GROUPAMA Asigurari, Militari, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

GROUPAMA Asigurari, Militari, Bucuresti


Relu VARZARU
Director Agentie
Adresa: Bd. Drumul Taberei, nr. 80, bl. C15
Localitate (Sector): sector 6
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.444.93.07; 021.444.93.06
Fax: 021.444.93.06

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Relu VARZARU: Industria asigurarilor a fost influentata, in mod clar, de criza economica, dar nu am asistat, insa, la o involutie dramatica, ci doar la o incetinire a cresterii parametrilor generali ai pietei.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
R.V.: Nici in 2010 societatile de asigurari nu vor fi ferite de prelungirea crizei economice. Acestea vor urma trendul mondial de scadere, mai ales in privinta afacerilor noi.
Vestea buna pentru anul in curs consta in implementarea legii privind asigurarea obligatorie a locuintelor, aspect care ar putea genera efecte pozitive astfel incat sa contrabalanseze eventualele pierderi inregistrate pe alte linii de business.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
R.V.: Slaba educare a populatiei cu privire la necesitatea detinerii permanente, atat in domeniul economic cat si in cel privat, a unor polite de asigurare oferite de companiile de profil.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
R.V.: Perceptia clientilor nostri in privinta introducerii acestui sistem a fost una pozitiva datorita reducerilor obtinute prin personalizarea tarifelor, precum si obtinerea unor facilitatii pe alte clase de asigurari. Opinia mea este ca introducerea sistemului bonus-malus va coduce in mod benefic la instruirea posesorilor de polite de asigurare precum si asumarea unor responsabilitati a acestora.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
R.V.: Obligativitatea asigurarilor de locuinte ar putea genera vanzarea unor produse mai complexe, comparativ cu cele obligatorii, precum si oportunitatea de a intra in contact cu un numar mare de potentiali asigurati, situatie care ne pune in postura de a oferi produse si solutii inovatoare clientilor in aceste momente de incertitudine.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
R.V.: Pe canalul de corporate s-a constatat o scadere a volumului de subscriere  datorita restrangerii sau incetarii activitatii, tendinta fiind de reanalizare si ajustare a ofertelor de asigurare prin renegocierea sumelor asigurate, aplicarea unor fransize majorate, plata primelor de asigurare in mai multe rate astfel incat sa se reduca costurile. Pentru segmental de retail, tendinta potentialilor clienti este de a accesa oferte de la mai multe companii din piata, de a solicita  variante multiple de acoperire a riscurilor si nu in ultimul rand negocierea primelor de asigurare.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
R.V.: Daca luam in calcul ca 50% - 60% din "productia"  unei companii se realizeaza  in Bucuresti si avand in vedere concentrarea economica din capitala precum si faptul ca aici isi au sediul central aproape toate companiile de asigurare, este firesc sa existe o concentrare a pietei si o concurenta acerba.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
R.V.: In contextul actual al economiei exista oportunitatea dezvoltarii fortei de vanzare prin recrutarea si instruirea unor agenti/consilieri ce provin din diverse domenii de activitate astfel incat prin acestia sa identificam noi obiective, in acest fel aducandu-se si un suflu nou in cadrul companiilor.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei/Agentiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
R.V.: In perioada urmatoare vor aparea oportunitati odata cu relansarea si dezvoltarea creditelor si a finantarilor. Totodata vom demara identificarea agentilor economici care au proiecte in infrastuctura si energie, precum si promovarea de noi produse care sa satisfaca cerintele pietei.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
R.V.: Ca si consecinta a crizei economice precum si a strategiei abordate de companie in privinta dezvoltarii portofoliului pe segmentul non-auto si reevaluarea produselor pe segmentul auto, portofoliul a suferit modificari ajungandu-se ca structura sa se situeze la 40% non-auto, restul de 60% apartinand asigurarilor auto.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
R.V.: Anul 2009, atat in cifre, cat si in evenimente, a marcat unul dintre cei mai dinamici ani din istoria agentiei Drumul Taberei (in prezent Militari). Cu o crestere reala de 40% a volumului de prime brute subscrise fata de anul 2008, agentia a cunoscut o dezvoltare constanta .

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
R.V.: Prioritatile anului 2010 constau in consolidarea si omogenizarea unei echipe puternice si motivate la nivelul agentiei, astfel incat sa ne permita cresterea volumului de prime brute subscrise cu 25% fata de anul 2009.


Publicat pe 06.05.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM