1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

GENERALI lanseaza noua strategie "Lifetime Partner 24: Driving Growth"

Consiliul de Administratie al Assicurazioni Generali a aprobat, in cadrul unei sedinte prezidate de Gabriele Galateri DI GENOLA, noua strategie pe trei ani a Grupului - "Lifetime Partner 24: Driving Growth". Planul va asigura o crestere sustenabila in liniile principale si emergente de business ale GENERALI si se va baza pe fundamentele solide stabilite incepand cu 2016.

Noul plan se bazeaza pe angajamentul continuu al GENERALI de a fi un partener pe viata pentru cei peste 68 de milioane de clienti din peste 50 de tari. Investitiile in produse personalizate, in consultanta digitala si in cea mai buna experienta a clientilor vor face ca GENERALI si reteaua sa globala de 165.000 de agenti sa fie si mai aproape de clienti.

GENERALI va merge mai departe in angajamentele sale de sustenabilitate pe parcursul acestui ciclu strategic, concentrandu-se in continuare pe obtinerea unui impact pozitiv la nivel social, de mediu si asupra partilor interesate. Pana in 2024, GENERALI va finaliza integrarea criteriilor ESG in investitiile directe din portofoliul sau de conturi generale, va reduce cu 25% amprenta de carbona portofoliului de investitii corporative si va creste primele brute subscrise pentru produsele sustenabile cu 5-7% (CAGR) pana in 2024.

In cadrul planului, GENERALI isi va imbunatati profilul de profit, va creste profitabilitatea activitatii sale de asigurari de viata, va investi 1,1 miliarde EUR in tehnologie si transformare digitala, va creste veniturile din administrarea de active ale tertilor si va imbunatati in continuare eficienta.

Planul stabileste, de asemenea, o viziune clara pentru GENERALI in 2024 si bazeaza pe 3 piloni strategici: stimularea cresterii durabile, imbunatatirea profilului de castiguri si conducerea inovarii. Planul va genera o crestere puternica a profitului pe actiune, o crestere a fluxului de numerar net cumulat al Holding-ului si dividende mai mari.

LIFETIME PARTNER 24: DRIVING GROWTH - ASPECTE CHEIE

*Stimularea cresterii durabile

GENERALI vva continua sa stimuleze veniturile P&C si sa mentina cele mai bune marje tehnice din clasa sa, imbunatatindu-se cota de piata in domenii cu un potential de crestere semnificativ, inclusiv IMM-uri, Sanatate, Ingrijire a persoanelor in varsta in Europa si Calatorii in SUA.

Pe segmentul de viata, Grupul va creste, de asemenea, afacerile sale de tip "capital light" si profiturile tehnice, stimuland volumele de afaceri unit-linked si de protectie si internalizand in continuare marjele, precum si extinzand gama de produse ESG. Cresterea va fi sustinuta de o gestionare eficienta a costurilor, cu o disciplina continua a costurilor pe pietele mature si cu investitii concentrate in Asia si in activitatile legate de comisioane.

Imbunatatirea profilului veniturilor

GENERALI va continua sa imbunatateasca profilul si profitabilitatea activitatii sale de asigurari de viata, intreprinzand un exercitiu cuprinzator de optimizare a efectivelor in vigoare pentru a reduce intensitatea capitalului si a imbunatati rezultatele operationale.

Urmand aceeasi abordare disciplinata care a facut ca GENERALI sa investeasca peste 3 miliarde EUR in fuziuni si achizitii cu efect de crestere a valorii in timpul actualului ciclu strategic, Grupul isi va redistribui capitalul in initiative de crestere profitabile. GENERALI va viza oportunitatile de a-si consolida pozitia de lider in domeniul asigurarilor in Europa si de a-si extinde prezenta pe anumite piete asiatice de crestere.

In ceea ce priveste gestionarea activelor, Grupul va continua sa investeasca in capacitatile de produs si de distributie - inclusiv extinderea capacitatilor sale de gestionare a activelor private - pentru a construi o scara si a genera venituri suplimentare de 100 de milioane EUR din venituri de la terti.

Lider in materie de inovare

Investitiile in domeniul digital si tehnologie vor totaliza 1,1 miliarde EUR pe parcursul orizontului de plan, ceea ce reprezinta o crestere de 60% fata de ultimul ciclu strategic. Aceasta include investitii suplimentare in modelul de relatii Lifetime Partner al GENERALI, pentru a creste valoarea clientilor prin extinderea capacitatilor de consultanta digitala si stabilirea unei abordari omnichannel fara intreruperi pe toate canalele de distributie.

