...

NN a platit peste 446 mil. euro clientilor de asigurari in 25 de ani de activitate in Romania

NN Asigurari de Viata, liderul pietei de asigurari de viata, a incheiat primii 25 de ani de activitate in Romania cu o amprenta semnificativa in societate si in economia locala. Din iulie 1997, NN sustine clientii sa protejeze tot ce conteaza mai mult pentru ei, se implica in cauze sociale relevante in comunitatile din care face parte si, prin intreaga activitate, isi amplifica in fiecare an rolul si impactul in economie.

NN este mereu alaturi de clienti si, de la inceputul activitatii in Romania, a platit beneficii totale de peste 446 de milioane de euro pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate, dintre care aproape 60 de milioane de euro numai in 2021. Activele financiare administrate de NN Asigurari de Viata au atins 930 de milioane de euro anul trecut, iar primele brute subscrise au urcat la aproape 190 de milioane de euro.

De-a lungul celor 25 de ani, NN si-a dezvoltat permanent portofoliul de produse si servicii pentru a oferi clientilor solutii relevante de protectie, adaptate nevoilor dinamice ale acestora. Incepand din 2007, NN s-a extins in segmentul pensiilor private obligatorii si facultative, in 2016 a intrat si pe piata asigurarilor de sanatate, iar in 2020 s-a extins si in segmentul asigurarilor generale odata cu lansarea asigurarii facultative de locuinta. In prezent, NN are peste 2,2 milioane de clienti de asigurari si pensii, adica un sfert din populatia activa a Romaniei.

Cu aproape 500 de angajati si 1.500 de consultanti financiari in Romania, NN Asigurari de Viata a contribuit in economie cu peste 170 de milioane de euro sub forma de taxe platite la bugetul de stat incepand din iulie 1997. In acelasi timp, s-a implicat in societate si a sustinut cauze sociale de impact cu peste 3,6 milioane de euro, dintre care 1 milion de euro si peste 1.000 de ore de voluntariat numai de la inceputul lui 2021 si pana acum.

"Performantele NN, impactul in economie si implicarea in societate din primii 25 de ani de activitate in Romania confirma ca suntem o companie solida financiar, care pune mereu clientii pe primul loc si cauta sa contribuie, prin tot ceea ce face, la bunastarea oamenilor si societatii in ansamblu. De aceea, venim mereu cu solutii relevante la nevoile oamenilor, suntem alaturi de ei cand au cel mai mult nevoie, le oferim o experienta digitala si ne concentram sa generam beneficii pe termen lung pentru ei, ceea ce vom continua sa facem si in urmatorii 25 de ani", spune Gerke WITTEVEEN (foto), Chief Financial Officer al NN Asigurari de Viata.

 

Digitalizarea a fost una dintre prioritatile strategice ale NN in ultimii ani, atat la nivelul activitatii, cat si in interactiunea clientilor cu produsele si serviciile lor. NN a dezvoltat ecosistemul de tool-uri si procese digitale oferite clientilor de la achizitia unei asigurari si pana la solicitarea beneficiilor si investeste permanent in aplicatia mobila NN Direct unde acestia gasesc informatii despre produsele lor. In NN Direct, clientii isi pot gestiona portofoliul de produse, au posibilitatea sa faca plati si pot solicita beneficiile pentru o situatie asigurata, intr-un proces care dureaza doar cateva minute.

Anul acesta, cu ocazia aniversarii a 25 de ani in Romania, NN va completa in curand NN Direct cu o noua sectiune in care clientii de asigurari pot accesa beneficii de loialitate precum vouchere cadou sau discount-uri la produsele si serviciile partenerilor NN. Astfel, clientii de asigurari de viata si sanatate vor putea gasi si activa digital beneficiile acordate de NN, simplu si rapid, direct in contul lor din aplicatia mobila.