GROUPAMA Asigurari continua campania de Employer Branding - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7352 RON
1 USD = 4.2979 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

GROUPAMA Asigurari continua campania de Employer Branding


GROUPAMA Asigurari anunta continuarea campaniei de Employer Branding, lansata in noiembrie 2018. Intr-o noua serie de clipuri, societatea continua sa prezinte, "pe bune", cum este mediul sau de lucru si, astfel, sa se dezica de cosmetizari care nu isi au rostul intr-un mediu de lucru deschis, transparent si care incurajeaza individualitatea.

"Pentru ca in viata, perfectiunea nu exista, ci este inlocuita de REAL. Astfel, GROUPAMA Asigurari prezinta lucrurile exact asa cum sunt....CU BUNE SI CU RELE", precizeaza oficialii companiei intr-un comunicat.

"O perspectiva onesta asupra partilor bune si mai putin bune ale fiecaruia si o doza de umor sunt ingrediente esentiale ce contribuie la bunul mers al unei echipe, mai ales a uneia atat de complexe precum cea a GROUPAMA Asigurari, care are aproximativ 1.500 de angajati. Aceasta campanie ne prezinta asa cum suntem, o companie profesionista si incluziva, care are valori puternice, dar care respecta individualitatea fiecaruia, cu bune si cu rele proprii", a declarat Judith KIS, HR & Logistics Director, GROUPAMA Asigurari.

"Suntem implicati emotional in campania de Employer Branding demarata anul trecut, pentru ca este imaginea fidela a mediului nostru de lucru. Cu totii avem ciudateniile noastre, care, la un nivel micro, pot deranja sau amuza, dar, privind in ansamblu, ele ne definesc si ne ajuta sa formam echipe durabile, cu personalitate, profesioniste si cu farmec cat cuprinde. Frumusetea sta in imperfectiuni, iar noi continuam sa ne prezentam exact asa cum suntem, imperfecti insa oameni", spune Georgiana MIRON, Director Marketing, Comunicare & Servicii Clienti, GROUPAMA Asigurari.

Pentru a pastra autenticitatea campaniei de Employer Branding, angajatii GROUPAMA Asigurari au avut un rol central atat in continutul cat si in prezentarea acesteia, materialele video fiind dezvoltate pornind de la ideile lor si avandu-i protagonisti pe cativa dintre ei.

Cine nu are un coleg energic ca dupa o supradoza de adrenalina?

Cine nu are o colega la care stii ca poti apela pentru toate ceaiurile care exista?

Sau un coleg care ridica turnuri din dosarele pe care le aduna pe birou?


Campania de Employer Branding GROUPAMA va continua pe parcursul urmatoarelor luni cu activari dedicate in spatiul online, precum si offline, precizeaza societatea.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (GROUPAMA Asigurari continua campania de Employer Branding).

Noutati 1asig.ro
» TOP: Cat au subscris cei mai mari jucatori pe piata asigurarilor de sanatate?
» UPDATE: SAFETY Broker a decis sa readere la UNSICAR
» CONSULTANT AA si PRBAR Academy se implica in schimburile internationale de experienta pentru intermediarii in asigurari
» Ne pregatim pentru editia a VII-a a campaniei "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte"!
» Leonardo BADEA (ASF): Ne gandim sa dam caracter obligatoriu decontarii directe pentru asigurarea RCA
» Numarul locuintelor asigurate ramane stabil la peste 1,7 milioane
» Buget de 9,5 milioane de lei pentru asigurari de sanatate dedicate angajatilor TRANSGAZ
» Asiguratorii RCA, facturati mai mult pentru inchirierea masinilor
» Profitabilitatea pietei de asigurari s-a redus in primele sase luni din 2019
» Cat au platit asiguratii RCA pentru clauza de Decontare Directa in S1 2019




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 10.09.2019 | 242 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM