1asig.ro

"Micutul Theo", un dispozitiv telematic care foloseste energie solara, testat de companiile de asigurari auto din Marea Britanie

5 min. / 1.540 cuvinte
ThingCo - o companie britanica specializata in InsurTech -, a lansat un dispozitiv telematic care foloseste energie solara si care se autoinstaleaza, facilitand misiunea companiilor de asigurari. "Little Theo", asa cum a fost denumit dispozitivul, se foloseste de elemente avansate, fiind "echipat" cu voce inteligenta, cartela SIM si posibilitatea de a detecta un accident. Astfel, vine rapid in sprijinul consumatorilor implicati intr-un accident rutier, ghidandu-i pe acestia pe parcursul intregului proces de despagubire.

PROMO


Potrivit sursei citate, "Micutul Theo" se lipeste de parbrizul autovehiculului si are o capacitate de rulare de 50.000 de kilometri anual, inainte de a avea nevoie de o reincarcare. Toate datele, calatoriile si scorurile sunt transmise prin intermediul aplicatiei Theo, pentru a oferi soferului un feedback instant. "Little Theo" incurajeaza un comportament adecvat la volan, utilizatorii fiind recompensati pentru acest lucru. "Micutul Theo" este testat de mai multi asiguratori de top specializati pe segmentul de asigurari auto.

"Little Theo este fratele mai mare al lui Big Theo, care e propunerea noastra directa pentru consumatori. Este solutia noastra pentru costurile asociate cutiilor negre, dar si pentru problemele legate de calitatea si siguranta datelor asociate aplicatiilor telematice pentru smartphone. Dispozitivul se autoinstaleaza, pentru a reduce costurile pentru companiile de asigurari, iar noi ne-am axat pe serviciile care vor face o diferenta fundamentala pentru clienti si pentru asiguratorii lor. Little Theo detecteaza producerea unui accident si vorbeste cu soferul, pentru a verifica daca acesta este in regula si, de asemenea, pentru a afla daca este necesar sa contacteze serviciile de urgenta. Apoi, serviciul nostru inteligent va folosi datele telematice pentru a stabili circumstantele accidentului si pentru a ghida clientul in procesul de reclamatie", sustine Mike BROCKMAN - CEO, ThingCo.

"Companiile de asigurari nu sunt pregatite, pur si simplu, sa ofere un astfel de nivel de servicii. Sprijinim clientul si acceleram cererea acestuia, pana la incheierea dosarului, lucrand atat pentru consumator, cat si pentru compania de asigurari. Platforma noastra telematica, una care nu are nevoie de servere, este de talie mondiala, asigurandu-ne ca putem face fata tuturor provocarilor. Totodata, suntem in discutii cu companiile de asigurari, pentru ca acestea sa se alature lui Big Theo", mai arata Mike BROCKMAN.

405 accesari