1asig.ro
1asig.ro
GENERALI Romania lanseaza ...

GENERALI Romania lanseaza #Reditude, noua sa campanie de brand

5 min. / 1.540 cuvinte
GENERALI Romania lanseaza #Reditude, noua campanie de publicitate care sustine ambitia companiei de a deveni partener pe viata pentru clientii si distribuitorii sai. #Reditude este prima campanie care se deruleaza simultan, in tot Grupul GENERALI.

PROMO


"Clientii nostri, pe langa o calitate ireprosabila a serviciilor, pun tot mai mult accent pe legatura emotionala pe care o au cu noi. Campania #Reditude este o ocazie in plus sa aratam tuturor care sunt atitudinea si spiritul specifice GENERALI si sa facem inca un pas pentru a fi mai aproape de clientii nostri, indiferent de provocarile prezentului", a declarat Daniela PENE (foto), Chief Commercial Officer, GENERALI Romania.

Povestea campaniei este construita in jurul sentimentelor de siguranta si apropiere, mai ales intr-un context provocator din punct de vedere medical, cand grija si empatia sunt esentiale.

"Campania #Reditude se va derula in trei faze, prima fiind axata pe consultantii nostri si pe rolul lor fundamental in accesul la informatii specializate. Astfel, spotul video ce insoteste aceasta etapa ii are ca protagonisti pe colegii nostri Andreea, Lavinia, Elena, Alex si Gabriel, consultanti GENERALI care demonstreaza in fiecare zi energia si pasiunea #Reditude", au precizat oficialii asiguratorului.

A doua faza a campaniei, care va debuta in primavara anului 2021, va fi dedicata brand-ului GENERALI, in timp ce a treia faza va evidentia produsele si elementele definitorii ale companiei. Mesajele vor fi diseminate printr-o varietate de canale online, social media, outdoor si alte platforme web.

GENERALI Romania este unul dintre primii 10 asiguratori locali conform volumului total de prime brute subscrise si face parte din grupul italian GENERALI. Independent din 1831, grupul este unul dintre cei mai mari asiguratori din lume si activeaza in 50 de tari, avand un volum total de prime ce a depasit 69,7 miliarde euro in 2019.

2.611 accesari