Industria de asigurari din Japonia vrea sa interzica discriminarea genetica - Stiri externe - Asigurari...

english

Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari
 Stiri externe
 Piete financiare
 Republica Moldova

1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2601 RON

RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Industria de asigurari din Japonia vrea sa interzica discriminarea genetica

Industria de asigurari din Japonia pregateste un set de legi care sa le interzica asiguratorilor niponi sa colecteze ADN de la consumatori si, astfel, sa interzica discriminarea genetica. Astfel, companiilor care ofera asigurari de sanatate si/sau asigurari de viata le va fi interzis sa colecteze si/sau sa foloseasca orice fel de informatie genetica in scopuri legate de calculul primei de asigurare si eligibilitatea consumatorilor de a fi acoperiti printr-o asigurare de viata si/sau de sanatate.

Potrivit Life Insurance Association of Japan, membrii asociatiei nu folosesc informatii genetice in scopurile mentionate anterior. Astfel, legile care vor fi create in viitor vor avea menirea de a preveni in primul rand startul discriminarii genetice. Dezvoltarea unor astfel de legi reprezinta un raspuns adresat oamenilor cu boli genetice si grupurilor de sprijin si advocacy care si-au exprimat ingrijorarea cu privire la potentialul discriminarii genetice, in lipsa unor legi care sa reglementeze strict acest aspect.

Acestea sunt ingrijorate ca, daca asiguratorii obtin acces la informatiile genetice ale consumatorilor, chiar daca acestea sunt colectate in alte scopuri, acestea ar putea fi folosite, la un moment dat, chiar impotriva consumatorilor, in sens de eligibilitate si prime accesibile. Potrivit unor surse citate de catre Japan Times, Life Insurance Association of Japan intentioneaza sa specifice clar, in legile respective, ca membrii LIAJ isi vor mentine practicile in conditiile actuale, interzicand discriminarea genetica.

Aceleasi surse mai arata ca, pana la aparitia legilor care sa reglementeze aspect, companiile de asigurari din Japonia vor fi incurajate sa nu foloseasca discriminarea genetica pentru determinarea primei si/sau a eligibilitatii consumatorilor, chiar si la nivelul celor care au fost voluntari pentru anumite teste si, astfel, si-au oferit informatiile. Aceste date nu ar trebui sa afecteze abilitatea acestora de a achizitiona polite sau nivelul primei de asigurare platite de acestia pentru politele respective.

Ideea de a interzice discriminarea genetica in industria japoneza de asigurari vine dupa ce, in urma cu doi ani, guvernul nipon realiza un studiu cu privire la folosirea ADN-ului. Studiul, la care au participat 11.000 de persoane, a subliniat ca 300 dintre participanti au declarat ca au experimentat discriminarea genetica in modul in care au fost tratati de companiile de asigurari. Pe masura ce devin tot mai populare, testele ADN vor ajunge sa reprezinta o problema tot mai mare, in lipsa unor reglementari in acest sens.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Industria de asigurari din Japonia vrea sa interzica discriminarea genetica).

Noutati 1asig.ro
» "Micutul Theo", un dispozitiv telematic care foloseste energie solara, testat de companiile de asigurari auto din Marea Britanie
» Egipt: Autoritatile vor ca asigurarea impotriva riscului de divort sa fie obligatorie
» Marea Britanie: Cheltuielile de sanatate acoperite de asigurarile de calatorie, la cel mai mare nivel din ultimii 8 ani
» Swiss Re: Pierderile asigurate provocate, in prima jumatate a anului, de catastrofele naturale, estimate la 15 miliarde de dolari
» Swiss Re: Primele subscrise la nivel global pe segmentul de asigurari de viata vor creste, in urmatorii 2 ani, cu 3% anual
» Inteligenta Artificiala va genera, pana in 2024, o crestere de 1.500% a subscrierilor in asigurari la nivel global
» Europa cauta solutii pentru reglementarea unui fenomen care, in ultima vreme, transforma peisajul urban la nivel mondial: trotinetele electrice
» Costul accidentarilor inregistrate de cluburile de fotbal din Premier League, la cel mai inalt nivel din ultimii opt ani
» Marea Britanie foloseste serviciul Google Flood Alerts pentru a avertiza cetatenii cu privire la riscul de inundatii
» Taifunul Lekima a facut ravagii in estul Chinei, care se pregateste de impactul cu Krosa, cel de-al zecelea taifun de anul acesta

Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 22.04.2019 | 360 vizualizari

TOP Stiri

Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii