GT Motive - Help Desk (2 pozitii) - Job - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 



Bucuresti
3
1 EUR = 4.7383 RON
1 USD = 4.2016 RON










RFI

Job

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

GT Motive - Help Desk (2 pozitii)


1 pozitie - limba romana
1 pozitie - limba maghiara

SUPORT TEHNIC

  • In intervalul 09:00 - 18:00 asigura suport tehnic (telefon si email) pentru clientii din platformele GT Motive;
  • Rezolva problemele semnalate de clienti pentru Level 1 Support;
  • Administreaza useri in aplicatiile GT Motive;
  • Documenteaza problemele pentru Level 2 Support si le introduce in Salesforce;
  • Comunica clientului solutia la problema semnalata;
  • Ajuta clientul sa identifice functionalitatile din aplicatie (telefon sau remote prin Team Viewer).
ACTIVITATI CONEXE
  • Realizeaza manuale de utilizare pentru platformele dezvoltate de GT Motive;
  • Participa la activitatile de instruire realizate de GT Motive;
  • Participa la sedintele organizate de sefii ierarhici;
  • Efectueaza traduceri pentru platformele GT Motive;  
  • Colecteaza si prelucreaza datele pentru Valuation;
  • Intocmeste diferite rapoarte.
STUDII
  • Medii sau superioare in domeniul tehnic, preferabil Facultatea de Transporturi;
  • Cunostiinte in domeniul IT pentru activitatile de asistenta tehnica;
  • Limbi straine:
    • Pozitia in lb romana: engleza - obligatoriu, o a doua limba straina reprezinta un avantaj;
    • Pozitia in lb maghiara: maghiara si engleza - obligatoriu;
Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail: cristian.omat@gtmotive.ro

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (GT Motive - Help Desk (2 pozitii)).




Share |


Publicat pe 11.02.2019 | 240 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM