1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

GENERALI a vandut subsidiarele sale din Columbia catre TALANX pentru 30 milioane euro

Asiguratorul italian GENERALI a anuntat ca a incheiat un acord de vanzare a companiilor sale de asigurare din Columbia - GENERALI Seguros si GENERALI Vida - catre grupul german TALANX.

Potrivit comunicatului de presa publicat de grupul german, TALANX urmeaza sa achizitioneze mai bine de 90% din actiunile fiecarei subsidiare a GENERALI pentru 30 milioane euro.

Ambele companii au anuntat ca tranzactia este supusa aprobarilor din partea autoritatilor columbiene si este de asteptat sa se finalizeze pana la finalul anului 2017.

Pe de alta parte, GENERALI a punctat faptul ca a finalizat vanzarea companiei sale de asigurari generale din Guatemala - ASEGURADORA GENERALI, catre partenerii locali.

"Aceste tranzactii reprezinta un pas inainte in reechilibrarea prezentei geografice a Grupului GENERALI in intreaga lume. Realizam progrese din acest punct de vedere si urmarim strategia noastra de a face din GENERALI o companie mai supla", a declarat Frederic de COURTOIS, Group CEO Global Business Lines & International, GENERALI.

Vanzarea operatiunilor din Columbia face parte din planul de majorare a profiturilor si de reducere a costurilor anuntat in toamna anului 2016 de catre asiguratorul italian - acela de a se retrage din 13-15 piete considerate ca fiind nerelevante sau mai slab performante, pentru a-si optimiza capitalurile si activitatea la nivel de grup.

"Pentru TALANX, achizitia GENERALI Colombia face parte din strategia noastra de a deveni activi in cea de-a cincea cea mai mare piata latino-americana. Aceasta expansiune reprezinta consolidarea pozitiei noastre in regiune", a declarat Torsten LEUE, Member & Chairman of the Board of Management, TALANX International AG.

TALANX este prezenta pe sase piete de asigurare din America Latina prin intermediul brandului HDI.

In 2016, GENERALI Columbia a raportat prime brute subscrise de aproximativ 59 milioane euro, cota de piata a asiguratorului situandu-se sub 1% (a 22 companie din piata ca dimensiuni dupa criteriul volumului de PBS).