1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
LIFE IS HARD: afaceri si profit in ...

LIFE IS HARD: afaceri si profit in crestere in primul trimestru din 2022

LIFE IS HARD | Work Soft (LIH), companie de tehnologie listata la BVB, piata AeRO, si important furnizor de solutii de digitalizare pentru Brokerii de asigurare din Romania, anunta cresteri ale tuturor indicatorilor de performanta financiara in primul trimestru din 2022.

Astfel, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 16,28%, profitul net s-a imbunatatit cu 39,64%, iar EBITDA este cu 49,99% mai mare decat in perioada similara din 2021. LIFE IS HARD si-a imbunatatit, de asemenea, lichiditatea, si pregateste achizitia unei noi companii din tehnologie, pentru care va aloca o suma estimata la 2,8 mil euro, potrivit comunicatului de presa.

Conform LIFE IS HARD, in prima parte a anului in curs, cifra de afaceri a ajuns la 6.040.341 lei, din care 48,01% este aferenta diviziei de ITC & TELCO, 32,46% este generata de INSURANCE (24broker), iar 19,53% vine din alte proiecte. Cea mai mare pondere in cifra de afaceri (46,52%) o are activitatea din zona de telecomunicatii, care a generat venituri de 2.810.057 lei.

Ritmul de crestere a veniturilor operationale comparativ cu cel al cheltuielilor operationale a avut, la randul sau, o influenta pozitiva asupra rezultatului operational, aducand un profit de 521.312 lei, ceea ce semnifica o crestere cu 69,13% fata de perioada anterioara de raportare.

De asemenea, tot in primul trimestru, compania si-a diminuat cu peste 2% datoriile, iar in ceea ce priveste gradul de indatorare, LIFE IS HARD prezinta un nivel redus de expunere la risc.

"Anul 2022 este marcat de doua directii majore pentru LIFE IS HARD: continuarea cresterii accelerate initiata in 2020, respectiv consolidarea si securizarea asset-urilor pe care le-am dobandit in ultimele 24 de luni. Pe parcursul anului acesta vom vedea rezultate in crestere pe unele segmente de business si respectiv investitii pentru consolidare pe altele, mai exact pe acele zone pe care mizam pentru a genera venituri crescute pe termen mediu si lung.

Abordarea noastra este sa acceleram pentru prezent si sa consolidam pentru viitor. Chiar daca aceste demersuri aduc o presiune crescuta pe echipele noastre si presupun un efort sustinut din partea tuturor, rezultatele dovedesc ca avem o strategie corecta si responsabila", mentioneaza Catalin CHIS, CEO si presedinte al Consiliului de Administratie LIH.

In ceea ce priveste anul in curs, LIFE IS HARD si-a stabilit mai multe tinte, care includ continuarea campaniei de achizitii de noi competente si companii din tehnologie, respectiv generarea de venituri de 25 milioane lei si cresterea capitalizarii bursiere la 100 milioane lei.

Pe lista de prioritati se afla, de asemenea, cresterea performantei echipei interne, care va fi stimulata prin programe de bonusare (Stock Option Plan) si training care sa asigure dezvoltare continua.

LIFE IS HARD|Work Soft, prima companie romaneasca de dezvoltare de soft listata la Bursa de Valori Bucuresti - piata AeRo - a inregistrat in 2021 o crestere cu 199% a cifrei de afaceri si un profit net de 3,5 mil lei, cu 227% mai mare decat in 2020. Compania a derulat, in cursul anului trecut, mai multe activitati care sa ii ajute pe actionari sa isi flexibilizeze portofoliul, cea mai importanta fiind splitul de actiuni, respectiv o serie de masuri care sa aiba efecte pozitive asupra lichiditatii.

LIFE IS HARD este prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti - piata AeRo si are expertiza avansata in dezvoltarea de proiecte de digitalizare pentru companii si comunitati.