1asig.ro
1asig.ro

GENERALI renunta la brandul ARDAF. Compania este in proces de reorganizare la nivel teritorial

5 min. / 1.540 cuvinte
In ton cu noua abordare strategica a operatiunilor din Romania, grupul GENERALI a decis unificarea celor doua branduri cu care activa pe piata locala de asigurari, GENERALI si ARDAF. Astfel, compania a ales sa pastreze doar brandul GENERALI, acesta fiind mai puternic si mai relevant pentru profilul de client spre care se indreapta grupul. "Cercetarile de piata recente ne-au aratat ca brand-ul GENERALI este mai apreciat de catre clientii actuali si cei potentiali. Obiectivul nostru este sa ne pastram clientul si sa-i oferim acestuia produse si servicii de calitate", a declarat, in exclusivitate pentru Publicatiile XPRIMM, Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania. O alta masura importanta, care urmareste adaptarea prezentei GENERALI la nivel national cu cerintele reale din piata, este reorganizarea la nivel teritorial a agentiilor.

Astfel, reteaua de vanzare a GENERALI a intrat deja intr-un proces de restructurare, care presupune, pe de o parte, mutarea sau fuzionarea de agentii, inchiderea, dar in acelasi timp si infiintarea de noi puncte de vanzare in zonele unde se dovedeste ca exista potential de business.

In conditiile actuale din piata, clientii sunt din ce in ce mai selectivi, iar concurenta din ce in ce mai acerba, ceea ce obliga compania sa adopte o conduita de business mai prudenta si mai orientata catre rezultate. In plus, nevoia de specialisti se simte la nivelul intregii piete, CEO-ul asiguratorului punctand ca numai cei care performeaza vor fi cei care raman.

"Reorganizarea presupune schimbare, performanta se obtine doar cu eforturi si cu foarte multa constiinciozitate. Actiunile pe care le va intreprinde GENERALI in urmatoarea perioada sunt aliniate cu standardele de performanta si calitate: o reorganizare la nivel teritorial care umareste eficientizarea centrelor de vanzari, revizuirea pachetului de produse in sensul optimizarii produselor, investitii in liniile de business profitabile, recompensarea clientilor prin programe de fidelizare si, poate cel mai important aspect legat de zona fierbinte a asigurarilor, imbunatatirea serviciului de lichidare a daunelor in favoarea clientilor", a precizat Adrian MARIN.

Strategia companiei este aliniata cu cea la nivel mondial a grupului, de a fi prezenti pe segmente de business sanatoase si de a fi pregatiti sa intre pe celelalte linii, cand acestea vor deveni profitabile.

Concluzionand, Adrian MARIN sustine ca este nevoie de reorganizare in companie "pentru a contribui la dezvoltarea pietei si pentru a crea valoare atat pentru clienti, cat si pentru actionari". Iar acestia nu sunt singurii care vor beneficia de efectele acestor masuri, ci si angajatii performanti ai companiei, pentru care se vor crea conditii prielnice dezvoltarii.

De altfel, compania va pune accent, mai mult ca oricand, pe profesionalismul si performanta angajatilor si a fortei de vanzare, a spus liderul GENERALI Romania.

Asadar, in legatura cu prioritatile companiei pentru perioada urmatoare, Adrian MARIN a subliniat eficientizarea business-ului, in sensul accelerarii proceselor care sa conduca spre profitabilitate: "ptimizarea produselor, reconsiderarea tarifelor in sensul aplicarii preturilor corecte conform expunerii la risc, actiuni de cross-sell si up-sell pe portofoliul existent. Nu vom neglija insa nici actiunile de promovare in scopul castigarii de clienti noi".

In privinta strategiei adoptate la nivel de portofoliu, GENERALI se va concentra pe segmentele de business care ii pot asigura o dezvoltare sanatoasa: asigurarile de viata, asigurarile corporate, in special cele de tip property, asigurarile CASCO, precum si asigurarile de calatorie.

Rezultatele financiare obtinute de GENERALI Romania in primul semestru al acestui an s-au mentinut la nivelul din perioada similara a lui 2011. Astfel, volumul total de subscrieri a fost de 259,5 mil. lei, in scadere cu 2,3% fata de S1/2011 pe fondul evolutiei asigurarilor auto, cu o crestere pe segmentul life, la 45,9 mil. lei, si un avans de 18% pe segmentul corporate.

3.400 accesari