1asig.ro
1asig.ro
Generatia Z, preocupata de ...

Generatia Z, preocupata de siguranta: Peste 70% dintre tineri considera utile asigurarile de viata

5 min. / 1.540 cuvinte

Interesul pentru siguranta si planificare financiara manifestat de generatia Z, care cuprinde tinerii cu varste intre 16 si 24 ani, este ridicat. Astfel, 23% dintre acestia declara ca au asigurare de viata, iar 71% o considera un instrument financiar util. 

PROMO


Rezultatele au fost relevate in studiul "Insights PulseZ", realizat de organizatia Romanian Business Leaders (RBL), in parteneriat cu AEGON Romania, in perioada iunie - iulie 2021. 

Cercetarea, care a inclus circa 1.200 de tineri din Romania, s-a concentrat pe mai multe aspecte care tin de atitudinea pe care persoanele apartinand generatiei Z o au fata de bani, administrarea resurselor financiare si preferintele de consum. 

In ceea ce priveste interesul pentru incheierea unei asigurari de viata intr-un an sau doi, mai mult de jumatate dintre tineri sunt interesati de asigurari pentru sanatate, in caz de boala grava sau in situatia in care vor sa verifice corectitudinea unui diagnostic. 

De asemenea, 50% dintre participantii la cercetare ar opta pentru o asigurare de viata cu spitalizare provocata de boala sau accident. Cel mai ridicat interes pentru asigurarile de accidente se manifesta in randul celui mai tanar segment dintre cei intervievati. Astfel, 41% dintre persoanele de 16 - 18 ani s-ar asigura impotriva unui accident rutier, casnic, survenit in timpul diverselor activitati sportive etc. 

Tinerii cu varste cuprinse intre 22 si 24 de ani sunt interesati in mod deosebit de cumpararea unei asigurari cu economisire pentru o planificare financiara pe termen lung. 

Sinziana MAIOREANU (foto), CEO al AEGON Romania, a declarat: "Ne-am implicat in cercetare, pentru ca suntem puternic interesati de generatia foarte tanara, ei fiind viitorii beneficiari ai produselor AEGON. Concluziile cercetarii ne-au impresionat placut, pentru ca arata ca tinerii sunt responsabili si maturi, gandindu-se foarte serios la viitor, inclusiv in ceea ce priveste planificarea financiara. Studiul ne arata, de exemplu, ca cei mai multi tineri asociaza asigurarile de viata cu oamenii responsabili, si peste 67% dintre respondenti cred ca asigurarile sunt necesare oricui. Aceste concluzii ne fac sa fim destul de optimisti ca va urma o crestere mai accentuata a preocuparii pentru securitatea financiara, la nivelul intregii populatii." 

AEGON Romania face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat in asigurari de viata, planuri de pensie si solutii pentru investitii. AEGON are, la nivel mondial, o traditie de peste 175 de ani. In total, cei peste 22.300 de angajati ai companiei ofera servicii financiare pentru aproximativ 34,4 de milioane de clienti din America, Europa si Asia. AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin compania de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, AEGON are in Romania peste un milion de clienti si 150 de angajati.

 

1.466 accesari