1asig.ro
1asig.ro

GROUPAMA: Bugetul investit in medie in canalele digitale este astazi de aproximativ 30% din bugetul media total anual

5 min. / 1.540 cuvinte
Intr-o lume din ce in ce mai digitalizata, orientarea companiilor catre mediul online este mai mult decat justificata. Iar jucatorii din asigurari urmeaza acest trend. Pentru GROUPAMA Asigurari, cand vine vorba de formele de promovare, cel mai frecvent se apeleaza la mediul online, dar si radio si TV. "De exemplu, spotul campaniei de imagine [desfasurata de companie la finalul lunii mai] a fost difuzat de 11 canale de televiziune nationala, iar, in ce priveste online-ul, am inclus campanii video, de display si social media. In functie de specificul campaniei precum si de specificitatile segmentelor target construim cea mai eficienta strategie de media", a explicat Georgiana MIRON, Director Marketing si Comunicare, GROUPAMA Asigurari.

PROMO


"Componenta de advertising online apare constant in campaniile noastre, iar, in functie de buget si de obiective, alegem un canal sau altul. Canalele online predomina, atat cele de performance, cat si cele sociale (Facebook, Google Ads, campanii de display, campanii cu bloggeri, parteneriate media - Campania Rio 2016 realizata in colaborare cu sport.ro) si avem multe campanii exclusiv online, pentru ca raspund eficient obiectivelor noastre. Bugetul investit in medie in canalele digitale creste de la an la an si este astazi la aproximativ 30% din bugetul media total anual", a adaugat Georgiana MIRON.

Un rol semnificativ pentru GROUPAMA este jucat de social media, in special din perspectiva relatiei cu clientii. "Platformele sociale sunt inca din 2009 - 2010 extrem de importante pentru noi; sunt o sursa importanta de informatii sau, mai bine zis, locul in care o companie preocupata in mod real de relatia pe care o dezvolta cu clientii sai are acces la un element vital pentru dezvoltare: feedback-ul".

De altfel, retelele sociale se numara printre cele mai noi forme de promovare adoptate in cadrul companiei, conform Georgianei MIRON. "Diversificam si dezvoltam prezenta companiei in social media si testam eficienta campaniilor cu bloggeri, precum si publicitatea in cinema, considerata a fi cea mai eficienta forma de promovare dupa TV. Una din directiile strategice de sponsoring ale GROUPAMA Asigurari a fost si ramane sustinerea industriei cinematografice. Am difuzat spoturi la festivalurile de film cu care avem parteneriate si, mai mult, am recurs la product placement in lungmetrajele pe care le-am asigurat, aceasta fiind probabil cea mai inedita forma de promovare folosita recent."

"Retelele sociale sunt probabil platformele care ne permit sa experimentam poate cel mai mult in termeni de creativitate si in acelasi timp zona care ne este suficient de familiara tinand cont de faptul ca am fost prima companie de asigurari cu un cont Facebook si ca ne mentinem pe primul loc in topul asiguratorilor autohtoni prezenti pe LinkedIn, a doua cea mai populara retea sociala din Romania", a completat aceasta.

Facebook este cea mai populara retea sociala din Romania, avand 8,5 milioane de utilizatori in februarie 2016, fiind urmata de LinkedIn, care depasise 1,8 milioane de utilizatori in noiembrie 2015.

1.992 accesari