Grupul va investi, de asemenea, in extinderea platformelor partajate, in noi capacitati de date si in adoptarea pe scara mai larga a tehnologiilor de automatizare inteligenta si de Inteligenta Artificiala. Acest lucru va reduce costurile si va spori efectul de avantaj operational al GENERALI - sustinand o imbunatatire de 2,5-3,0 puncte procentuale a raportului costuri/venituri al Grupului. Pozitia de lider tehnic a GENERALI va fi consolidata si mai mult de un motor puternic de inovare, care combina atat activitatile interne, cat si cele bazate pe parteneriate.

Un nou fond de risc InsurTech de 250 de milioane EUR va permite GENERALI sa valorifice oportunitatile cu potential ridicat.

Grupul va lansa, de asemenea, o noua operatiune digitala direct, pentru a capta o cota mai mare din bazinele de profit digital in Europa.

Asigurarea unui impact social, de mediu si asupra partilor interesate pozitiv

GENERALI se angajeaza sa actioneze ca o forta a binelui in construirea unei societati mai reziliente si mai echitabile. Angajamentele ESG sunt incorporate in acest plan strategic, inclusiv cresterea primelor derivate din solutii sustenabile, cu 5%-7% CAGR pana in 2024 si integrarea completa a criteriilor ESG in investitiile directe din portofoliul de conturi generale al Grupului pana in 2024. GENERALI va reduce, de asemenea, amprenta de carbon a portofoliului de investitii corporative cu 25% pana in 2024, in conformitate cu angajamentele asumate in calitate de membru al Net-Zero Asset Owner Alliance si va realiza investitii noi, ecologice si sustenabile in valoare de 8,5 - 9,5 miliarde EUR intre 2021 si 2025. Grupul a definit, de asemenea, o foaie de parcurs pentru excluderea completa a investitiilor si a activitatilor de subscriere in sectorul carbunelui termic si merge inainte cu angajamentul de a nu mai asigura activitati de petrol si gaze in amonte.

Proiectul EnterPRIZE al GENERALI ajuta IMM-urile sa faca o tranzitie durabila, in timp ce initiativa sociala emblematica a Grupului - The Human Safety Net - va debloca potentialul persoanelor care traiesc in conditii vulnerabile.

Oameni implicati ca activ principal pentru a realiza cu succes noul plan

GENERALI va continua sa investeasca in oamenii sai pentru a se asigura ca acestia sunt implicati in realizarea cu succes a noului plan, promovand, in acelasi timp, un mediu de lucru sustenabil. Pe parcursul vietii Partener 24: Driving Growth, Grupul se va concentra pe consolidarea culturii sale centrate pe client si meritocratice si pe dezvoltarea competentelor, ceea ce include perfectionarea a 70% dintre angajatii GENERALI cu noi competente digitale si strategice pana in 2024.

Angajatii GENERALI vor continua sa fie sustinuti de procese echitabile si de egalitatea de sanse, considerand diversitatea in toate componentele sale ca fiind o valoare si, in special, urmarind ca femeile sa ocupe 40% din posturile de conducere pana la sfarsitul perioadei de aplicare a planului. GENERALI se angajeaza, de asemenea, sa adopte noi modele hibride de munca, durabile si echilibrate in toate entitatile sale, oferind beneficii importante angajatilor si partilor interesate in "Next Normal".

"Angajamentul de lunga durata al GENERALI Lifetime Partner plaseaza clientii nostri in centrul a tot ceea ce facem. In cadrul noului nostru plan, vom duce acest angajament la nivelul urmator si vom confirma GENERALI ca un inovator axat pe clienti si orientat spre date. Obiectivele si initiativele ambitioase pe care le-am anuntat sunt posibile datorita realizarii cu succes a planurilor noastre strategice anterioare. In prezent, GENERALI are o pozitie financiara solida, venituri diversificate, o crestere profitabila constanta si un istoric de generare a celor mai bunde randamente pentru actionari. Asteptam cu nerabdare sa ne bazam pe aceste realizari in urmatorii trei ani. Pozitia noastra de lider in domeniul asigurarilor, capacitatile noastre interne consecrate de gestionare a activelor, reteaua noastra digitala de 165.000 de agenti si angajamentul nostru sporit de a avea o contributie pozitiva in domeniul social si al mediului inseamna ca GENERALI se afla intr-o pozitie ideala pentru a obtine o crestere durabila in beneficiul tuturor partilor interesate", a declarat Philippe DONNET - CEO, GENERALI Group.

Detalii, AICI.