SIGNAL Iduna, lider pe piata asigurarilor de sanatate conform estimarilor INSURANCE Profile pentru primele 3 trimestre ale anului 2014, mizeaza, in 2015, pe dezvoltarea canalelor de distributie, a declarat Leslie J. BREER, CEO, SIGNAL Iduna, intr-un interviu acordat XPRIMM Newsletters.
"Suntem dedicati strategiei noastre pe termen mediu si lung si vedem 2015 ca pe un an foarte important atat pentru vanzarile directe, cat si pentru business-ul de reasigurare pe care l-am inceput in 2014. Pentru a ne atinge obiectivele in Romania, vom continua sa ne extindem canalele de distributie", a declarat Leslie J. BREER.
"Focusul pe parteneriatele cu brokeri si alti asiguratori va fi sustinut inclusiv de consultanta oferita de expertii nostri in asigurari de sanatate. In acelasi timp, vom continua dezvoltarea produselor si serviciilor, precum si investitiile in capitalul uman si in capacitatile tehnice", a adaugat CEO-ul SIGNAL Iduna.
"Per ansamblu, ne dorim sa continuam dezvoltarea pietei asigurarilor de sanatate din Romania, pastrandu-ne calitatea de optiune preferata pentru parteneri si clienti corporate", a precizat acesta.
In primele trei trimestre ale anului 2014, compania a subscris prime brute in valoare de 5,35 milioane euro pe segmentul asigurarilor de sanatate, in crestere nominala cu 116,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent. SIGNAL Iduna detine o cota de piata de 41,62% pe acest segment.
Interviul integral acordat de Leslie J. BREER poate fi citit aici.
Leslie BREER, SIGNAL Iduna: Vedem 2015 ca pe un an foarte important pentru vanzarile directe
Din aceeasi categorie
Cele mai citite