GROUPAMA Asigurari, Splaiul Unirii, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

GROUPAMA Asigurari, Splaiul Unirii, Bucuresti


Giorgiana SOGOR
Director Agentie
Adresa: Splaiul Unirii nr. 86, parter, Sector 4
Localitate (Sector): sector 4
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021 330.55.10
Fax: 021 330.10.53

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Giorgiana SOGOR: Consider ca aceasta criza economica s-a facut simtita in toate domeniile de activitate, inclusiv in cel al asigurarilor. Scaderea volumului de asigurari auto s-a datorat in principal scaderii pietei auto, care a fost cea mai afectata de criza. Piata asigurarilor a scazut de asemenea pe fondul neacordarii de credite de catre banci si diminuarii activitatii de leasing.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
G.S.: In contextul prelungirii crizei economice, consider ca segmentul auto va fi in continuare cel mai afectat. Astfel, societatile de asigurare vor trebui sa se reorienteze catre oferirea de produse de asigurare atractive pentru piata, sa-si mentina portofoliile deja existente prin acordarea de servicii de calitate clientilor, urmarind permanent dezvoltarea acestora.  

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
G.S.: Problemele stringente in acest moment, in acceptiunea mea, le constituie lipsa de educatie a populatiei privind asigurarile si neconstientizarea necesitatii incheierii asigurarilor.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
G.S.: Sistemul bonus-malus a fost receptat diferit, cum era si normal, avantajand clientii fara daune, si dezavantajandu-i pe cei cu daune. Consider insa ca acest sistem este binevenit pentru toti asiguratorii, fiind una dintre masurile necesare si pentru tara noastra.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
G.S.: Speram in primul rand la o crestere semnificativa a asigurarilor pe acest segment. Odata cu incheierea acestui tip de asigurare de catre majoritatea populatiei, va creste in timp si nevoia de a contracta si alte tipuri de asigurari mult mai complexe.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
G.S.: S-a simtit o crestere a vanzarilor pe segmentul retail in detrimentul segmentului corporate. In 2009, clientii corporate s-au concentrat doar pe anumite tipuri de asigurari, in special pe cele obligatorii, fiind mai puternic afectati de criza economica.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
G.S.: Da, inclin sa cred acest lucru.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
G.S.: Extinderea fortei de vanzare este mai mult decat oportuna. Este una din modalitatile principale prin care asiguratorii pot sa-si diversifice portofoliile printr-o acoperire cat mai larga a pietei, avand oameni pregatiti. Asadar sunt de parere ca situatia economica poate aduce noi oportunitati in a gasi oameni care sa lucreze in domeniul asigurarilor.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei/Agentiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
G.S.: Printre oportunitatile de dezvoltare ale agentiei se numara echilibrarea portofoliului, vizand alte segmente decat cel auto, retentia clientilor valorosi, atragerea noilor clineti prin vanzari directe.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecintaa a crizei economice?
G.S.: In structura portofoliului agentiei predomina asigurarile auto, atat cele obligatorii cat si cele facultative, care au inregistrat o usoara scadere, pe fondul crizei resimtite de societatile de leasing.  

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
G.S.: Pe parcursul anului 2009 am reusit sa metinem marea majoritate a portofoliului de clienti si sa atragem deopotriva clienti noi prin vanzari directe.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total al intermedierilor, structura personal etc.)
G.S.: Obiectivele principale vizeaza cresterea volumului de incasari, inclusiv al celor directe, precum si diminuarea cheltuielilor de achizitie.


Publicat pe 06.05.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM