GROUPAMA Asigurari, Sucursala Unirii, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

GROUPAMA Asigurari, Sucursala Unirii, Bucuresti


Marioara MARIN
Director Agentie
Adresa: Agentia Unirii - Str. Cluceru Udricani nr. 1-3, bl. 106A, Sector 3
Localitate (Sector): sector 3
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.320.13.51; 021.320.13.52
Fax: 021.302.94.18

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Marioara MARIN: In opinia mea, criza economica are si cateva valente pozitive. In acest context, consider ca in anul 2009 piata asigurarilor a realizat un salt catre calitate, a cunoscut o reasezare pe baze mai solide. Totodata, consider ca in momente de criza, oamenii constientizeaza ca exista in viata fiecaruia bunuri materiale pe care trebuie sa le protejeze.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
M.M: Sunt de parere ca piata de profil va inregistra crestere in 2010. Chiar si in contextul prelungirii crizei  economice, o  polita  de asigurare este importanta deoarece isi dovedeste utilitatea in situatii economice dificile.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai strigenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
M.M: Daca in anii care au trecut, competitia se focaliza pe castigarea de cota de piata, in 2010 atentia se va indrepta cu precadere spre profitabilitate, alaturi de retentia clientilor valorosi, responsabili. Dorim sa fidelizam clientii pe termen lung si sa dezvoltam relatii de parteneriat rentabil cu clientii nostri traditionali.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra ? Care este opinia dvs. Referitoare la aceasta?
M.M: Implementarea sistemului bonus-malus a avut un impact pozitiv, avand in vedere reducerile acordate clientilor care nu au evenimente rutiere. Consider ca acest sistem respobsabilizeaza conducatorii auto.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs. consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
M.M: Intrarea in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor va reprezenta o noua oportunitate de dezvoltare a pietei. Dupa cum probabil cunoasteti, GROUPAMA Asigurari fiind membru PAID, participa la pool-ul de asigurare impotriva dezastrelor naturale.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009 ?Dar cel de retail?
M.M: Situatia economico-financiara actuala determina o stagnare temporara a activitatii de creditare, dar si o scadere a vanzarilor de autovehicule noi, ceea ce conduce implicit la diminuarea asigurarilor pe aceste segmente. Aceasta scadere va fi insa compensata cu promovarea de produse adaptate starii actuale.

XPRIMM: Considerati Bucuresti ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
M.M: Capitala reprezinta cea mai importanta sursa de business pentru asiguratori, din punct de vedere al subscrierilor si al portofoliului de clienti. Companiile de top isi concentreaza afacerile in Bucuresti, deoarece mai exista segmente care nu au fost inca abordate.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vinzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oameni pentru a lucra in asigurari?
M.M: Din punct de vedere al dezvoltarii fortei de vanzari, consider ca in contextul generat de criza economica sunt sanse mai mici de a recruta oameni cu pregatire in domeniu.

XPRIMM: Ce opotunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs.pentru urmatoarea perioada?
M.M: In urmatoarea perioada vom promova produsul de asigurare a locuintei, PRIVATIS, unul dintre cele mai avantajoase produse cu acoperiri unice pe piata.  De asemenea, promovam asigurarile agricole si asigurarea pentru fermieri; de asemenea, ne vom orienta si spre asigurarile de sanatate.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment ?A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
M.M: Asigurarile auto s-au dovedit a fi segmentul cel mai afectat de criza, datorita restrangerii bugetelor clientilor persoane juridice, a reducerii veniturilor clientilor individuali si a cresterii ratei somajului. Acest lucru va duce la o echilibrare a portofoliului agentiei, de altfel acesta fiind printre principalele obiective stabilite pentru anul 2010.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009 ? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
M.M: Agentia GROUPAMA Asigurari Unirii a cunoscut multe provocari si gratie unei echipe dinamice si dedicate, obiectivele pentru anul anterior au fost atinse atat din punct de vedere cantitativ cat si calitativ. Analiza comparativa 2009-2008 a vizat portofoliul de clienti, practicile de administrare, contractele de asigurare. Am urmarit in egala masura echilibrarea portofoliului si evaluarea obiectiva a riscurilor asigurate reflectate in ofertare pentru a conduce la o rata a daunalitatii mai redusa. Obiectivul cel mai important al agentiei a fost  mentinerea incasarilor in contextul situatiei generate de criza economica. Acest lucru s-a realizat prin operativitate in relatiile cu clientii (service corespunzator, promovare produse in raport cu nevoile clientilor). Un alt obiectiv atins a fost atragerea de incasari cu cheltuieli de achizitie mici.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dvs.in acest an ?
(Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
M.M: Obiectivele principale pentru anul 2010 sunt cresterea profitabilitatii, scaderea ponderii asigurarilor auto in portofoliu si promovarea produselor non-auto. Ne vom orienta catre o subscriere profitabila pentru fiecare clasa de asigurare in parte si vom opera cu costuri administrative minime si comisioane corect calculate. Nu in ultimul rand, vom continua sa dezvoltam relatii profesionale de buna calitate cu clientii nostri, oferindu-le produse adaptate nevoilor lor.


Publicat pe 15.04.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM