GROUPAMA Asigurari, Plevnei, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

GROUPAMA Asigurari, Plevnei, Bucuresti


Cristina DURDUN
Director Agentie
Adresa: Calea Plevnei nr. 139, Sector 6
Localitate (Sector): sector 6
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.323.82.48; 021.323.20.72
Fax: 021.323.20.72

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Cristina DURDUN: Consider ca impactul a fost destul de puternic, avand in vedere faptul ca o parte din business provine din parteneriatele de bancassurance si din cele incheiate cu companiile de leasing. Limitarea creditarii a generat scaderea volumului pe aceste linii de business.
De asemenea, cum majoritatea consumatorilor si-au ajustat bugetele, acest lucru s-a resimtit si in cazul companiilor de asigurari, in special a celor de asigurari de viata.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
C.D: In opinia mea, abia anul acesta vom simti cu adevarat efectele crizei economice si ma refer la faptul ca fiecare dintre noi urmareste in principal reducerea cheltuielilor. Spre exemplu, multi clienti vor cauta sa gaseasca pe piata de profil raportul optim calitate/pret. In acest context, cred ca asiguratorii vor avea nevoie de o foarte mare flexibilitate in preluarea riscurilor.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
C.D: Cred ca una dintre problemele stringente ale pietei asigurarilor din tara noastra deriva din necorelarea preturilor produselor de asigurare cu calitatea serviciilor oferite de unii asiguratori.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
C.D: Sistemul bonus-malus a fost receptat pozitiv, asa cum era de asteptat, de catre clientii care nu au avut daune si mai putin pozitiv de catre cealalta categorie. In ce ma priveste, cred ca acest sistem va duce in timp la responsabilizarea conducatorilor auto.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
C.D: Una din consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor ar putea fi, pe termen mediu, educarea populatiei cu privire la acest tip de polita. Ar fi foarte bine daca oamenii ar constientiza ca nu doar autovehiculul este important pentru ei, ci mai ales casa si viata lor.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
C.D: In anul 2009, segmentul corporate a fost mai afectat decat cel de retail, in sensul dminuarii primelor brute subscrise. S-au intamplat mai multe lucruri in piata de corporate care au dus la acest efect, cum ar fi: scaderea activitatii companiilor sau chiar mutarea activitatilor operationale ale acestora in alte tari.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
C.D: Nu, in niciun caz. Este destul loc pentru toata lumea, dar acum cred ca ar fi momentul sa ajutam clientii sa-si recapete increderea in sistemul de asigurari, prin cresterea calitatii serviciilor oferite.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
C.D: Depinde de politica fiecarei companii. In ce ne priveste, suntem deschisi spre extinderea fortei de vanzare, in special prin agenti persoane fizice. Cred ca putem gasi oameni care sa doreasca sa lucreze intr-un astfel de sistem, in scopul obtinerii unor venituri suplimentare.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei/Agentiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
C.D: Principala oportunitate  pentru noi este experienta GROUPAMA la nivel international si angajamentul pe termen lung pe care Grupul il are in Romania. Suntem o companie vizibila pe piata, ceea ce este un lucru bun, determinandu-ne sa fim responsabili.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecintaa a crizei economice?
C.D: As putea spune ca au fost cateva modificari generate de parteneriatele cu companiile de leasing, dar ceea ce "s-a pierdut intr-o parte, s-a castigat in alta parte", astfel ca am reusit sa incheiem anul 2009 cu o crestere de aproximativ 10% fata de anul 2008.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
C.D: Asa cum aminteam, agentia noastra a incheiat anul 2009 cu o crestere fata de perioada similara a anului 2008; mai mult, am reusit o crestere in 2009 fata de 2008 pe segmentul non-auto.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total al intermedierilor, structura personal etc.)
C.D: In acest an, obiectivele noastre sunt de usoara crestere fata de perioada similara a anului 2009, precum si de crestere pe segmentul non-auto. De asemenea, unul dintre obiectivele individuale este de a stabiliza si motiva echipa pe care o conduc, astfel incat sa putem atinge indicatorii de performanta pe care ii avem de indeplinit.


Publicat pe 06.05.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM