MARSH, despre GDPR: "Regulamentul nu a dezamagit" - Stiri externe - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7228 RON
1 USD = 4.1899 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

MARSH, despre GDPR: "Regulamentul nu a dezamagit"


Ieri, companiile din intreaga Europa, indiferent de dimensiuni, incercau sa se pregateasca pentru o noua era, cea a GDPR (Regulamentul General pentru Protectia Datelor Personale), care avea sa intre in vigoare la 25 mai 2018. Azi, la un an distanta, MARSH ne propune sa privim atat in urma, cat si inainte, printr-un raport care analizeaza unele dintre cele mai importante elemente GDPR din decursul unui an. "Sustinatorii noii legi au promis o schimbare profunda in protectia vietii private, iar acest regulament nu a dezamagit", noteaza MARSH.

Unul dintre cele mai importante elemente e reprezentat de faptul ca, indiferent de dimensiuni si domeniul in care activeaza, companiile sunt trase la raspundere. Cifrele sustin acest lucru, iar MARSH citeaza date recente ale European Data Protection Board, entitate care coordoneaza autoritatile europene responsabile cu protectia datelor personale. Astfel, doar in primele 9 luni de la intrarea in vigoare a GDPR, autoritatile de reglementare au emis sanctiuni in valoare totala de 56 de milioane de euro, peste 200.000 de cazuri de incalcare a GDPR fiind inregistrate in 31 de tari europene.

"Aceasta suma include o sanctiune de 50 de milioane de euro aplicata impotriva unei singure companii, autoritatile responsabile sustinand ca aceasta nu a informat in mod corespunzator clientii cu privire la modul in care colecteaza datele personale din conturile noi si la modul in care sunt folosite acestea. Mai importanta decat valoarea sanctiunilor e diversitatea actiunilor derulate de catre autoritati. Unele cazuri implica preocupari traditionale privind confidentialitatea, cum ar fi esecul de a cripta datele sau cel de a controla accesul la datele cu caracter personal. In alte cazuri, se demonstreaza domeniul larg de aplicare a Regulamentului General pentru Protectia Datelor Personale", arata MARSH.

In raportul "One-Year Anniversary of GDPR: A Look Back and Ahead", MARSH mai subliniaza ca toate companiile trebuie sa fie constiente de faptul ca autoritatile de reglementare vor continua sa urmareasca agresiv cazurile de neconformitate cu GDPR. "Punerea in aplicare a GDPR a marcat o schimbare uriasa in ceea ce priveste confidentialitatea datelor, semnalizand inceperea unei supravegheri mai agresive a confidentialitatii si a unei aplicari stricte intr-o lume in care progresul tehnologic e unul extrem de rapid", explica MARSH, atragand atentia asupra unor factori care, atunci cand sunt combinati, creeaza potentialul unui risc cibernetic de tip "hydra".

Nu in ultimul rand, MARSH are si o recomandare pentru companiile din intreaga Europa. "Profesionistii din domeniul riscului ar trebui sa se pregateasca pentru posibilele capcane, prin consultarea brokerilor de asigurare, si nu numai, cu privire la evolutia standardelor de reglementare si schimbarea tehnologiei, dar si cu privire la adoptarea termenilor si conditiilor pentru politele de asigurare, pentru a acoperi expunerile organizatiilor pe care le reprezinta."


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (MARSH, despre GDPR: "Regulamentul nu a dezamagit").

Noutati 1asig.ro
» Poate schimba tehnologia video mobila industria de asigurari de locuinte?
» PwC: Re/asiguratorii considera ca schimbarile climatice reprezinta o amenintare tot mai mare
» ALLIANZ Partners: Ce ne aduce viitorul in materie de asistenta medicala?
» Marea Britanie: Ce tertipuri folosesc soferii pentru a cumpara asigurari auto mai ieftine sau pentru a obtine despagubiri de la asiguratori
» LEMONADE intra pe piata de asigurari din Germania
» SUA, 2008 - 2018: 991 de catastrofe naturale, care au provocat 3.928 de decese si pierderi economice de 723,9 mld. $
» SUA: 7,3 milioane de locuinte, amenintate de uragane. Costurile de reconstructie, estimate la 1,8 trilioane de dolari
» Marea Britanie: Perceptia publica, principalul obstacol in folosirea dronelor in afaceri
» Aon: Re/asiguratorii, amenintati cu pagube de ordinul miliardelor de dolari, dupa furtunile prelungite din SUA
» Marea Britanie: Despagubirile achitate pe segmentul de asigurari de calatorie, la cel mai ridicat nivel din 2010




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 24.05.2019 | 376 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM