GROUPAMA Asigurari, Baneasa, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

GROUPAMA Asigurari, Baneasa, Bucuresti


Magda DOBRE
Director Agentie
Adresa: Str. Nicolae Caramfil nr. 32, bl. 1B, Sector 1
Localitate (Sector): sector 1
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.232.49.96
Fax: 021 233.42.47

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Magda DOBRE: Consider ca impactul crizei economice a fost destul de puternic, mai ales pe segmentul corporate si de bancassurance.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
M.D.: Cred ca in anul 2010 se poate vorbi de o crestere a pietei asigurarilor pe segmentul retail, cu conditia ca asiguratorii sa dezvolte produse specifice acestui segment de piata.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
M.D.: Dupa parerea mea, cea mai stringenta problema este inexistenta unei baze de date complete privind daunele, utila pentru aplicarea corecta a sistemului de bonus-malus.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
M.D.: Sistemul de bonusare este cunoscut, solicitat si intotdeauna bine primit de clienti. Probleme apar atunci cand au existat daune si se aplica malus-ul. Riscul de a pierde clientul, prin migrarea la o alta companie unde nu este "taxat" pentru despagubirile de care a beneficiat, este ridicat.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
M.D.: Efectele produse de intrarea in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor vor fi benefice si vom putea vorbi de o crestere considerabila a subscrierilor aferente acestei clase de asigurari si de o crestere in randul persoanelor fizice a fenomenului de constientizare a necesitatii asigurarilor.  

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
M.D.: Pe segmentul corporate, din partea clientilor care nu au fost total afectati de criza economica (de exemplu firmele care nu si-au inchis activitatea), s-a inregistrat o tendinta de renegociere a cotelor de prima si de reducere a sumelor asigurate. In cazul segmentului retail, clientii nostri au fost mai atenti la partea tehnica, cerand mai multe informatii despre acoperiri si excluderi.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
M.D.: Sunt de parere ca Bucurestiul este inca o piata din care se pot obtine rezultate, indiferent de numarul de "jucatori".

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
M.D.: Este benefica o extindere a fortei de vanzare pentru a putea exploata potentialul pietei si consider ca exista oportunitati de a recruta din alte domenii de activitate care au fost intr-o mai mare masura afectate de criza economica.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei/Agentiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
M.D.: Cred ca oportunitatile sunt reprezentate de dezvoltarea portofoliului de clienti si cresterea primelor incasate, bazate pe lansarea si promovarea noilor produse oferite de compania noastra.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
M.D.: Ponderea asigurarilor auto este mai semnificativa in portofoliu. Modificarile asupra structurii portofoliului s-au produs pe segmentul de leasing.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
M.D.: La nivel de agentie, am inregistrat o diminuare a subscrierilor in 2009, comparativ cu 2008, insa in contextul crizei economice, rezultatele sunt satisfacatoare.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total al intermedierilor, structura personal etc.)
M.D.: Obiectivele principale pentru agentia noastra sunt dezvoltarea retelei de vanzari, cu efecte directe asupra dezvoltarii portofoliului de clienti si asupra cresterii volumului de incasari.


Publicat pe 06.05.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM