1asig.ro
1asig.ro

Lemonade va intra pe piata asigurarilor din Franta pana la sfarsitul anului 2020

5 min. / 1.540 cuvinte
Start-up-ul insurtech Lemonade a desemnat Franta drept urmatoarea sa destinatie pe piata europeana, dupa expansiunile anterioare in Olanda si Germania. Astfel, Lemonade planuieste sa lanseze asigurarea sa multi-risc si in Franta, pana la sfarsitul anului in curs.

PROMO


Consumatorii vor putea accesa asigurarea prin intermediul unei aplicatii mobile, care va fi disponibila pe orice dispozitiv si le va oferi posibilitatea de a inainta cereri de dauna si de a primi despagubiri intr-un mod cat se poate de facil.

De la infiintarea sa (2015), Lemonade a cunoscut un succes rasunator, mai ales prin prisma strategiei de a viza consumatorii tineri care se afla la prima achizitie a unei polite de asigurare, obiectivul pe termen lung fiind cel de a retine acesti clienti pentru o perioada indelungata. In ciuda succesului inregistrat pana acum, compania nu este inca profitabila, sustine Morgan Stanley, care prognozeaza o profitabilitate a veniturilor nete pana in 2026 si o profitabilitate a subscrierilor pana in 2030.

"Din punct de vedere legal, asigurarea pentru locuinte este, adesea, solicitata in Franta, ceee ce face ca acest segment sa fie, automat, o oportunitate castigatoare pentru urmatoarea lansare a Lemonade in Europa. In timp ce piata asigurarilor din Franta este una dintre cele mai dezvoltate la nivel global, credem ca mixul unic de valoare, valori si tehnologie va iesi in evidenta pentru consumatorul francez, oferindu-i acestuia posibilitatea de a obtine rapid o asigurare personalizata, din confortul propriului telefon", sustine Daniel SCHREIBER - CEO & Co-founder, Lemonade.

189 accesari