GROUPAMA Asigurari, Arcul de Triumf, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7216 RON
1 USD = 4.2706 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

GROUPAMA Asigurari, Arcul de Triumf, Bucuresti


Daniela METAXA
Director Agentie
Adresa: Agentia Arcul de Triumf, Bd. Marasti nr. 2, sector 1
Localitate (Sector): sector 1
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.222.95.60
Fax: 021.260.04.37

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Daniela METAXA: Consider ca impactul crizei a fost destul de puternic, tinand cont de evolutia descendenta a primelor brute subscrise inregistrate in urma colaborarii cu firmele de leasing, diminuarea subscrierilor pe segmentul auto si scaderile inregistrate pe segmentul de bancassurance.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
D.M.: In opinia mea, piata asigurarilor va fi in continuare afectata de criza, aceasta generand printre altele si scaderea interesului pentru asigurarile de viata.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
D.M.: Una dintre problemele stringente cu care se confrunta piata o reprezinta tarifele de dumping practicate de unele societati de asigurare.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
D.M.: Sistemul bonus-malus a fost receptat pozitiv de catre clientii care au avut un istoric curat si negativ de catre clientii care au produs daune, depinzand totodata, si de tarifele de baza pe care le practica fiecare societate in parte. In ceea ce ma priveste, consider ca sistemul este binevenit, principala menire a acestuia fiind responsabilizarea si disciplinarea conducatorilor auto.
 
XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
D.M.: Imi doresc ca toate persoanele care vor intra in contact cu produsul sa analizeze avantajele, si sa inteleaga riscurile la care sunt expusi, si vor deveni astfel clientii nostri si pe alte clase de business.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
D.M.: Segmentul corporate este de regula cel mai afectat in conditii de criza; am avut clienti care au renuntat la asigurari, desi au existat in prealabil negocieri si flexibilitate din partea noastra. Segmentul de retail s-a mentinut relativ la acelasi nivel.

XPRIMM: Considerati Bucuresti ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
D.M.: Nu consider capitala ca fiind o piata saturata. Un exemplu relevant ar fi faptul ca  mai mult de 80% din proprietarii de locuinte nu au incheiat asigurari pentru acestea.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
D.M.: Depinde de politica fiecarei companii. Cred ca este oportuna o extindere a fortei de vanzare, in special prin agenti. In contextul economic dificil generat de criza, multe persoane vor opta si pentru incheierea unor contracte de agent in scopul obtinerii unor venturi suplimentare.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea companiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
D.M.: In cursul acestui an vom lansa produse noi, care cu siguranta ne vor ajuta prin avantajele pe care le prezinta prin flexibilitate. Speram sa le promovam si prin intermediul unui numar cat mai mare de colaboratori.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
D.M.: Portofoliul agentiei este bazat in principal pe segmentul retail, care nu a inregistrat fluctuatii mari.   

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
D.M.: In anul 2009, am reusit sa ne mentinem la un nivel relativ apropiat de cel al anului 2008.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
D.M.: Obiectivul nostru este obtinem crestere pe produsele de tip property, in medie cu 20-25 %, sa mentinem aportul asigurarilor auto printr-o selectie atenta a clientilor, cu accent sporit, ca si pana acum, pe retentia clientilor valorosi. Obiectivele stabilite pot fi atinse prin oferirea de produse inovative, adaptate cerintelor clientilor si prin servicii de calitate.


Publicat pe 16.02.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM